Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå forstod jeg det slik at det var antall faktisk solgt de oppga til meg, og ikke antall laget minus lagerstatus. Men det kan jo hende...

En mulighet er at bidragsyterne ikke er medregna i det tallet de oppga. Bidragsyterne fikk jo en spesialavtale.

 

Er vel ca 40 bidragsytere (har glemt det nøyaktige tallet), det pluss 60 solgt på vanlig vis kan stemme ganske bra med lagerstatus på 50+

 

Veit ikke. Spekulerer bare nå.

 

SpekulantTim :!:

 

SpekulantTim..... :tease:

BidragsTim..... :whistle:

Endret av Kjell75
Lenke til kommentar

Alle har sikkert sett den lille amnesty-logoen som er på fremsiden til Akam, der det står at Akam støtter Amnesty. På siden hos tek.no som linken fører til står det at nettverket støtter Amnesty ved bl.a. å reklamere for deres kampanjer.

 

Men visste dere at det nå er rett før en Verdensomspennende aksjon mot norske myndigheter?

 

Det er første gang det lanseres en offisiell, internasjonal Amnesty-rapport på Norge og Norden. Det sier noe om alvorlighetsgraden i voldtektsproblemet i Norge, sier John Peder Egenæs, generalsekretær i Amnesty International.

 

Om noen vil delta så kan det gjøres via denne linken.

Endret av B@L2
Lenke til kommentar

Under fire timer igjen av fotokonk - innelys og kveldslys er også lys.. :)

Du må slutte å mase, jo færre bidrag du får jo større sjanse er det for at jeg vinner :p

 

SpekulantTim..... :tease:

BidragsTim..... :whistle:

 

Fullekjell :)

Rolig nå gutter, ellers så kommer TøffeTom og snakker hardt til dere ;)

 

Å da vart vi skræmt ja.... :innocent:

Lenke til kommentar

Å da vart vi skræmt ja.... :innocent:

Jeg tror ikke en gang katter er redd for Tom, og det bør de ikke være, om Tom skremmer katter kommer jeg etter ham med et balltre!

 

Ehm, det ble en liten digresjon. Men meg bør dere passe dere for. Ikke bare kan jeg banke en kampestein, jeg har også mange nyttige moderatorverktøy.

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke en gang katter er redd for Tom, og det bør de ikke være, om Tom skremmer katter kommer jeg etter ham med et balltre!

Ikke redde, bare skeptiske :!: Det samme gjelder små barn.

 

Kjell har faktisk en hvit dag i dag. Så bær litt over med ham.

Det er jo grunn nok til bli grinete ;)

Lenke til kommentar

Men for å snakke om noe litt mer seriøst for en gang skyld. Fotorelatert til og med.

 

Hadde planlagt portrettfotografering på dagsenteret på sjukehjemmet til uka. Så virkelig fram til det, prøve meg på ansikter med virkelig karakter.

 

Men nå har det blitt utsatt. Aktivitøren (som er fotoklubbmedlem) som jeg skulle samarbeide med, er sjukemeldt pga kneoperasjon :(

 

Blir sikkert mulig å ta det igjen seinere, men litt surt og måtte vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...