Simon Aldra Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Om katter er skeptiske til Tom, som ærlig talt ser like skummel ut som inspekør Japp i Poirot-filmene, lurer jeg på hva gamlisene vil tenke om Tim.. Endret 7. mars 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Populær hos de gamle damene i hvertfall Noen ganger så lurer jeg på hva folk holder på med. Andre ganger hadde det vært greit å ikke vite Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ble en ny avatar på meg da gitt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ble en ny avatar på meg da gitt. Mangler bare skiltet med nummer på Lenke til kommentar
fototim Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Om katter er skeptiske til Tom, som ærlig talt ser like skummel ut som inspekør Japp i Poirot-filmene, lurer jeg på hva gamlisene vil tenke om Tim.. Kara blir sjalu, og damene blir amorøse, vil jeg anta. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Om katter er skeptiske til Tom, som ærlig talt ser like skummel ut som inspekør Japp i Poirot-filmene, lurer jeg på hva gamlisene vil tenke om Tim.. Kara blir sjalu, og damene blir amorøse, vil jeg anta. Nå mener jeg ikke å være slem, Tim, men det er den mest optimistiske tankerekken jeg har hørt siden "peace in our time". Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) http://vimeo.com/9679622 Se den på Vimeo! For dere som ikke forstod det, så er alt dette i miniatyrform Endret 8. mars 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 [quote name=tomsi42' date=' 7. mars 2010 - 23:33' timestamp='1268001232' post='15333251' Noen ganger så lurer jeg på hva folk holder på med. Andre ganger hadde det vært greit å ikke vite Det jeg setter et spørsmål ved er at eksmannen hold rattet mens hun klargjorde seg for hyrdestund med den nye typen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 For dere som ikke forstod det, så er alt dette i miniatyrform Njaaa, skeptisk Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) For dere som ikke forstod det, så er alt dette i miniatyrform ...og du er selvsagt klar over at dette er den virkelige verden gjennom et tilt/shift-objektiv? Det var bare litt sent om natten da du skrev dette, og formuleringsevnen din var ikke helt på topp. Ikke sant? Endret 8. mars 2010 av Anew Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 http://www.dn.no/forsiden/etterBors/article1854883.ece Lukter jeg bransjedød ... ? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ikke noe nytt, og ikke overraskende fra en bedrift i økonomisk krise. Jeg liker det ikke, men lite vi får gjort med det. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva betyr det egentlig når det står at innsenderen frasier seg alle rettigheter til bildet de sender inn? Er det da sånn at innsenderen selv ikke selv kan bruke bildet til noen ting etterpå? Eller er det sånn at både fotografen og hurtigruten da kan bruke bildet til alt de vil? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hva betyr det egentlig når det står at innsenderen frasier seg alle rettigheter til bildet de sender inn? Er det da sånn at innsenderen selv ikke selv kan bruke bildet til noen ting etterpå? Eller er det sånn at både fotografen og hurtigruten da kan bruke bildet til alt de vil? Nei, kun Hurtigruta kan bruke bildet til alt de vil. For eksempel selge det videre til andre. Man sier fra seg alle rettigheter, enkelt og greit. Det vil jo si at man ikke lengre eier bilder og kan bruke det fritt. For eksempel hvis man bruker bilde i en blogg hvor det også er reklame, så kan Hurtigruta saksøke vedkommende. Edit: Skrivefeil Endret 8. mars 2010 av bareanton Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tullete kommentarer på den DN artikkelen. Virker som mangfoldet tror fotografer tar 100k for reklamebilder. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Uetisk vil jeg si, men jeg regner med at innsendere enten syntes det er verdt det, eller ikke bryr seg. Jeg syntes dog at hurtigruta kunne la fotografen bruke bilde i egen portifolio, ikke for videresalg, men for å vise ferdighetene ens. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg kan i visse tilfeller akseptere bruk med kreditering, men voldtekt av fotografens rettigheter i denne sammenhengen holder ikke mål. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Når det gjelder rettigheter til bilder, så kan det fort bli verre- mye verre. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Neiåneiånei... Vi har det sannelig fint her i vesten - demokrati og frihet. Landet med flest overvåkingskameraer vil skjerme befolkningen fra fotografer med ingen ondt hensikt? Noen trenger en liten 'reality check'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå