Nautica Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) For meg holder det lenge med 30D og Sigma 18-125! Trenger ikke noe eff en komma to eller søtti til to hundre eller batterigrep eller skarp optikk eller noe av det derre greiene! /spøk Så du mener 30D er en spøk Endret 26. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Når en 30D er så utslitt som den jeg har på utlån fra skolen, da er det en spøk. Men objektivet er en større spøk enn kameraet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Arrrgh! Unngå spoilere til de har reparert så de fungerer i akam-skinnet. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmm, det var mange motforestillinger her - og antakelig med rette. Kanskje jeg heller skal bytte ut 70-300 VR med en 80-200/2.8 isteden... Kan noen gi meg en kort innføring i de forskjellige versjonene? Er det stor optisk forskjell på skyvezoom, AF-D og AF-S? Er skyvezoomen veldig tungvint å bruke? Hva med vignettering/hjørneskarphet på FX? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Arrrgh! Unngå spoilere til de har reparert så de fungerer i akam-skinnet. nei Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Syns jeg trenger en ny PC; den jeg sitter på er 4 år "gammel". Elkjøp har et veldig brukbart helgetilbud på en Dell, faktisk bedre pris enn via Dell.no Jeg snuser på en Dell Studio XPS 8100 Burde vel være plenty av kraft til bilder og sånt med denne konfigurasjonen Men må vel innom Elkjøp i morgen for å høre om den bråker som en F16...syns det blir slitsomt bråkete PCer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 nei Protip: Trykker man på svar sånn at man siterer folk så kan man lese inni spoilerene uten å åpne dem opp. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 nei Protip: Trykker man på svar sånn at man siterer folk så kan man lese inni spoilerene uten å åpne dem opp. Prosvar: ikke røp hemmeligheten evt kan man jo alltids bare bytte skin Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hmm, det var mange motforestillinger her - og antakelig med rette. Kanskje jeg heller skal bytte ut 70-300 VR med en 80-200/2.8 isteden... Det har jeg mer tro på. 80-200mm er også en godsak ifølge de som har slike. nei Protip: Trykker man på svar sånn at man siterer folk så kan man lese inni spoilerene uten å åpne dem opp. Prosvar: ikke røp hemmeligheten evt kan man jo alltids bare bytte skin Ta dere en bolle. Please. Og da tenker jeg på en bolle med stryknin ... Syns jeg trenger en ny PC; den jeg sitter på er 4 år "gammel". Elkjøp har et veldig brukbart helgetilbud på en Dell, faktisk bedre pris enn via Dell.no Jeg snuser på en Dell Studio XPS 8100 Burde vel være plenty av kraft til bilder og sånt med denne konfigurasjonen Men må vel innom Elkjøp i morgen for å høre om den bråker som en F16...syns det blir slitsomt bråkete PCer. Dell maskinene pleier ikke å bråke så mye. Og jeg tror den sparker litt unna i hvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 gull i 4x7.5km Yay! Sportsinterresert som jeg er så så jeg mest på kameraene til pressefolka. Ta dere en bolle. Please. Og da tenker jeg på en bolle med stryknin ... Please, sir. May I have one more? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ta dere en bolle. Please. Og da tenker jeg på en bolle med stryknin ... ..Kan ikke noen gi de der en runde buksevann ved neste passende akam-treff i Norge? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Please, sir. May I have one more? Be my guest. Do you want one of the same, or do you want to try my Adorable Arsenic, Cheerful Cyanide or the Terrific Toadstool bowls? Endret 26. februar 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 I'd love some Cheerful Cyanide, please. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 ..Kan ikke noen gi de der en runde buksevann ved neste passende akam-treff i Norge? Bestilling av buksevann er mottatt Kaldt eller iskaldt vann? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Bestilling av buksevann er mottatt Kaldt eller iskaldt vann? Begge deler. Tusen takk. Men det er ikke så farlig med akam-treffet. *) ..For å omskrive korrekt sitat. Endret 26. februar 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Humoren sitter løst ser jeg. Så løst at jeg nesten tenker på å le med store BOKSTAVER: HAHAHHAHAAA Endret 26. februar 2010 av Inc Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 17-40 F/4L og Nikon EM, winder, 50mm F/1.8 Series E venter på meg på post kontoret men siden de stenger så tidlig på mitt lokale postkontor så må jeg hente det i morgen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Humoren sitter løst ser jeg. Så løst at jeg nesten tenker på å le med store BOKSTAVER: HAHAHHAHAAA Har du løst har du lov. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har lekt meg med makro i dag. Selvfølgelig hadde jeg ikke stativ tilgjengelig så jeg måtte ta håndholdt. Er dette søppel, eller virker IS? jeg har ingen erfaring med makro så jeg vet ikke hva som er standarden uten stativ. Er crop og høy ISO 2500, 1/60sek, f/8. Selv er jeg litt imponert over IS'en på objektivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå