tomsi42 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Lurer på om jeg skal si at mars-måned er en PAD-måned (picture-a-day). Er jo en fantastisk måte å bli kjent med kameraet. Da må du passe på at du ikke går lei. Det blir april-fest i 2010 også. Og jeg drar igang en ukesfest i mars også. Regner med at den blir i uke 10. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Da må du passe på at du ikke går lei. Det blir april-fest i 2010 også. Og jeg drar igang en ukesfest i mars også. Regner med at den blir i uke 10. Tipper jeg drar i gang med begge deler. Den PAD-greia er mer for min egen forlystelse (og for andre som vil se). Ja, også skal den brukes til å bli kjent med apparatusen min. Nå har jeg lekt med denne tingen siden starten av januar, og jeg er fortsatt ikke lei. Tror ikke jeg blir lei i løpet av de to neste månedene heller. Endret 24. februar 2010 av azathosk Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvordan forandrer jeg modus på tegnetbrett i windows vista ? vil ha mouse mode ikkje plagsomme pen mode oO Mister en del av poenget med tegnebrett om du ikke bruker pen mode. Det er uansett noe som gjøres i driverprogramvaren til Wacom. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Man kan fint bruke tegnebrett i mouse mode bare man justerer ned hastigheten og skrur av akselrasjonen. Det viktige er ikke at flaten har 1:1 mapping med skjermen men at bevegelsen stemmer overens. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det er dette dere savner,men på "Siste 24 timer" kan man nå nederst på siden,huke av for "Foto og Video" delen av forumet. Normalt så pleier jeg ikke og bruke 24,så er ikke sikker på om det er denne funksjonen dere savnet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det er dette dere savner,men på "Siste 24 timer" kan man nå nederst på siden,huke av for "Foto og Video" delen av forumet. Normalt så pleier jeg ikke og bruke 24,så er ikke sikker på om det er denne funksjonen dere savnet. Når jeg kan lagre "søket" som etbokmerke, så blir det bra Uansett, takk for tipset. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det er dette dere savner,men på "Siste 24 timer" kan man nå nederst på siden,huke av for "Foto og Video" delen av forumet. Normalt så pleier jeg ikke og bruke 24,så er ikke sikker på om det er denne funksjonen dere savnet. Ah - TAKK! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det er dette dere savner,men på "Siste 24 timer" kan man nå nederst på siden,huke av for "Foto og Video" delen av forumet. Problemet nå er at forumet ikke husker valget, så man må velge det igjen og igjen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Enig Tomsi, som det er nå må man lage seg nye rutiner med enten å åpne det man vil lese i ny fane eller bruke "tilbake", uansett må man bruke F5 (og så bekrefte "send på nytt"-spørsmålet) når man er tilbake i søket man har på den siden. Det er mer tungvindt enn før, men fungerer. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er veldig mye forumet ikke husker. Sist leste tråder, f.eks. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har lest den samme tråden om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er det ikke den javascript-lista "Dette diskuteres nå:" vi snakker om? Den viste jo før bare foto når man gikk inn på fotokategorien. Nå viser den alt mulig annet tull.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 "Dette diskuteres nå:" får iallefall jeg bare opp på forum-forsiden etter oppgraderingen. Om jeg går inn på Foto så er den ikke der. Jeg snakket om "Siste 24t" i mitt innlegg over. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vet ikke om det er dette dere savner,men på "Siste 24 timer" kan man nå nederst på siden,huke av for "Foto og Video" delen av forumet. Normalt så pleier jeg ikke og bruke 24,så er ikke sikker på om det er denne funksjonen dere savnet. Når jeg kan lagre "søket" som etbokmerke, så blir det bra Uansett, takk for tipset. Ser ikke ut som søket blir husket når man klikker seg inn på side to heller... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Ser ikke ut som søket blir husket når man klikker seg inn på side to heller... Du kan gå inn på *kontrollpanelet>forum* og gjøre om antall "innlegg pr. emne",du kan også gjøre det samme for "emne og vise pr. forum",opptil 200 innlegg. Edit:ser ut at det ikke nytter på siste 24 timer. Endret 24. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 5D2 vekke, 1D3 hus i hus (hoho), 17-40 på vei. Yay. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hmm. Sun Sniper Steel, Black Rapid RS-7 eller Black Rapid RS-4? Heller litt mot å bestille RS-7 kombinert med en "BRAD" (er det mulighet for å forandre tekstfargene på forumet? Liker ikke den nye fargekomboen) Endret 24. februar 2010 av ET! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg klarer meg med en helt vanlig kamerareim jeg. Gjorde min derimot mye kortere i dag. Saks og fyrstikker var involvert. Pyromanen inni meg smilte når fyrstikkene kom. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 5D2 vekke, 1D3 hus i hus (hoho), 17-40 på vei. Yay. Det blir vel byttet ut tålig fort det også,er ikke noe nå som heter Mark IV Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 5D2 vekke, 1D3 hus i hus (hoho), 17-40 på vei. Yay. Ikke 16-35? Hva skal du bruke det til? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (er det mulighet for å forandre tekstfargene på forumet? Liker ikke den nye fargekomboen) Skift skinn helt nederst på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå