Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Sometimes one have to hit rock bottom to get back up... :S Da var både 70-200(nikon) 16-85 og min Markins M20 lagt ut for salg Men får gjøre mitt beste med det jeg har igjen: d300 , nikon 50 1,8 og sb900 (noe som en strengt tatt skal kunne gjøre mye med bare en er kreativ nokk Endret 18. februar 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Vet hvordan det er. På plussiden er det veldig deilig når økonomien endelig tillater en å "reise seg opp igjen" . Francis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 OL....?? Det er brødhodenes unnskyldning for å slippe å se på Dagsrevyen. Utrolig at de har kuttet det ut når de sender fjas kontinuerlig i to kanaler. +1 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har et par ganger prøvet å sette meg ned å se litt av OL på tv, men hver gang kjeder jeg meg ganske raskt og ender opp med å gjøre husarbeid. Det samme skjer hver gang jeg prøver å se en fotballkamp. Lenke til kommentar
arela Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ha - OL er ferietid - tvangsferie - firmaet jeg jobbet for havnet i skifteretten i går - får vel nyte OL etter beste evne :-) PS blir vel tid til å ta noen bilder også. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Arela: Auda! Jeg har begynt å fyse veldig på en Tesla Model S. Jeg må vel klare meg med den bilen jeg har et par år til, men om Tesla klarer å holde det de lover i 2011/2012, så blir det ikke lenger noen grunn til å kjøre fossilt... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har begynt å fyse veldig på en Tesla Model S. Jeg må vel klare meg med den bilen jeg har et par år til, men om Tesla klarer å holde det de lover i 2011/2012, så blir det ikke lenger noen grunn til å kjøre fossilt... Nesten enig. Jeg kunne godt tenkt meg en slik. MEN det forutsetter at elbiler forblir momsfrie og slipper engangsavgift samt at det er mulig å ta service innfor en radius på 15 mil fra hvor jeg bor. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ha - OL er ferietid - tvangsferie - firmaet jeg jobbet for havnet i skifteretten i går - får vel nyte OL etter beste evne :-)PS blir vel tid til å ta noen bilder også. Bummer! Du får god til til å ta bilder - OL er jo på kvelden og natta ... Jeg har et par ganger prøvet å sette meg ned å se litt av OL på tv, men hver gang kjeder jeg meg ganske raskt og ender opp med å gjøre husarbeid. Det samme skjer hver gang jeg prøver å se en fotballkamp. Sport er kjedelig, men husarbeid er enda mer kjedelig. Får du nok pils i deg, så kan til og med fotball bli severdig. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, jeg trenger heller ikke å kjøre med dinosaur på tanken, men jeg går ikke over til elektrisk før bilene ser delvis normale ut og har plass til mer enn 2 personer. Så når BMW lanserer en elktrisk 3-serie, står jeg klar. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, jeg trenger heller ikke å kjøre med dinosaur på tanken, men jeg går ikke over til elektrisk før bilene ser delvis normale ut og har plass til mer enn 2 personer. Så når BMW lanserer en elktrisk 3-serie, står jeg klar. Du klikket ikke på lenken til Model S? 7 seter og med utseende som en designers våte drøm... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Wow! Jeg så ikke på linken, jeg antok at det var som førstegenerasjons Tesla Roadster. Det var den ikke. Den ser ut til å ligge litt over mitt prisleie da... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du klikket ikke på lenken til Model S? 7 seter og med utseende som en designers våte drøm... Tviler på at den blir godkjent med 7 seter i Norge gitt. Det er strengt tatt en 5-seter med plass til ekstra barn / dverger. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du klikket ikke på lenken til Model S? 7 seter og med utseende som en designers våte drøm... Tviler på at den blir godkjent med 7 seter i Norge gitt. Det er strengt tatt en 5-seter med plass til ekstra barn / dverger. Sant nok. 5+2 barneseter... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Den Teslaen lignet veldig på Quatroporte – men hvis man først skal kopiere noen så er jo ikke Maserati feil valg. Jeg holder meg inntil videre til en gamle huskeregelen: bruker den under en liter per mil er det ingen ekte bil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Den Teslaen lignet veldig på Quatroporte – men hvis man først skal kopiere noen så er jo ikke Maserati feil valg. Jeg holder meg inntil videre til en gamle huskeregelen: bruker den under en liter per mil er det ingen ekte bil. Tror jeg heller satser på en ekte Quatroporte ... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du klikket ikke på lenken til Model S? 7 seter og med utseende som en designers våte drøm... Tviler på at den blir godkjent med 7 seter i Norge gitt. Det er strengt tatt en 5-seter med plass til ekstra barn / dverger. Sant nok. 5+2 barneseter... Mangler bare en skiboks på taket Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Var det bare 26 Akamister som tok bilder i fjor? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192833 /me er forøvrig en av presumptivt få mennesker i verden som bryter ut i ukontrollert sikling ved synet av Quattroporte III Endret 18. februar 2010 av Anew Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gikk litt frysninger nedover ryggen ved synet av den bilen. Vet ikke helt om det var positive eller negative frysninger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Var det bare 26 Akamister som tok bilder i fjor?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192833 Det var bare 26 akamister som tok severdige bilder i fjor Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Miura forever! Har lyst på en sånn en - om ikke annet som modellbil. Jay Leno har to.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå