ehauger Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Og der glemte forumet hvilke innlegg jeg hadde lest. Igjen. La meg gjette - du har gått over til en annen maskin og/eller slettet cookies? Ikke slettet cookies, ikke byttet maskin. Det er bare noe som er gæernt. Etter en liten stund så glemmer forumet at jeg har lest en del innlegg i f.eks. denne tråden, så da hopper den tilbake til en gang i går. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kanskje det blir lagret i session? Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 For de forum-frustrerte på Akam. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Bladerunner har satt standarden der, da.. Bladerunner teller ikke, det er fremtiden Point. Kanskje Miami utpreger seg ved å være fult av brukte NASA-kameraer, du vet, de de bruker for å fotografere russiske raketter i Sibir? Neida, miami har nok bare D3x m/14-24 istedenfor standard overvåkningskameraer. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Bladerunner har satt standarden der, da.. Bladerunner teller ikke, det er fremtiden Bare i ni år til. Vi får følge med på software utviklingen å se om fremtidsvisjonene i Bladerunner slår til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er det noen som funnet ut hvordan Mine favoritter fungerer? Ser den ligger sammen med mine innlegg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Den fungerer ikkje heilt, per i dag. Poenget med Favoritter-funksjonen, som me og hadde før oppgraderinga, er å la brukarar få følgje med på trådar utan å poste i dei. Mange visste anten ikkje om den funksjonen, eller gadd ikkje bruke den, so dei laga berre eit innlegg der det stod «*Mine innlegg*» eller liknande. Dette er grunnen til at det har vorte laga ein funksjon som slår saman favorittar og mine innlegg, ein slepp då å sjekke to forskjellige stader for å finne ut om det har vore aktivitet i trådar ein følgjer med i. Når eg seier at den ikkje fungerer, so er det fordi det endå ikkje er mogeleg å leggje til trådar i favorittane. Det er heller ikkje mogeleg å fjerne trådar som er der frå før (favorittar frå før oppgraderinga er naturlegvis overført). Før oppgraderinga la ein til trådar i favorittane via Valg-knappen, som var oppe til høgre i trådane, men noko slik er som sagt ikkje på plass endå, dessverre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Den fungerer ikkje heilt, per i dag. Poenget med Favoritter-funksjonen, som me og hadde før oppgraderinga, er å la brukarar få følgje med på trådar utan å poste i dei. Mange visste anten ikkje om den funksjonen, eller gadd ikkje bruke den, so dei laga berre eit innlegg der det stod «*Mine innlegg*» eller liknande. Dette er grunnen til at det har vorte laga ein funksjon som slår saman favorittar og mine innlegg, ein slepp då å sjekke to forskjellige stader for å finne ut om det har vore aktivitet i trådar ein følgjer med i. Når eg seier at den ikkje fungerer, so er det fordi det endå ikkje er mogeleg å leggje til trådar i favorittane. Det er heller ikkje mogeleg å fjerne trådar som er der frå før (favorittar frå før oppgraderinga er naturlegvis overført). Før oppgraderinga la ein til trådar i favorittane via Valg-knappen, som var oppe til høgre i trådane, men noko slik er som sagt ikkje på plass endå, dessverre. Slik å forstå. Jeg er en av de som ikke var klar over mulighetene for favoritter Nå var jeg lenge ikke klarer dette med *mine innlegg* heller ... Men jeg trøster meg med at jeg ikke er alene der Da får jeg følge med, så dukker nok funksjonen opp etterhvert Det er viktigere ting som dere må konsentrere dere om først. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Nå er 15-85 IS i hus,og Paypal kontoen min går varm Faenskapet har annen filterdimensjon en 17-85 IS. Og som alle vet så får man ikke solblender fra Canon,den må kjøpes.$7 på ebay løser det problemet. Lurer på om jeg skal spandere på meg et Hoya HD pl-filter. Endret 25. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nytt stativ er på vei! Og jeg vet hvem jeg skal ta hvis det ikke er bra! Btw, dustinhome gi deg rabatt og gratis frakt som student. Det kom på 1890,- og det tror jeg er bra billig. Da trenger du bare en fokus-skinne Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja, skulle vel hatt noe sånt. Gjør det en del enklere å plassere fokus rett.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Point. Kanskje Miami utpreger seg ved å være fult av brukte NASA-kameraer, du vet, de de bruker for å fotografere russiske raketter i Sibir? Neida, miami har nok bare D3x m/14-24 istedenfor standard overvåkningskameraer. Litt som dette? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Litt som dette? Den er old Og nei, det der er ikke D3x eller 14-24. D2xs og et random zoomobjektiv derimot. Kan ikke blåse opp et heftig CSI-type utsnitt til A3 om man har mindre enn 20 megapixler, det er jo allmenn kjent. :!: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da trenger du bare en fokus-skinne Ooh! Den så fristende ut. Noen som har prøvd den? Har ikke handløet fra Roxsen før, men frykter jo at dette "metallet" er kinesisk slagg... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 24 megaploxler holder ikke til CSI-style oppressing.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 24 megaploxler holder ikke til CSI-style oppressing.. Kanskje pixel holder Er dette en bortkastet gadget ? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da trenger du bare en fokus-skinne Ooh! Den så fristende ut. Noen som har prøvd den? Har ikke handløet fra Roxsen før, men frykter jo at dette "metallet" er kinesisk slagg... VELDIG fristende! Rop ut den/de som har prøvd ut denne. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 24 megaploxler holder ikke til CSI-style oppressing.. Bruker sikkert Real Raw! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Da trenger du bare en fokus-skinne Ooh! Den så fristende ut. Noen som har prøvd den? Har ikke handløet fra Roxsen før, men frykter jo at dette "metallet" er kinesisk slagg... VELDIG fristende! Rop ut den/de som har prøvd ut denne. Når jeg har sagt a for jeg også si å,lurte litt på det for et års tid siden. Denne har nok kvalitet som gjenspeiler prisen,men utseendemessing ser den solid ut,lagt i metall og samme type konstruksjon som en dreiebenk og ser ut som man kan etterstramme skinnene. Her er det mere bilder av den,kan hende det er flere kvaliteter av samme type,det har jeg ikke skjekket. Edit:her er en lett"review" fra pentaxforumet. Endret 25. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Andre enn meg som ikke klarer å åpne spoiler tags? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå