NothinDoin™ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen av dere som får "Error code 0" på spotify? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen av dere som får "Error code 0" på spotify? Jepp... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Dei har hatt litt problem i dag, men har funne feilen og jobber med å fikse det: http://twitter.com/spotify Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har du måket snø ? Får et tilsvarende problem,opptrer hvis jeg ikke varmer opp før jeg begynner med snøskuffa. Blir hundre prosent udyktig mens det pågår,heldigvis så går det over dagen etter godt hjulpet av muskelstimulerende midler. Nope. Jeg støvsuget, av alle ting (snø har ikke falt på en stund her i Trondheim). Det er når jeg bøyer meg, og tar en spesiell vri mot venstre, og hvis jeg ikke "varm" da, så kommer strekken. Aldri fått den under snømåking, faktisk. Lenke til kommentar
arela Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg hadde en slik "muskel"-trøbbel i ryggen for mange år siden (heldigvis). Jeg fikk det da jeg skulle ta ut klær fra vaskemaskina. Moralen er: La husarbeidet være, eller overlat det til de som er skapt for det :-) Jeg kan ordne et par bæreposer til deg på mandagen Ratleto. Hva om vi møtes utenfor f.eks Bunnpris kl 1000? Hvis det går bra, så kan jeg ordne ny ladning fra City Syd kl 1100. Bare si fra hvilket treningsoplegg du vil ha Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har du måket snø ? Får et tilsvarende problem,opptrer hvis jeg ikke varmer opp før jeg begynner med snøskuffa. Blir hundre prosent udyktig mens det pågår,heldigvis så går det over dagen etter godt hjulpet av muskelstimulerende midler. Nope. Jeg støvsuget, av alle ting (snø har ikke falt på en stund her i Trondheim). Det er når jeg bøyer meg, og tar en spesiell vri mot venstre, og hvis jeg ikke "varm" da, så kommer strekken. Aldri fått den under snømåking, faktisk. Det kan være at du kan få "knekt" det opp ved å ta en tur til kiropraktor. Det kan godt være en bagatell, men fortsatt ubehagelig. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg hadde en slik "muskel"-trøbbel i ryggen for mange år siden (heldigvis). Jeg fikk det da jeg skulle ta ut klær fra vaskemaskina. Moralen er: La husarbeidet være, eller overlat det til de som er skapt for det :-) Jeg kan ordne et par bæreposer til deg på mandagen Ratleto. Hva om vi møtes utenfor f.eks Bunnpris kl 1000? Hvis det går bra, så kan jeg ordne ny ladning fra City Syd kl 1100. Bare si fra hvilket treningsoplegg du vil ha Hehe. Tror det går bra jeg. Er godt på vei til å bli bra allerede. Nope. Jeg støvsuget, av alle ting (snø har ikke falt på en stund her i Trondheim). Det er når jeg bøyer meg, og tar en spesiell vri mot venstre, og hvis jeg ikke "varm" da, så kommer strekken. Aldri fått den under snømåking, faktisk. Det kan være at du kan få "knekt" det opp ved å ta en tur til kiropraktor. Det kan godt være en bagatell, men fortsatt ubehagelig. Nja. Tror ikke en kiropraktor hjelper så godt på muskler. De ordner vel mest med ledd? Som jeg skriver til arela, så er jeg godt på bedringens vei allerede. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 ..Og Samsungs LX3-killer er offisiell: - Targeted towards enthusiasts - 10 MP Sensor Large 1/1.7 inch high sensitivity CCD - Ultra-wide 24mm 3x Optical Zoom - Schneider KREUZNACH Ultra bright f/1.8 lens (..) - Available Spring 2010 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg hadde en slik "muskel"-trøbbel i ryggen for mange år siden (heldigvis). Jeg fikk det da jeg skulle ta ut klær fra vaskemaskina. Moralen er: La husarbeidet være, eller overlat det til de som er skapt for det :-) Jeg kan ordne et par bæreposer til deg på mandagen Ratleto. Hva om vi møtes utenfor f.eks Bunnpris kl 1000? Hvis det går bra, så kan jeg ordne ny ladning fra City Syd kl 1100. Bare si fra hvilket treningsoplegg du vil ha Hehe. Tror det går bra jeg. Er godt på vei til å bli bra allerede. Nope. Jeg støvsuget, av alle ting (snø har ikke falt på en stund her i Trondheim). Det er når jeg bøyer meg, og tar en spesiell vri mot venstre, og hvis jeg ikke "varm" da, så kommer strekken. Aldri fått den under snømåking, faktisk. Det kan være at du kan få "knekt" det opp ved å ta en tur til kiropraktor. Det kan godt være en bagatell, men fortsatt ubehagelig. Nja. Tror ikke en kiropraktor hjelper så godt på muskler. De ordner vel mest med ledd? Som jeg skriver til arela, så er jeg godt på bedringens vei allerede. Fikk ikke helt med meg at det var muskulært. Men bra at det er på bedringens vei. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Usj så slitsomt det er å følge med på threads med IPB3 :\ Lenke til kommentar
arela Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bra Ratleto, det er ikke godt å ha vondt. Idag har jagga alle slått seg sammen mot oss: Svenskene slo oss i langrenn. Gud blåse medvind i stedet for motvind på hopperne våre. Dommeren var vistnok gal i ishockeykampen. ...og sikkert strøsand i akebakken Nei, i sport er er det NM som gjelder. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Takker. Jada, det er vondt, men trikset for meg, når jeg vet det er muskulært, er å bevege meg så mye jeg klarer. Å bære tunge poser i begge hendene fungerte f.eks. overraskende bra. Men det var vanskelig å komme seg opp av senga i morges, ja. Hehe. Er du kvitt kinken din enda, eller fototim? Selve kinket er jeg kvitt. Men beinet murrer fortsatt og er krafløst. Isjiasnerva er nok under trykk enda. Har lovet meg selv at jeg skal være flinkere til å trene rygg i framtida. Det og å passe på fordøyelsen er det som skal til for å holde det vekk for meg. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det blir spennende å se hvordan Sigma 85/1.4 HSM yter . http://www.dpreview.com/news/1002/10022015sigma85mm.asp Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det blir spennende å se hvordan Sigma 85/1.4 HSM yter . http://www.dpreview.com/news/1002/10022015sigma85mm.asp Francis Sikkert veldig bra om den fokuserer rett, noe 8 av 10 eksemplarer ikke kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det blir spennende å se hvordan Sigma 85/1.4 HSM yter . http://www.dpreview.com/news/1002/10022015sigma85mm.asp Francis Sikkert veldig bra om den fokuserer rett, noe 8 av 10 eksemplarer ikke kommer til å gjøre. Optimist Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Selve kinket er jeg kvitt. Men beinet murrer fortsatt og er krafløst. Isjiasnerva er nok under trykk enda. Har lovet meg selv at jeg skal være flinkere til å trene rygg i framtida. Det og å passe på fordøyelsen er det som skal til for å holde det vekk for meg. Når det sprer seg nedover beinet, er det i alle fall ikke muskulært. Såpass vet jeg. Men trening av rygg høres ikke dumt ut, nei. Men du bør antakelig få instrukser om hvilke øvelser du bør og IKKE bør gjøre. Ryggen min er nesten helt bra idag. Rekordkjapp bedring for min del. Sikkert noe med å gjøre ift hva jeg gjorde når jeg fikk muskelstrekken på fredag (fortsatte å være aktiv m.m.). Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er det bare jeg som har problemer med og oppdatere sider ? Hvis jeg svarer på et innlegg og går en side eller flere tilbake vil ikke sidene oppdateres automatisk,jeg må bruke F5 tasten eller gå en side ekstra tilbake for så og gå en side fram igjen. On topik: lurer på og kjøpe 24mm f/1.4 II,vil den fungere som et portrettobjektiv på et cropkamera.Blir den for vid og vil den gi litt forvrengninger hvis man kommer for nærme ? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Very Nice ene firmaet som hadde klistret på D900 på ett Nikon hus på helgas store messebegivenhet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 On topik: lurer på og kjøpe 24mm f/1.4 II,vil den fungere som et portrettobjektiv på et cropkamera.Blir den for vid og vil den gi litt forvrengninger hvis man kommer for nærme ? Jeg synes at 24mm blir for vidt til portrett. Selv 35mm er på kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå