NothinDoin™ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Shit, dette var uvant Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jepp. Veldig. Noen som har funnet ut hvordan man legger til tråder i favoritt-lista enda? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hvor er favoritter blitt av? :s --- og en ting til: Det er for stort mellomrom mellom forumtrådene. Ellers ser det egentlig.. mer moderne ut. Endret 19. februar 2010 av stonhans Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Favoritter er slått saman med Mine innlegg. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvis dere går inn på kontrollpanel --> Profil --> Endre profilinformasjon --> Min maskinvare. Får dere skrevet noe der, eller får dere bare en liten, tom og read-only dropdown? Francis Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hm... Var temmelig rart dette gitt. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Håper de fikser "gå til første uleste post" snart. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 hvor ble det av kategoriene under "siste 24 timer"? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvis dere går inn på kontrollpanel --> Profil --> Endre profilinformasjon --> Min maskinvare. Får dere skrevet noe der, eller får dere bare en liten, tom og read-only dropdown? Francis Samme her. Får ikke skrevet noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 hvor ble det av kategoriene under "siste 24 timer"? Det lurer jeg på også. Det blir jo håpløst å finne frem til fototingene uten den muligheten. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Holder meg til mine innlegg til siste 24 timer kommer tilbake, jeg. Uoversiktlige greier. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Enig, siste 24 timer bare fra Fotodelen må på plass. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hmm.. tok tid før jeg fant ut hvor jeg skulle nå ja. Jeg er i det konservative hjørnet i dag kjenner jeg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg synes designet ligner litt på når det gamle designet ikke ville laste helt 100% Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Alltid slitsomt med endringer, men tror dette blir bra. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har standard svar på klaging rundt slike endringer, når jeg er ansvarlig for dem. ”Dere klager nå, men la det gå et par uker så vil dere ikke tilbake til det gamle” Men her er ikke jeg ansvarlig så da kan jeg klage og si at dette burde vært testet ut litt mer før det ble satt i drift! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er klart vi må få klage - det er jo yndlingsaktiviteten til nordmenn Som sagt, så har jeg egentlig kun en ting å sette fingeren på, og det er at kategoriene mangler under siste 24 timer. Jeg ser at det ikke er mulig til å gå til siste side når jeg er i mine innlegg; men det har muligens vært slik alltid? De har også tullet til konverting av quote og spoiler i oppgradering; men slikt pleier de å fikse etterhvert ... Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er klart vi må få klage - det er jo yndlingsaktiviteten til nordmenn Som sagt, så har jeg egentlig kun en ting å sette fingeren på, og det er at kategoriene mangler under siste 24 timer. Jeg ser at det ikke er mulig til å gå til siste side når jeg er i mine innlegg; men det har muligens vært slik alltid? De har også tullet til konverting av quote og spoiler i oppgradering; men slikt pleier de å fikse etterhvert ... Det har ikke vært sånn hos meg. Jeg har kunnet gå til siste side fra mine innlegg. Den muligheten vil jeg gjerne ha tilbake. Det at man synes forandringer er slitsomt er bare et tegn på at man begynner å komm langt oppi årene. Jeg tror det blir bra med forandringene, men alltid slitsomt til å begynne med. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Savner RSS for fotoforumet.. eller er det jeg som er dårlig å lete? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) I IP.Board-skinet er det iallfall ein RSS-knapp heilt oppe til høgre, like under søkeboksen, har ikkje sett i andre skin. Elles: Spørsmål, klager og bugrapportar om forumoppgraderinga bør vel helst takast her: https://www.diskusjon.no/forum/581-tilbakemelding-og-bugfix-for-ipb3-oppgradering/ Red.: La til to ord. Endret 19. februar 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå