Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om katter er skeptiske til Tom, som ærlig talt ser like skummel ut som inspekør Japp i Poirot-filmene, lurer jeg på hva gamlisene vil tenke om Tim..

 

:whistle:

Kara blir sjalu, og damene blir amorøse, vil jeg anta.

Nå mener jeg ikke å være slem, Tim, men det er den mest optimistiske tankerekken jeg har hørt siden "peace in our time".

 

:p

Lenke til kommentar

For dere som ikke forstod det, så er alt dette i miniatyrform

...og du er selvsagt klar over at dette er den virkelige verden gjennom et tilt/shift-objektiv? Det var bare litt sent om natten da du skrev dette, og formuleringsevnen din var ikke helt på topp. Ikke sant? :yes:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Hva betyr det egentlig når det står at innsenderen frasier seg alle rettigheter til bildet de sender inn? Er det da sånn at innsenderen selv ikke selv kan bruke bildet til noen ting etterpå? Eller er det sånn at både fotografen og hurtigruten da kan bruke bildet til alt de vil?

 

Nei, kun Hurtigruta kan bruke bildet til alt de vil. For eksempel selge det videre til andre.

Man sier fra seg alle rettigheter, enkelt og greit. Det vil jo si at man ikke lengre eier bilder og kan bruke det fritt. For eksempel hvis man bruker bilde i en blogg hvor det også er reklame, så kan Hurtigruta saksøke vedkommende.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...