fototim Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Selve kinket er jeg kvitt. Men beinet murrer fortsatt og er krafløst. Isjiasnerva er nok under trykk enda. Når det sprer seg nedover beinet, er det i alle fall ikke muskulært. I følge kiropraktoren min så kan det vistnok skyldes muskler som trykker på nervene. Eller en kombinasjon av skiver på avveie og muskler som trykker. Ikke veit jeg, kan og hende jeg misforstår ham. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Funksjonen for å sortere Siste 24 timer på forum, hvor har den blitt av? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ikkje på plass endå, følg eventuell framgang her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=86 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vi kan bli kvitt Kenny Boi!! fort - skriv inn til Arnie om å godkjenne lovforslaget! ..Om det skaper problemer for Californianere er uinteressant - vi kan bli kvitt Kenny! Oh my god, they killed Ken Rockwell! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 On topik: lurer på og kjøpe 24mm f/1.4 II,vil den fungere som et portrettobjektiv på et cropkamera.Blir den for vid og vil den gi litt forvrengninger hvis man kommer for nærme ? Jeg synes at 24mm blir for vidt til portrett. Selv 35mm er på kanten. Jeg synes 50mm er for vidt. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Selve kinket er jeg kvitt. Men beinet murrer fortsatt og er krafløst. Isjiasnerva er nok under trykk enda. Når det sprer seg nedover beinet, er det i alle fall ikke muskulært. I følge kiropraktoren min så kan det vistnok skyldes muskler som trykker på nervene. Eller en kombinasjon av skiver på avveie og muskler som trykker. Ikke veit jeg, kan og hende jeg misforstår ham. En enkel test på OM man har isjiasproblemer, er å prøve å stå på tå. Gjør DET vondt . så er det isijas. Hvis det ikke gjør så innmari vondt , så kan det fortsatt være isijas. Endret 21. februar 2010 av Mundus Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er det bare hos meg at ikonet for at det er nye innlegg i tråden dukker opp hver gang jeg logger meg inn på diskusjon.no og klikker på mine innlegg. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 En enkel test på OM man har isjiasproblemer, er å prøve å stå på tå. Gjør DET vondt . så er det isijas. Prøvde det nettopp. Sto på samboeren sine tær, og jeg kjente ingenting Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 En enkel test på OM man har isjiasproblemer, er å prøve å stå på tå. Gjør DET vondt . så er det isijas. Prøvde det nettopp. Sto på samboeren sine tær, og jeg kjente ingenting Kjente hun noe da? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 En enkel test på OM man har isjiasproblemer, er å prøve å stå på tå. Gjør DET vondt . så er det isijas. Prøvde det nettopp. Sto på samboeren sine tær, og jeg kjente ingenting Kjente hun noe da? Ja. Så hun har isjias altså? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja. Så hun har isjias altså? Isj, ass'! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 En enkel test på OM man har isjiasproblemer, er å prøve å stå på tå. Gjør DET vondt . så er det isijas. Prøvde det nettopp. Sto på samboeren sine tær, og jeg kjente ingenting Kjente hun noe da? Ja. Så hun har isjias altså? Det må jo forstås slik. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hehehe! Bra at det er noen som har humoren i behold her inne. Da bærer det ut en liten tur etter at jeg har fått tørket og varmet meg. Ikke minst skiftet klær. Var på vei ut i sted da den j*vla naboen fyrer opp snøfreseren over hekken og treffer meg og min 70-200mm f/2.8 IS med en god del liter snø. Objektivet går det veldig bra med Jeg har lovet meg selv å montere kameraet gjennom hekken med PocketWizard og/eller bevelgelsessensor til de hete sommerdager. Håper bare nabokona ligger ute å soler seg. Endret 21. februar 2010 av Shocktrauma Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vi kan bli kvitt Kenny Boi!! fort - skriv inn til Arnie om å godkjenne lovforslaget! ..Om det skaper problemer for Californianere er uinteressant - vi kan bli kvitt Kenny! Oh my god, they killed Ken Rockwell! Men hvor skal vi da få underholdningen vår fra? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Etter hva jeg har forstått (fra et annet forum også) så hater alle Ken Rockwell. Hvorfor det? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kanskje fordi han er en tulling? Sjekk siden hans om anbefalte kameraer.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Da bærer det ut en liten tur etter at jeg har fått tørket og varmet meg. Ikke minst skiftet klær. Var på vei ut i sted da den j*vla naboen fyrer opp snøfreseren over hekken og treffer meg og min 70-200mm f/2.8 IS med en god del liter snø. Objektivet går det veldig bra med Finnes ikke dårlig vær - bare dårlige klær - så også for kameraet. Hva med en Think Tank Hydrophobia. Kenny boi har ikke baller til å teste den ute i regnvær, men jeg går ut fra at den skulle gjøre nytten.. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Da bærer det ut en liten tur etter at jeg har fått tørket og varmet meg. Ikke minst skiftet klær. Var på vei ut i sted da den j*vla naboen fyrer opp snøfreseren over hekken og treffer meg og min 70-200mm f/2.8 IS med en god del liter snø. Objektivet går det veldig bra med Finnes ikke dårlig vær - bare dårlige klær - så også for kameraet. Hva med en Think Tank Hydrophobia. Kenny boi har ikke baller til å teste den ute i regnvær, men jeg går ut fra at den skulle gjøre nytten.. Jeg kjøpte det regntrekket for et par uker siden til min 70-200, og så langt har det ikke sviktet meg Anbefales! Men kjøp med eyepiece, da det ikke følger med. Endret 21. februar 2010 av stonhans Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 On topik: lurer på og kjøpe 24mm f/1.4 II,vil den fungere som et portrettobjektiv på et cropkamera.Blir den for vid og vil den gi litt forvrengninger hvis man kommer for nærme ? Jeg synes at 24mm blir for vidt til portrett. Selv 35mm er på kanten. Jeg synes 50mm er for vidt. Men 24mm er veldig bra for masse annet... Var ute og tok litt bilder i dag. Veldig fornøyd. Og både kamera og objektiv overlevde -13 grader ute. Selv er jeg litt mer i tvil. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes 50mm er for vidt. Men 24mm er veldig bra for masse annet... Var ute og tok litt bilder i dag. Veldig fornøyd. Og både kamera og objektiv overlevde -13 grader ute. Selv er jeg litt mer i tvil. Jada, jeg bruker en del vidvinkel også, men ikke til portrett. -13 er null stress for utstyret, iallfall ikke L-objektivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå