Upsaker Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det vår alles Jurgis som er Jørgen Braastad, som fikk andreplass for portrett i Årets Bilde? I så fall, grats. Braastad er en meget dyktig fotograf som såvidt meg bekjent desverre ikke bor på dette forumet. Er på vei i fotsporene hans, så om noen år kanskje Er det vår alles Jurgis som er Jørgen Braastad, som fikk andreplass for portrett i Årets Bilde? I så fall, grats. Nei, han heiter Upsaker til etternamn. Det stemmer på en prikk! Selv om han er flink tror ikke jeg at VG hadde valgt han av alle til å reise ned til Kongo. Nei, takk og lov for det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du erfaringer med disse batteriene? Nei, fordi de passer ikke i min E-420/E-620 Men jeg har kjøpt to batterier, som passer, fra Altitec og de er helt fine. Det tredje kjøpte jeg hos Clas Ohlson, litt dyrere, men også helt OK. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du erfaringer med disse batteriene? Har eit slikt, funkar heilt fint. Har rett nok ikkje sjekka om det er sikring i sjølve batteriet. Det er vel det enkelte påstår kan vera forskjellen mellom billege uoriginale og dyre originale batteri. Dessuten blir det påstått at originale ofte har større kapasitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Men jeg har kjøpt to batterier, som passer, fra Altitec og de er helt fine. Det tredje kjøpte jeg hos Clas Ohlson, litt dyrere, men også helt OK.Link til disse? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Link til disse? Har ikke link til CO, men denne hos Altitec var lett å finne frem Du kan jo søke på BLS-1 elller PS-BLS1 hos CO ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 I dag har jeg en sliten 30D og en skyvezoom versjon av sigma 18-125 her med min side. (Merk: Sigmaen begynte ikke som skyvezoom, men zoomringen er så slapp etter 3 år som skolekamera på M&K at jeg kan ta tak i solblenderen og dra for å zoome) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis 18-125mm-en fokuserer riktig, så er den ikke så alt for ille. 30D er jo en trofast sliter Og da har vi kommet til enighet om når vi treffes i dyreparken i Kristiansand. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 18-125en er tatt av kamera, og blir stående på pc-bordet mitt til jeg skal levere kamera tilbake, mandag etter vinterferien. Får bare håpe at 30D har god batterikapasitet, for jeg fikk jo ikke lov til å ta med meg lader.. Skal riktignok bare brukes til en oppgave, men vet jo aldri om det er noe annet spennende å ta bilde av i ferien. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 18-125en er tatt av kamera, og blir stående på pc-bordet mitt til jeg skal levere kamera tilbake, mandag etter vinterferien. Får bare håpe at 30D har god batterikapasitet, for jeg fikk jo ikke lov til å ta med meg lader..Skal riktignok bare brukes til en oppgave, men vet jo aldri om det er noe annet spennende å ta bilde av i ferien. Hvis batteriet er fulladet, så bør det holde til en 7-800 bilder. Du får være gjerrig med "chimpinga". Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Til fotooppgaven så trenger jeg bare ca 4-5 bilder, så blir nok ikke noe problem sålenge jeg ikke sløser batteri på annet tull. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Heia Tora Berger! Gull nummer 100! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Heia Tora Berger! Gull nummer 100! Hurra :!: :!: :!: Nå skal det feires Så får vi se om gutta er like flinke senere i kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Husk at forumet detter ned etter skiskytingen i kveld da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Husk at forumet detter ned etter skiskytingen i kveld da. Que? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205333 Slik å forstå - det er like greit. Det er sengetid etter skyskytingen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Om jeg har en videofil i riktig format, som jeg ønsker å dytte inn på en iphoe/ipod touch, men jeg ikke har (eller vil ha) itunes på maskinen min - hva kan jeg da gjøre? Hvilken alternativ programvare lar meg snakke med lock-in-dingsen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Om jeg har en videofil i riktig format, som jeg ønsker å dytte inn på en iphoe/ipod touch, men jeg ikke har (eller vil ha) itunes på maskinen min - hva kan jeg da gjøre? Hvilken alternativ programvare lar meg snakke med lock-in-dingsen? Det nyter ikke med programvare - det må en hardwareløsning til. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gjør ikke DoubleTwist jobben vel så greit som alternativene? Der ligger konvertering til rett format inne som en del av programmet også, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå