Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Var ute og tok litt bilder i dag. Veldig fornøyd. Og både kamera og objektiv overlevde -13 grader ute. Selv er jeg litt mer i tvil.

Høh! Jeg var ute på skitur i 20+'ish kuldegrader i dag. Da vi tok pause rett over tregrensen syns kameraet det var veldig kaldt, og LCD'en i søkeren (Nikon har LCD som viser valgt fokuspunkt osv) syns det ble litt i overkant, og vekslet mellom å vise alle 51 og ingen fokuspunkter... Jeg måtte skrape is av skjermen hver gang jeg ville chimpe. Tamronens zoomring var også veldig tung, men kameraet fortsatte å kverne ut bilder, helt til batteriet konka ut akkurat i det vi kom hjem.

793744624_R9YoN-L.jpg

I bunnen av denne lange og bratte bakken tryna jeg skikkelig, og surfet på magen ut i pudderet - med kameraet rundt halsen og kamerabaggen på ryggen. Det gikk bra, selv om det ble mye is i søkeren. Jeg har ikke lyst til å tenke på hva "wind chill"-faktoren var på vei ned fra fjellet, men det var sykt kaldt. Luen min frøs til is.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud for noe dritt. Feilmelding på at forumet ikke er tilgjengelig, søk funker ikke, siste 24 timer for foto/video forumet finnes ikke.

Evolusjonen har gått sin gang, det er tydelig å se.

Og hver gang man lukker og åpnet nettleseren så blir alle trådene markert som at de har nye poster, selv om de ikke har det. Dette skjer også når man logger på.

[/frustrasjon]

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Det ble null-hull på bilen.

Edit: Btw; tror godeste gorp har fått seg ett flott lite msn virus, anbefaler folk å ikke trykke på linkene han sender dere på msn.

Han sendte meg ihvertfall en link som var helphaiti.**/mailen@min

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Drittbeskyttelse på jobbmaskinen. Søker gjennom for å fjerne faenskapet nå.

Ikke sikkert det er maskinen - kan være det "bare" er MSN-kontoen. Uansett: Skift passord ASAP!

Jeg skifter. Har iallfall ikke trykket på noen linker, så det må være fra en annen ende.

Tragisk at Windows Live ID ikke er kryptert. Hvem som helst kan jo sniffe opp det passordet jeg bytter til.

Lenke til kommentar

Hoho! Når alt feiler på webdesignkurset så går man tilbake til 1997-nå. Animerte gifer!

Hva med en fin Under Construction-gif til hjemmesiden? ;)

Hehe, hvem har ikke brukt den :p

Tror jeg hadde den gif 9mnd ellerno på en side jeg hadde :D

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har forstått (fra et annet forum også) så hater alle Ken Rockwell. Hvorfor det?

Sikkert fordi enkelte tar han FOR seriøst ? Fyren har skrevet mye opp gjennom årene, og veldig mye av det kan man ta med en klype salt, men veldig mye av det han skriver er basert på en som faktisk BRUKER utstyret til å ta bilder, og ikke som en del (læ læ læ) som kun er interessert i tekniske data, målekurver, absolutt nyeste utstyret fordi de aldri klarte å lære seg forrige kameraet osv osv.

Det han feks har skrevet mye om i nyere tid er Leica og feks Canon S90, og begge er til sitt bruk noe av det beste i klassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...