Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Jeg likte den nye måten bildene blir vist ved at det rundt bildet blir mørkt og at man kan bla i bilder om det er flere i samme post. Det var en fin forbedring.

Ellers skjønner jeg ikke hva Tomsi mener med at man ikke kan gå til siste side i mine innlegg. JEg har en knapp der det står "siste side". (Om det er siste innlegg i en tråd som menes så er det bare å trykke på datoen for når siste innlegg er lagt inn så er man der.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de fikser "gå til første uleste post" snart.

+1 - heller irriterende.. :ermm:

Ahem - prøv igjen - virker som om det bare er første gang det ikke fungerer. Tipper det mangler verdier i databasen for "siste leste post i tråd" - når du har markert forumet som lest eller har gått inn sist på tråden én gang, så fungerer det som før igjen. :)

Lenke til kommentar

Ahem - prøv igjen - virker som om det bare er første gang det ikke fungerer. Tipper det mangler verdier i databasen for "siste leste post i tråd" - når du har markert forumet som lest eller har gått inn sist på tråden én gang, så fungerer det som før igjen. :)

Hvis man går inn via forumet så får man første uleste post (page_view_getnewpost), men hvis man bruker samme knappen under Mine innlegg får man siste postet post (getlastpost).

Endret av bareanton
Lenke til kommentar

Hvis man går inn via forumet så får man første uleste post (page_view_getnewpost), men hvis man bruker samme knappen under Mine innlegg får man siste postet post (getlastpost).

A-ha! Det forklarer saken.

Lenke til kommentar

Tre uker for seint, tim :p

Oppskrift på korleis du blir ein god fotograf på nettet.

Gikk tydeligvis glipp av den da.

Men syntes faktisk at den er tankevekkende nok til at den tåler og repostes.

Syns kanskje vi er alt for flinkt til å premiere og snakke om flinkisbilder uten innhold, og alt for lite flinke til å verdsette virkelig orginalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...