Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange var det som var med og bidro da? 30-40 stk? Også kjøpte noen av de flere bøker til og gi bort og sånn. Da er det ikke mange "utenom" som har kjøpt en bok, tror jeg. Men vi kan kanskje ikke forvente mer?

 

Ja, det er synd flere ikke kan bidra. Men de fleste har nok med sitt. Selv så vet jeg ikke om jeg tør å begi meg utpå en designer-jobb f.eks. Vanskelig det der.

Lenke til kommentar

Vi hadde fototreff i Trondheim idag, og halvparten av oss som var der, stakk innom Japan Photo. Jeg spurte litt om Akam-boka 2009, og fikk opplyst at det var solgt 4 eks. i butikken, og totalt 60 i hele landet.

 

Er ikke det en anelse skuffende lite?

Litt enkel matematikk tilsier antallet distribuerte bøker er høyere enn 60.

 

Den står nemlig med lagerstatus på 50+ Neste trinn på lagerstatusstigen er så vidt jeg veit 100+ Når vi så veit at det ble lagd 200 eks, da er det enkel hoderegning å fastslå at mer enn 100 eks. er distribuert.

Lenke til kommentar

Jo, har bladd gjennom de annonsene tidligere i dag, og gjorde det nå også. Men ingen av de oppgitte telefonnr er min far sitt.

Jeg kan søke på google med "site:www.finn.no telefonnr" så fant jeg igjen noen av de annonsene jeg prøvde ta nr fra, men ikke på alle jeg prøvde. Og heller ikke det gir treff på min fars telefonnr.

 

Nei, det er ikke så godt å forstå dette. Kanskje en som har ringt feil nr. Han skal han anmelde det siden Politiet rådet ham til det, så får man bare se det an om vi får vite hvorfor han ble ringt opp.

Kan det være så enkelt at den som ringte har slått feil nummer?

Lenke til kommentar

Det er veldig sjelden jeg nyter å se gutter i plagg man kan anse som boxershorts. Det er heldigvis musikken som tar et voldsomt steg foran det visuelle i denne live-opptreden av New Order.

 

 

Gitaren til Bernard Sumner er helt vanvittig!

 

Han er definitivt blant tidenes gitarister. Peter Hook er dernest blant tidenes bassister, selvom det kommer best fram på Joy Division-låtene 4-5 år i forveien. Stephen Morris er også en trommis i samme ekstreme liga.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Nå forstod jeg det slik at det var antall faktisk solgt de oppga til meg, og ikke antall laget minus lagerstatus. Men det kan jo hende...

En mulighet er at bidragsyterne ikke er medregna i det tallet de oppga. Bidragsyterne fikk jo en spesialavtale.

 

Er vel ca 40 bidragsytere (har glemt det nøyaktige tallet), det pluss 60 solgt på vanlig vis kan stemme ganske bra med lagerstatus på 50+

 

Veit ikke. Spekulerer bare nå.

 

SpekulantTim :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fotovideo har hele 3! Leica M9 på lager :D .

Tar en i betrakning på leveringsproblemene og ventelisten til leica(grunnet stor etterspørsel og leica sin kvalitets sikring på produktene) må det jo være flere leica fans som benytter sjangsen

Enkelte har jo måtte ventet i hele 168dager for å få kamera fra de bestilte kamera til de fikk det i hendene . Og selv de som bestilte i januar har fått beskjed om at kamera mest sansylig ikke kommer før i april/mail.

(sitter å tenker over hvilke organer jeg må selge for å få råd til det)

To bad det er den grå versjonen og ikke den svarte da :S

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...