Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Er det vår alles Jurgis som er Jørgen Braastad, som fikk andreplass for portrett i Årets Bilde?

 

I så fall, grats. :)

Braastad er en meget dyktig fotograf som såvidt meg bekjent desverre ikke bor på dette forumet. Er på vei i fotsporene hans, så om noen år kanskje :)

 

Er det vår alles Jurgis som er Jørgen Braastad, som fikk andreplass for portrett i Årets Bilde?

 

I så fall, grats. :)

Nei, han heiter Upsaker til etternamn.

Det stemmer på en prikk!

 

Selv om han er flink tror ikke jeg at VG hadde valgt han av alle til å reise ned til Kongo. :p

Nei, takk og lov for det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du erfaringer med disse batteriene?

Har eit slikt, funkar heilt fint. Har rett nok ikkje sjekka om det er sikring i sjølve batteriet. Det er vel det enkelte påstår kan vera forskjellen mellom billege uoriginale og dyre originale batteri. Dessuten blir det påstått at originale ofte har større kapasitet.

Lenke til kommentar

18-125en er tatt av kamera, og blir stående på pc-bordet mitt til jeg skal levere kamera tilbake, mandag etter vinterferien. Får bare håpe at 30D har god batterikapasitet, for jeg fikk jo ikke lov til å ta med meg lader..

Skal riktignok bare brukes til en oppgave, men vet jo aldri om det er noe annet spennende å ta bilde av i ferien.

Lenke til kommentar
18-125en er tatt av kamera, og blir stående på pc-bordet mitt til jeg skal levere kamera tilbake, mandag etter vinterferien. Får bare håpe at 30D har god batterikapasitet, for jeg fikk jo ikke lov til å ta med meg lader..

Skal riktignok bare brukes til en oppgave, men vet jo aldri om det er noe annet spennende å ta bilde av i ferien.

Hvis batteriet er fulladet, så bør det holde til en 7-800 bilder. Du får være gjerrig med "chimpinga".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...