arnold_layne Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Var det bare 26 Akamister som tok bilder i fjor?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192833 Sliter med seriøs beslutningsvegring og tiltakslyst. Men det kommer nok et bilde i tråden til slutt... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Var det bare 26 Akamister som tok bilder i fjor?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192833 Tok masse bilder, men postet dem ikke på forumet... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Husker ikke hva jeg la ut så må i så fall gå gjennom alle postene mine D: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Husker ikke hva jeg la ut så må i så fall gå gjennom alle postene mine D: ..Eventuelt gå inn på profilen din og frese over vedleggslisten din. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Husker ikke hva jeg la ut så må i så fall gå gjennom alle postene mine D: ..Eventuelt gå inn på profilen din og frese over vedleggslisten din. Har omtrent ikke brukt vedlegg =( Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har et par ganger prøvet å sette meg ned å se litt av OL på tv, men hver gang kjeder jeg meg ganske raskt og ender opp med å gjøre husarbeid. Det samme skjer hver gang jeg prøver å se en fotballkamp. Såååe, løsning på å få gjort husarbeid? Se OL! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Såååe, løsning på å få gjort husarbeid? Se OL! Å melde seg opp til eksamen er en annen løsning. Når du leser til den, da trekker husarbeidet. Det kan du gjøre oftere enn hvert fjerde år (som er litt for sjelden for å utføre husarbeid). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Aston Martin V8 Vantage.. det er bilen sin! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som liker fisk? Jeg har vært til fjells med brødrene mine og lært skikkelig isfiske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Isfiske, ja. Det hadde vært koselig. Det tror jeg ikke jeg har gjort siden ungdomskolen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jo, det var trivelig der, har ikke vært å isfisket på 4-5 år selv. Litt kaldt var det nok. -31 på det værste, men det var bare -25 når sola var fremme. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Siste gang endte jeg opp med over 42 kg, med en enkelt rugg på 13 kg. Isfiske er gøy! Synd mye av fangsten smeltet på vei hjem i bilen, da - neste gang skal jeg ha vinduene oppe og ikke skru på air conditionen - doh! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang tid tok det før dere så kameraet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor lang tid tok det før dere så kameraet? Hvilket kamera? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm.. noen Olympus-brukere som også synes batteri-indikatoren er skikkelig dårlig? Er enten "full-ladet"-ikonet eller "kritisk/lav"-ikonet på batteriet, noe som irriterer meg litt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm.. noen Olympus-brukere som også synes batteri-indikatoren er skikkelig dårlig? Er enten "full-ladet"-ikonet eller "kritisk/lav"-ikonet på batteriet, noe som irriterer meg litt... Slik er det på de fleste rimelige husene ... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm.. noen Olympus-brukere som også synes batteri-indikatoren er skikkelig dårlig? Er enten "full-ladet"-ikonet eller "kritisk/lav"-ikonet på batteriet, noe som irriterer meg litt... no shit. jeg har sluttet å se på den. lader batteriet når jeg tømmer minnekortet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hmm.. noen Olympus-brukere som også synes batteri-indikatoren er skikkelig dårlig? Er enten "full-ladet"-ikonet eller "kritisk/lav"-ikonet på batteriet, noe som irriterer meg litt... Slik er det på de fleste rimelige husene ... Hmm, jaja, da får vi vel bare leve med det og lade batteriet ofte. Endret 18. februar 2010 av Xtra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm, jaja, da får vi vel bare leve med det og lade batteriet ofte. Jeg har 3 reservebatterier, så jeg er ikke så opptatt av problemstillingen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm, jaja, da får vi vel bare leve med det og lade batteriet ofte. Jeg har 3 reservebatterier, så jeg er ikke så opptatt av problemstillingen Såpass ja... da er det ingenting å bekymre seg for... Har du erfaringer med disse batteriene? Var noen her inne som foreslo det batteriet i stedet for de overprisede originalbatteriene fra Olympus, men husker ikke helt hvem. Tenker at det hadde vært greit med et ekstra batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå