Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er klart vi må få klage - det er jo yndlingsaktiviteten til nordmenn :p

 

Som sagt, så har jeg egentlig kun en ting å sette fingeren på, og det er at kategoriene mangler under siste 24 timer.

 

Jeg ser at det ikke er mulig til å gå til siste side når jeg er i mine innlegg; men det har muligens vært slik alltid?

 

De har også tullet til konverting av quote og spoiler i oppgradering; men slikt pleier de å fikse etterhvert ...

Lenke til kommentar

Det er klart vi må få klage - det er jo yndlingsaktiviteten til nordmenn :p

 

Som sagt, så har jeg egentlig kun en ting å sette fingeren på, og det er at kategoriene mangler under siste 24 timer.

 

Jeg ser at det ikke er mulig til å gå til siste side når jeg er i mine innlegg; men det har muligens vært slik alltid?

 

De har også tullet til konverting av quote og spoiler i oppgradering; men slikt pleier de å fikse etterhvert ...

 

Det har ikke vært sånn hos meg. Jeg har kunnet gå til siste side fra mine innlegg. Den muligheten vil jeg gjerne ha tilbake.

 

Det at man synes forandringer er slitsomt er bare et tegn på at man begynner å komm langt oppi årene.

 

Jeg tror det blir bra med forandringene, men alltid slitsomt til å begynne med.

Lenke til kommentar

I IP.Board-skinet er det iallfall ein RSS-knapp heilt oppe til høgre, like under søkeboksen, har ikkje sett i andre skin.

 

Elles: Spørsmål, klager og bugrapportar om forumoppgraderinga bør vel helst takast her:

https://www.diskusjon.no/forum/581-tilbakemelding-og-bugfix-for-ipb3-oppgradering/

 

Red.: La til to ord.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...