Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kingston, Lexar eller SanDisk? Dette er "engangs" kort som ikke har noen misjon etter at kunden har installert ny softvare,så vi bruker de rimeligeste kortene vi får tak på dvs.Kingstone. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Med fare for å bli omtalt som "hun værsyke" i stedet for "hun med kattene" i forumkretser: Jeg har kjøpt et nytt objektiv, ute snør det, og jeg har ikke værtetning! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå har jeg vært himla nervøs ei drøy ukes tid. Sendte kamera + div i oppkrav,pakken har nesten ligget i 2 uker på postkontoret før kjøperen betalte den ut. Har aldri likt og selge mot postoppkrav,grunnen er at i påvente av vare vil kjøper være eksponert av eventuelle bedre tilbud. Sikrer meg litt med og forlange oppkravsbeløpet på forskudd,da er det kun 3 til 4 ukers avbrekk i salget før jeg kan annonsere varen på nytt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Med fare for å bli omtalt som "hun værsyke" i stedet for "hun med kattene" i forumkretser: Jeg har kjøpt et nytt objektiv, ute snør det, og jeg har ikke værtetning! Snø kan mann alltid børste av før objektivet blir varmt igjen,eller du kan ta en brødpose og teipe rundt solblenderen. Edit:inne-kattene kan du jo alltid ta bilder av da Endret 20. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Med fare for å bli omtalt som "hun værsyke" i stedet for "hun med kattene" i forumkretser: Jeg har kjøpt et nytt objektiv, ute snør det, og jeg har ikke værtetning! Mange fine bilder du kan ta ut vinduet på bilen, hvis du bare ruller det ned først. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Med fare for å bli omtalt som "hun værsyke" i stedet for "hun med kattene" i forumkretser: Jeg har kjøpt et nytt objektiv, ute snør det, og jeg har ikke værtetning! Står det Canon på objektivet, så ville jeg ikke vært nærvøs. Har ofte vært ute i snøvær med mine ikke-værtettede objektiver. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er Canon, ja, men huset er jo ikke værtettet heller. Fremdeles OK? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er Canon, ja, men huset er jo ikke værtettet heller. Fremdeles OK? I dette været vi har i dag med lett snødryss, ja det vil jeg si. Det er bare å børste vekk snø i ny og ne. Hva for noe snadder har du kjøpt nå? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er Canon, ja, men huset er jo ikke værtettet heller. Fremdeles OK? I dette været vi har i dag med lett snødryss, ja det vil jeg si. Det er bare å børste vekk snø i ny og ne. Hva for noe snadder har du kjøpt nå? 24mm. Kom over en på foto.no. Jeg fastoptikk... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 24mm. Kom over en på foto.no. Jeg fastoptikk... f/1.4 eller f/2.8? Jeg har sistnevnte - trivelig sak. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Da var det min tur til å få en kink i ryggen. Dvs, jeg vet det er muskulært, da jeg har hatt det før, men jeg vet ikke om det kalles kink når det er muskulært? Samma det. Jeg har hatt det før på samme sted, og vet hva som må til for å bli bedre. Men jeg føler meg som en 80-åring hver gang jeg skal reise meg, bøye meg, eller gjøre andre ting som involverer ryggen. Artig ja. Endret 20. februar 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 24mm. Kom over en på foto.no. Jeg fastoptikk... f/1.4 eller f/2.8? Jeg har sistnevnte - trivelig sak. f/1.4 faktisk. Overkill? Min teori er at vi ferskinger trenger bra utstyr for å kompensere på manglende erfaring... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 f/1.4 faktisk. Overkill? Min teori er at vi ferskinger trenger bra utstyr for å kompensere på manglende erfaring... Overkill? Overhode ikke. f/1.4 er og blir nyttig. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 f/1.4 faktisk. Overkill? Min teori er at vi ferskinger trenger bra utstyr for å kompensere på manglende erfaring... Lærdom fra militæret: "Anything worth killing is worth overkilling.." Visstnok en sann historie fra det britiske militære: Offiser:"Why did you shoot the target seventeen times?" SAS-soldat: "I ran out of bullets, sir!" Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hvorfor vil ikke sidene oppgrader seg lengere,spesielt når jeg går tilbake etter og kommentert en post. Må oppgradere siden to ganger,sånne problemer vil vel bli fikset på sikt får jeg håpe. Var det ikke en post som man kunne klage til,tror L4R5 nevnte det i et tidligere innlegg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Bugs kan rapporterast i trackeren: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker I tillegg er det ein eigen tilbakemeldingskategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=581 Redigert: Ein litt snedig sak er forresten den nye media-tagen, som ma. lar deg leggje slideshow frå Flickr i innlegga: [media]http://www.flickr.com/photos/torbjornt/sets/72157620548500225/[/media] URL-en er adressa til eit sett, resultatet vert som under. http://www.flickr.com/photos/torbjornt/sets/72157620548500225/ Endret 20. februar 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det må jeg jo bare teste... http://www.flickr.com/photos/thorhakonsen/sets/72157610430882324/show/ Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Da var det min tur til å få en kink i ryggen. Dvs, jeg vet det er muskulært, da jeg har hatt det før, men jeg vet ikke om det kalles kink når det er muskulært? Samma det. Jeg for min del kaller det bare vondt jeg, for det er det. God bedring. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Takker. Jada, det er vondt, men trikset for meg, når jeg vet det er muskulært, er å bevege meg så mye jeg klarer. Å bære tunge poser i begge hendene fungerte f.eks. overraskende bra. Men det var vanskelig å komme seg opp av senga i morges, ja. Hehe. Er du kvitt kinken din enda, eller fototim? Endret 20. februar 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Da var det min tur til å få en kink i ryggen. Dvs, jeg vet det er muskulært, da jeg har hatt det før, men jeg vet ikke om det kalles kink når det er muskulært? Samma det. Jeg har hatt det før på samme sted, og vet hva som må til for å bli bedre. Men jeg føler meg som en 80-åring hver gang jeg skal reise meg, bøye meg, eller gjøre andre ting som involverer ryggen. Artig ja. Har du måket snø ? Får et tilsvarende problem,opptrer hvis jeg ikke varmer opp før jeg begynner med snøskuffa. Blir hundre prosent udyktig mens det pågår,heldigvis så går det over dagen etter godt hjulpet av muskelstimulerende midler. Endret 20. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå