Bruker-88036 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg likte den nye måten bildene blir vist ved at det rundt bildet blir mørkt og at man kan bla i bilder om det er flere i samme post. Det var en fin forbedring. Ellers skjønner jeg ikke hva Tomsi mener med at man ikke kan gå til siste side i mine innlegg. JEg har en knapp der det står "siste side". (Om det er siste innlegg i en tråd som menes så er det bare å trykke på datoen for når siste innlegg er lagt inn så er man der.) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvis man klikker på linken helt til høyre i kolonnen Siste Post under Mine innlegg, så kommer man til siste post. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvis man klikker på linken helt til høyre i kolonnen Siste Post under Mine innlegg, så kommer man til siste post. Slik å misforstå. Den tror jeg skal klare å lære meg å bruke i løpet aven uke eller ti Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det her man bestiller pizza ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Håper de fikser "gå til første uleste post" snart. +1 - heller irriterende.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er klart vi må få klage - det er jo yndlingsaktiviteten til nordmenn Derfor jeg har laget en tråd der vi kan gjøre det i felleskap. Den ligger i signaturen for de av dere som har noe på hjertet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Håper de fikser "gå til første uleste post" snart. +1 - heller irriterende.. Ahem - prøv igjen - virker som om det bare er første gang det ikke fungerer. Tipper det mangler verdier i databasen for "siste leste post i tråd" - når du har markert forumet som lest eller har gått inn sist på tråden én gang, så fungerer det som før igjen. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det her man bestiller pizza ? I dag kan vi anbefale New America. Skal du ha ekstra ost på skorpene? Vil du ha brus? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 How to post pictures on the internet. Hmmm. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Håper de fikser "gå til første uleste post" snart. +1 - heller irriterende.. Ahem - prøv igjen - virker som om det bare er første gang det ikke fungerer. Tipper det mangler verdier i databasen for "siste leste post i tråd" - når du har markert forumet som lest eller har gått inn sist på tråden én gang, så fungerer det som før igjen. Hvis man går inn via forumet så får man første uleste post (page_view_getnewpost), men hvis man bruker samme knappen under Mine innlegg får man siste postet post (getlastpost). Endret 19. februar 2010 av bareanton Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) How to post pictures on the internet. Hmmm. Tre uker for seint, tim Oppskrift på korleis du blir ein god fotograf på nettet. Endret 19. februar 2010 av ventle Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Håper de fikser "gå til første uleste post" snart. +1 - heller irriterende.. Ahem - prøv igjen - virker som om det bare er første gang det ikke fungerer. Tipper det mangler verdier i databasen for "siste leste post i tråd" - når du har markert forumet som lest eller har gått inn sist på tråden én gang, så fungerer det som før igjen. Hvis man går inn via forumet så får man første uleste post (page_view_getnewpost), men hvis man bruker samme knappen under Mine innlegg får man siste postet post (getlastpost). A-ha! Det forklarer saken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hipp hipp hurra! Ja dette var en gladnyhet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå tror jeg noen har glemt en </table>-tag eller lignende nederst i menyen... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er et andre Civ-folk her også, ja. Ja, Civ V blir spennende. Mye nytt. Har spilt Civ IV noen ganger, men jeg tror hodet mitt hang igjen i tekno-treet til Civ III fortsatt. Hehe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Mitt hode henger vel fortsatt delvis igjen i Civ2. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hipp hipp hurra! Ok, nå må jeg bli ferdig med masteren. For hvis jeg ikke er ferdig når det kommer ut blir jeg aldri ferdig! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 6-kantede områder istedet for 4. DET blir annerledes det. (Fortsatt Civ V det er snakk om) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 How to post pictures on the internet. Hmmm. Tre uker for seint, tim Oppskrift på korleis du blir ein god fotograf på nettet. Gikk tydeligvis glipp av den da. Men syntes faktisk at den er tankevekkende nok til at den tåler og repostes. Syns kanskje vi er alt for flinkt til å premiere og snakke om flinkisbilder uten innhold, og alt for lite flinke til å verdsette virkelig orginalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå