Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier å surfe ved å gå inn på mine innlegg og bruke getnewpost-linken. Deretter klikke inn på de mest interessante underforaene og se om det er noen interessante nye tråder. Surfer fra jobbmaskin, egen stasjonær og konas netbook. Heller irriterende at den ikke lenger lagrer i databasen hvilke som er lest. Eller - i alle fall når vi har vent oss til å bruke den sånn. :)

 

Sitter ellers og tenker på å lage en liten "artikkel". Sende inn som forumtråd, eller høre med akam om de vil være interessert i en "årntli'" artikkel?

Åssen funker artikkelforfatteri på akam?

Jeg surfer på samme måte som deg og irriterer meg over de samme tingene. Satser på de ordner opp etter hvert som feilmeldingene kommer inn. (*krysser fingrene for at det ikke er samme folka bak denne oppgraderingen som det var på prisguiden*)

 

En ting som ingen har nevnt men som i hvert fall irriterer meg er den helsikens grønnfargen de bruker på alle linker (akamdelen og akamskinnet). Det er rett og slett for lite kontrast mellom grønnfargen og den hvite bakgrunnen, noe som igjen gjør forumet mindre oversiktlig.

Noen burde gitt utviklerne en rask innføring i fargebruk knyttet til applikasjoner og nettsider.

Enig. Er tvunget over på Hardware.no Dynamisk jeg nå.

 

Forumet virker langt bedre i dag i forhold til i går, så fortsetter framgangen blir det gull til slutt :)

Lenke til kommentar

Men ellers så syns jeg at forumet er endra i retning av det ubrukelige. Omtrent umulig å følge med på det som foregår rundt omkring.

 

Så om mange er som meg er dette bekymringsverdig. Skal lite til før folk gir opp hele akam, og endrer nettvanene sine.

Du er absolutt ikkje den einaste som er misfornøgd med "oppgraderinga".

Lenke til kommentar

Enig. Er tvunget over på Hardware.no Dynamisk jeg nå.

 

Det hjalp litt ja.

 

 

Forumet virker langt bedre i dag i forhold til i går, så fortsetter framgangen blir det gull til slutt :)

 

Nå er det like ille igjen og i stunder verre.

 

 

Edit;nå låser sidene seg også under oppdatering.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Manfrotto 055xprob og Manfrotto 488RC2 virker brukbart. Her er en test.. Tanker? :p

 

Må se om de har dette i japanphotobutikk..

 

Har samme kombo, men med RC4-festeplate på hodet i stedet. Knallstødig og solid, og forholdsvis tungt. Bryr du deg ikke om vekta blir du sikkert fornøyd. RC4 festeplate er større, stødigere og ikke minst sikrere enn RC2, helt nødvendig for tunge kamerahus og objektiver, men litt overkill for den stakkars 400D'en min med 28mm 2.8...

Lenke til kommentar

Det virker veldig allsidig, spesielt siden man kan vippe stangen hodet står på.. Da kommer man vel bra nært bakken?

 

Går du opp i høydeformat er du i praksis på bakken:

post-78758-1266959128,33_thumb.jpg

 

Forholdsvis langt nede ellers også:

post-78758-1266959163,6582_thumb.jpg

 

"Rear Sync" = 2nd curtain på blitsinnstillinger? Leser Kelby nå og han anbefaler at man bruker "rear sync" og da lurer jeg på om dette er det samme..

 

Ja.

Lenke til kommentar

Det virker veldig allsidig, spesielt siden man kan vippe stangen hodet står på.. Da kommer man vel bra nært bakken?

 

Går du opp i høydeformat er du i praksis på bakken:

post-78758-1266959128,33_thumb.jpg

 

Forholdsvis langt nede ellers også:

post-78758-1266959163,6582_thumb.jpg

 

"Rear Sync" = 2nd curtain på blitsinnstillinger? Leser Kelby nå og han anbefaler at man bruker "rear sync" og da lurer jeg på om dette er det samme..

 

Ja.

Det der så sinnsykt digg ut. Med 150mm skulle det være mer enn nært nok. Takk for bildene..

 

Velbon 600r fungerer ok, men når jeg ser på de dyrere alternativere så ser jeg hvor mye lettere og stødigere ting kan bli. Gleder meg allerede..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...