Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Sometimes one have to hit rock bottom to get back up... :S

Da var både 70-200(nikon) 16-85 og min Markins M20 lagt ut for salg :(

Men får gjøre mitt beste med det jeg har igjen: d300 , nikon 50 1,8 og sb900 :) (noe som en strengt tatt skal kunne gjøre mye med bare en er kreativ nokk ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har begynt å fyse veldig på en Tesla Model S. Jeg må vel klare meg med den bilen jeg har et par år til, men om Tesla klarer å holde det de lover i 2011/2012, så blir det ikke lenger noen grunn til å kjøre fossilt...

Nesten enig. Jeg kunne godt tenkt meg en slik. MEN det forutsetter at elbiler forblir momsfrie og slipper engangsavgift samt at det er mulig å ta service innfor en radius på 15 mil fra hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Ha - OL er ferietid - tvangsferie - firmaet jeg jobbet for havnet i skifteretten i går - får vel nyte OL etter beste evne :-)

PS blir vel tid til å ta noen bilder også.

Bummer!

Du får god til til å ta bilder - OL er jo på kvelden og natta ...

Jeg har et par ganger prøvet å sette meg ned å se litt av OL på tv, men hver gang kjeder jeg meg ganske raskt og ender opp med å gjøre husarbeid. Det samme skjer hver gang jeg prøver å se en fotballkamp.

Sport er kjedelig, men husarbeid er enda mer kjedelig. Får du nok pils i deg, så kan til og med fotball bli severdig.

Lenke til kommentar
Nei, jeg trenger heller ikke å kjøre med dinosaur på tanken, men jeg går ikke over til elektrisk før bilene ser delvis normale ut og har plass til mer enn 2 personer. Så når BMW lanserer en elktrisk 3-serie, står jeg klar.

Du klikket ikke på lenken til Model S? 7 seter og med utseende som en designers våte drøm...

Lenke til kommentar
Du klikket ikke på lenken til Model S? 7 seter og med utseende som en designers våte drøm...

Tviler på at den blir godkjent med 7 seter i Norge gitt. Det er strengt tatt en 5-seter med plass til ekstra barn / dverger.

Sant nok. 5+2 barneseter...

Lenke til kommentar
Den Teslaen lignet veldig på Quatroporte – men hvis man først skal kopiere noen så er jo ikke Maserati feil valg.

Jeg holder meg inntil videre til en gamle huskeregelen: bruker den under en liter per mil er det ingen ekte bil.

Tror jeg heller satser på en ekte Quatroporte ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...