Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, det var virkelig flotte bilder der.

 

I dag er jeg "litt" irritert. Far min fortalte at han ble ringt opp flere ganger i natt av en tulling ...

Høres mer ut som noen som får kick av å skremme folk, enn en som er på jakt etter båthengeren sin.

 

Jeg bagatelliserer det ikke. Det å plage folk på nattetid er ikke bra, spesiellt ikke 70 åringer med hjerteproblemer.

 

Uansett høres det fornuftig ut å anmelde det.

Lenke til kommentar

Ring opp fyren da. For en tid tilbake, hadde telefonen min falt ned fra nattbordet, og oppå der landet en bok, så tastene ble presset ned. Jeg hadde ringt en kompis 7 ganger den natta, og det eneste han hadde hørt var pusting. Kan jo være noen som var uheldige, og da er det kjedelig å bli anmeldt.

Lenke til kommentar

Ring opp fyren da. For en tid tilbake, hadde telefonen min falt ned fra nattbordet, og oppå der landet en bok, så tastene ble presset ned. Jeg hadde ringt en kompis 7 ganger den natta, og det eneste han hadde hørt var pusting. Kan jo være noen som var uheldige, og da er det kjedelig å bli anmeldt.

Vanskelig når det er skjult nummer ...

Lenke til kommentar

Jeg brukte min gamle TrekPod (den originale jeg har er gått ut av produksjon) som skistav på en kort tur i vinter - men det var ikke særlig behagelig å mangle trinse på den ene "skistaven"... Spekulerte en stund på hvordan jeg kunne få til en enkel løsning med en avtakbar trinse som kunne omslutte de tre bena når de var sammenslått, sånn at den kunne brukes som en ordentlig skistav. Kom ikke på noe lurt, dessverre.

 

Uansett har jo ikke du annet behov enn at hver av bena ikke skal synke ned i snøen, og da er vel løse trinser for skistaver et mulig tips?

Lenke til kommentar

 

I dag er jeg "litt" irritert. Far min fortalte at han ble ringt opp flere ganger i natt av en tulling som påstod at han hadde sett at han har en annonse på finn.no der han prøver å selge en båthenger.

 

Sikkert en som prøver å selge en stjålet henger,litt uheldig med valg av falsk tlf.nummer,satser sikkert på at en mailer til han på en "sikker" mail-konto.

 

Du kan søke på din fars telefonnummer på finn.no og se på annonsen,vidre kan du gi beskjed til finn.no for å få stoppet den.Hvis du gidder kan du gjøre en fiktiv handel og møte personen direkte.Ta gjerne med et balltre kan hende det er en fin baseball-bane i nærheten :ph34r:

Lenke til kommentar

 

I dag er jeg "litt" irritert. Far min fortalte at han ble ringt opp flere ganger i natt av en tulling som påstod at han hadde sett at han har en annonse på finn.no der han prøver å selge en båthenger.

 

Sikkert en som prøver å selge en stjålet henger,litt uheldig med valg av falsk tlf.nummer,satser sikkert på at en mailer til han på en "sikker" mail-konto.

 

Du kan søke på din fars telefonnummer på finn.no og se på annonsen,vidre kan du gi beskjed til finn.no for å få stoppet den.Hvis du gidder kan du gjøre en fiktiv handel og møte personen direkte.Ta gjerne med et balltre kan hende det er en fin baseball-bane i nærheten :ph34r:

Jeg finner ikke ut hvordan jeg søker på telefonnr. på Finn.no. Først fant jeg ikke ut hvordan jeg søkte i det hele tatt, men etter at jeg fikk logget inn på en gammel konto jeg har der så fant jeg en søkefunksjon. Prøvde fars telefonnr men fikk ingen treff. Tok også en vilkårlig annonse og prøvde også og søke opp det nr. som stod der, men fikk ingen treff på søket da heller. Hvordan søker man i telfonnr. som står i annonsene? Jeg får bare opp at jeg kan søke i annonseteksten.

Lenke til kommentar

Jo, har bladd gjennom de annonsene tidligere i dag, og gjorde det nå også. Men ingen av de oppgitte telefonnr er min far sitt.

Jeg kan søke på google med "site:www.finn.no telefonnr" så fant jeg igjen noen av de annonsene jeg prøvde ta nr fra, men ikke på alle jeg prøvde. Og heller ikke det gir treff på min fars telefonnr.

 

Nei, det er ikke så godt å forstå dette. Kanskje en som har ringt feil nr. Han skal han anmelde det siden Politiet rådet ham til det, så får man bare se det an om vi får vite hvorfor han ble ringt opp.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det er det minste skuffende - det er jo flere enn det var bidragsytere. Å vente at mange "andre" skulle kjøpe bokens syns jeg er mer enn en smule optimistisk.

 

Det jeg syns er skuffende er den manglende interessen for å bidra med den nødvendige innsatsen for en ny bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...