Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Må jeg ha nytt siden jeg nå har windows 7- 64? Det jeg har er 6 år gammelt :hmm: Veldig kjekt å ha webcam når jeg snakker med en kompis osm bor på Island, mobiltlf blir fort dyrt å bruke da!

Det er nok en viss sjanse for at du må kjøpe nytt. 6 år er innimellom langt tid. Eller så er det generelt et problem med webcam og 64 bit. Har hørt om noen andre som slet med web-cam på win 7-64bits.

Takker for svar Tom. Jeg tar meg en tur innom Elkjøp i løpet av morgendagen for å se hva som finnes.

 

Du kjøper ikke kamerautstyr på Elkjøp,bruk en dedikert fotoforretning :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har i tillegg en veldig kort liste med folk jeg aldri svarer uansett... og en annen liste med folk jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å la være å svare. :fun:

 

PS: Er det virkelig ingen som er interesserte i å sørge for at vi får en Akam-bok for 2009? (ikke se på meg! :fun:)

Jeg føler jeg er en av dem, for jeg har stilt !"#¤%&/ mange spørsmål på dette forumet :p

En av hvem? De på shitlisten min? Nei, absolutt ikke. :)

Lenke til kommentar

Vel, har så langt ikke sett at de selger webkameraer på fotosjapper, men ellers så har jeg jo gladelig bært en del kroner også til disse ;) Men så langt har jeg ikke kjøpt fotoutstyr hos andre enn Japanfoto, Scandinavianphoto og Fotovideo + litt småtterier av et par små lokale dealere hvor jeg har vært på turne. Mye god optikk er kjøpt brukt samt solgt og det kommer jeg nok til å gjøre mer av. Har også gode erfaringer på alle disse arenaer, men i morgen blir det Elkjøp, grunnet gode priser og godt utvalg!

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg er en av dem, for jeg har stilt !"#¤%&/ mange spørsmål på dette forumet :p

Å nei du. Du kommer ikke på noen liste med det første. Greit, du spør om mye, men det er nye ting hver gang og spørsmålene er greie. Det virker som om du hører på hva vi sier, og du driver ikke å gnager på egne forvrengte meninger som du asolutt må forfekte i annenhver tråd.

 

Så du må gjerne holde på som før ;)

Lenke til kommentar

Vær forsiktig i Tyskland ! En bekjent der våknet midt på natta med knust dør og terrorpoliti i ført skjold og våpen rundt senga for noen år siden. Synd det var feil leilighet de stod i.

Ikke umulig selve aksjonen var en Krücher-lift i seg selv. Når du skal arrestere noen bruker du så mye ressurser du kan, du legger masse ressurser i det, og da får du den du arresterer til å virke veldig skummel. Tyskerne bruker det ofte.

 

:p

Lenke til kommentar
...

Hvilket kan vaere litt fordelaktig naar flyet kommer litt forsinka pä terminal 2 i Frankfurt, og man har ca 3 km ä löpe med bagasje.

 

Fikk prøvd meg ganske bra en gang der jeg også ja. På den gåturen var det ombygging to steder, en stengt gang pga en gjenglemt koffert og noen fra et reiseselskap som var mer innpåsliten enn tran-selgerne i Trondheim. Måtte bare tippe veien til fernbahnhof. Da jeg kom til en togstasjon (som ikke var merket med navn noe sted) så klarte jeg akkurat å få øye på hvilket spor toget mitt gikk fra før det forsvant fra tavlen, 40 minutter før det skulle gå.

 

De som sier Frankfurt er enkel å finne fram på ljuger så det renner av dem (, har innebygd GPS eller kjenner stedet fra før av). Til og med tyskerne fant ikke fram :)

Lenke til kommentar

Vær forsiktig i Tyskland ! En bekjent der våknet midt på natta med knust dør og terrorpoliti i ført skjold og våpen rundt senga for noen år siden. Synd det var feil leilighet de stod i.

Ikke umulig selve aksjonen var en Krücher-lift i seg selv. Når du skal arrestere noen bruker du så mye ressurser du kan, du legger masse ressurser i det, og da får du den du arresterer til å virke veldig skummel. Tyskerne bruker det ofte.

 

:p

Haha! Er nok ikke bare i Tyskland det skjer :tease:

Lenke til kommentar

Ellers, noen som kjenner macallen whisky makers edition?

Oops. whisky prat som har gått oss hus forbi - fy på lanken!

 

Det er mulig jeg smakt den. Whiskey Makers Edition er vel egentlig bare et (godt) marketing stunt der en gruppe skotter med god whisky har gått sammen for markedsføringen?

 

I såfall smaker den det samme som den vanlige McAllan. Med andre ord meget godt :D

 

Jeg har akkurat nå en 16 års gammel Highland Park i glasset. En klar oppgradering av tolvåringen. Som i seg selv er en trivelig sak.

Lenke til kommentar

Enig, det var virkelig flotte bilder der.

 

I dag er jeg "litt" irritert. Far min fortalte at han ble ringt opp flere ganger i natt av en tulling som påstod at han hadde sett at han har en annonse på finn.no der han prøver å selge en båthenger. Og at denne båthengeren er noe som er stjålet fra denne personen. Problemet er bare at far min ikke aner hva finn.no er, og han har absolutt ikke noen båthenger eller andre ting til salgs. Personen ringte opp flere ganger og trua med at han skulle "spore ham opp og ta ham", fra et skjult telefonnr. som telenor ikke vil oppgi. Gamlingen er 70år, bruker ikke internett, og har hjerteproblemer, så han er jo litt urolig nå, og har ringt Politiet for å høre om hva han skal gjøre. De sier at han må anmelde det, først da får Politiet vite hvilket nr. det er ringt fra. Men får han også vite det da? Noen som har vært borti noe sånt? Vi, altså min bror og meg, vil gjerne også vite hvem denne personen som ringte er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...