Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Og der glemte forumet hvilke innlegg jeg hadde lest. Igjen.

La meg gjette - du har gått over til en annen maskin og/eller slettet cookies?

 

Ikke slettet cookies, ikke byttet maskin. Det er bare noe som er gæernt. Etter en liten stund så glemmer forumet at jeg har lest en del innlegg i f.eks. denne tråden, så da hopper den tilbake til en gang i går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bladerunner har satt standarden der, da.. ;)

Bladerunner teller ikke, det er fremtiden ;)

 

 

Point. Kanskje Miami utpreger seg ved å være fult av brukte NASA-kameraer, du vet, de de bruker for å fotografere russiske raketter i Sibir? :p

Neida, miami har nok bare D3x m/14-24 istedenfor standard overvåkningskameraer.

Lenke til kommentar

Den fungerer ikkje heilt, per i dag.

 

Poenget med Favoritter-funksjonen, som me og hadde før oppgraderinga, er å la brukarar få følgje med på trådar utan å poste i dei. Mange visste anten ikkje om den funksjonen, eller gadd ikkje bruke den, so dei laga berre eit innlegg der det stod «*Mine innlegg*» eller liknande. Dette er grunnen til at det har vorte laga ein funksjon som slår saman favorittar og mine innlegg, ein slepp då å sjekke to forskjellige stader for å finne ut om det har vore aktivitet i trådar ein følgjer med i.

 

Når eg seier at den ikkje fungerer, so er det fordi det endå ikkje er mogeleg å leggje til trådar i favorittane. Det er heller ikkje mogeleg å fjerne trådar som er der frå før (favorittar frå før oppgraderinga er naturlegvis overført). Før oppgraderinga la ein til trådar i favorittane via Valg-knappen, som var oppe til høgre i trådane, men noko slik er som sagt ikkje på plass endå, dessverre.

Lenke til kommentar

Den fungerer ikkje heilt, per i dag.

 

Poenget med Favoritter-funksjonen, som me og hadde før oppgraderinga, er å la brukarar få følgje med på trådar utan å poste i dei. Mange visste anten ikkje om den funksjonen, eller gadd ikkje bruke den, so dei laga berre eit innlegg der det stod «*Mine innlegg*» eller liknande. Dette er grunnen til at det har vorte laga ein funksjon som slår saman favorittar og mine innlegg, ein slepp då å sjekke to forskjellige stader for å finne ut om det har vore aktivitet i trådar ein følgjer med i.

 

Når eg seier at den ikkje fungerer, so er det fordi det endå ikkje er mogeleg å leggje til trådar i favorittane. Det er heller ikkje mogeleg å fjerne trådar som er der frå før (favorittar frå før oppgraderinga er naturlegvis overført). Før oppgraderinga la ein til trådar i favorittane via Valg-knappen, som var oppe til høgre i trådane, men noko slik er som sagt ikkje på plass endå, dessverre.

Slik å forstå. Jeg er en av de som ikke var klar over mulighetene for favoritter ;) Nå var jeg lenge ikke klarer dette med *mine innlegg* heller ... Men jeg trøster meg med at jeg ikke er alene der ;)

 

Da får jeg følge med, så dukker nok funksjonen opp etterhvert ;) Det er viktigere ting som dere må konsentrere dere om først.

Lenke til kommentar

Da trenger du bare en fokus-skinne :)

Ooh! Den så fristende ut. Noen som har prøvd den? Har ikke handløet fra Roxsen før, men frykter jo at dette "metallet" er kinesisk slagg...

 

VELDIG fristende! Rop ut den/de som har prøvd ut denne. :)

 

Når jeg har sagt a for jeg også si å,lurte litt på det for et års tid siden.

Denne har nok kvalitet som gjenspeiler prisen,men utseendemessing ser den solid ut,lagt i metall og samme type konstruksjon som en dreiebenk og ser ut som man kan etterstramme skinnene.

Her er det mere bilder av den,kan hende det er flere kvaliteter av samme type,det har jeg ikke skjekket.

 

Edit:her er en lett"review" fra pentaxforumet.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...