Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, det var mange motforestillinger her - og antakelig med rette. Kanskje jeg heller skal bytte ut 70-300 VR med en 80-200/2.8 isteden... Kan noen gi meg en kort innføring i de forskjellige versjonene? Er det stor optisk forskjell på skyvezoom, AF-D og AF-S? Er skyvezoomen veldig tungvint å bruke? Hva med vignettering/hjørneskarphet på FX?

Lenke til kommentar

Syns jeg trenger en ny PC; den jeg sitter på er 4 år "gammel". Elkjøp har et veldig brukbart helgetilbud på en Dell, faktisk bedre pris enn via Dell.no

 

Jeg snuser på en Dell Studio XPS 8100

 

Burde vel være plenty av kraft til bilder og sånt med denne konfigurasjonen ;) Men må vel innom Elkjøp i morgen for å høre om den bråker som en F16...syns det blir slitsomt bråkete PCer.

Lenke til kommentar

 

nei

 

Protip:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trykker man på svar sånn at man siterer folk så kan man lese inni spoilerene uten å åpne dem opp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prosvar:

 

 

 

 

 

 

 

 

ikke røp hemmeligheten

 

 

 

 

 

 

 

 

evt

 

 

 

 

 

 

 

 

kan man jo alltids bare bytte skin

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hmm, det var mange motforestillinger her - og antakelig med rette. Kanskje jeg heller skal bytte ut 70-300 VR med en 80-200/2.8 isteden...

Det har jeg mer tro på. 80-200mm er også en godsak ifølge de som har slike.

 

 

nei

 

Protip:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trykker man på svar sånn at man siterer folk så kan man lese inni spoilerene uten å åpne dem opp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prosvar:

 

 

 

 

 

 

 

 

ikke røp hemmeligheten

 

 

 

 

 

 

 

 

evt

 

 

 

 

 

 

 

 

kan man jo alltids bare bytte skin

 

 

 

 

 

 

 

 

Ta dere en bolle. Please. Og da tenker jeg på en bolle med stryknin ...

 

Syns jeg trenger en ny PC; den jeg sitter på er 4 år "gammel". Elkjøp har et veldig brukbart helgetilbud på en Dell, faktisk bedre pris enn via Dell.no

 

Jeg snuser på en Dell Studio XPS 8100

 

Burde vel være plenty av kraft til bilder og sånt med denne konfigurasjonen ;) Men må vel innom Elkjøp i morgen for å høre om den bråker som en F16...syns det blir slitsomt bråkete PCer.

Dell maskinene pleier ikke å bråke så mye. Og jeg tror den sparker litt unna i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...