Panerai Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor kjører brøytebilen forbi huset mitt 4 ganger i halvtimen? Og hvorfor 2 stk rett etter hverandre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor kjører brøytebilen forbi huset mitt 4 ganger i halvtimen? Og hvorfor 2 stk rett etter hverandre? De skal rekke slutten på skytinga. Så alle brøyta ditt nabolag Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor kjører brøytebilen forbi huset mitt 4 ganger i halvtimen? Og hvorfor 2 stk rett etter hverandre? Det er ikke brøytebilen, det er PST som overvåker deg. Din terrorist. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hvorfor kjører brøytebilen forbi huset mitt 4 ganger i halvtimen? Og hvorfor 2 stk rett etter hverandre? De skal rekke slutten på skytinga. Så alle brøyta ditt nabolag Typisk meg å være sisteprioritert. Det er ikke brøytebilen, det er PST som overvåker deg.Din terrorist. Da er de ikke så gode på å overvåke i det skjulte. Endret 18. februar 2010 av Panerai Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er ikke brøytebilen, det er PST som overvåker deg.Din terrorist. Da er de ikke så gode på å overvåke i det skjulte. De vil at du skal vite at de er der. Skjelv i buksene. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er ikke brøytebilen, det er PST som overvåker deg.Din terrorist. Da er de ikke så gode på å overvåke i det skjulte. De vil at du skal vite at de er der. Skjelv i buksene. Jeg skjelver mer i buksene av prestasjonen til de norske skiskytterne nå. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skjelver mer i buksene av prestasjonen til de norske skiskytterne nå. Godt nok for PST. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skjelver mer i buksene av prestasjonen til de norske skiskytterne nå. Godt nok for PST. Ikke så kravstore med andre ord. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, ikke kravstore i det hele tatt. Sålenge mistenkte skjelver i buksene, gir de faen i hvorfor Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da var den beige penisforlengeren i hus. Fantastisk stand på objektivet (4 mnd gammelt) og til halv pris - med kvittering fra norsk butikk. Skal bli gledelig å teste ut den optiske kvaliteten i morgen om snøværet letter bittelitt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg lukter feilfokuuuuuus. Ujusterbar feilfokus, that is. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da var den beige penisforlengeren i hus. Fantastisk stand på objektivet (4 mnd gammelt) og til halv pris - med kvittering fra norsk butikk. Skal bli gledelig å teste ut den optiske kvaliteten i morgen om snøværet letter bittelitt. Får håpe du slipper fokusfeil da Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hehe! DET er allerede bekreftet at jeg slipper. MTF og (lånt) LensAlign var allerede montert opp før jeg dro på jobb grytidlig i dag. Hjemmesnekret verkstedsrapport: Testet OK. :!: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du erfaringer med disse batteriene? Nei, fordi de passer ikke i min E-420/E-620 Men jeg har kjøpt to batterier, som passer, fra Altitec og de er helt fine. Det tredje kjøpte jeg hos Clas Ohlson, litt dyrere, men også helt OK. Å ja, de passer ikke i E-620, men de passer vel i E-520? Ser veldig lik ut som originalbatteriet mitt hvertfall... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Å ja, de passer ikke i E-620, men de passer vel i E-520? Ser veldig lik ut som originalbatteriet mitt hvertfall... Det er riktig batteri for deg. Det ser du på denne linjen: Erstatter varenr: PS-BLM1, BLM-1 For det er vel det original-batteriet heter (Hint, sjekk manualen) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Dette var rart,noen har kødda med pc'en min,samme hos dere? Endret 19. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette var rart,noen har kødda med pc'en min,samme hos dere? Ja det var noe rart her, må ha en kopp til med kaffe for å sjekke om det bare er jeg som ikke har fått opp øynene skikkelig. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ser ut som diskusjon.no har fått nytt design! som ikke er kompatibelt med alt det gamle som er skrevet... Quote's blir feil. Men de fikser det vel utover dagen Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hmm, temmelig uvant ja... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men alt som er rart og nytt er jo feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå