Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Sometimes one have to hit rock bottom to get back up... :S

Da var både 70-200(nikon) 16-85 og min Markins M20 lagt ut for salg :(

Men får gjøre mitt beste med det jeg har igjen: d300 , nikon 50 1,8 og sb900 :) (noe som en strengt tatt skal kunne gjøre mye med bare en er kreativ nokk ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har begynt å fyse veldig på en Tesla Model S. Jeg må vel klare meg med den bilen jeg har et par år til, men om Tesla klarer å holde det de lover i 2011/2012, så blir det ikke lenger noen grunn til å kjøre fossilt...

 

Nesten enig. Jeg kunne godt tenkt meg en slik. MEN det forutsetter at elbiler forblir momsfrie og slipper engangsavgift samt at det er mulig å ta service innfor en radius på 15 mil fra hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Ha - OL er ferietid - tvangsferie - firmaet jeg jobbet for havnet i skifteretten i går - får vel nyte OL etter beste evne :-)

PS blir vel tid til å ta noen bilder også.

Bummer!

 

Du får god til til å ta bilder - OL er jo på kvelden og natta ...

 

Jeg har et par ganger prøvet å sette meg ned å se litt av OL på tv, men hver gang kjeder jeg meg ganske raskt og ender opp med å gjøre husarbeid. Det samme skjer hver gang jeg prøver å se en fotballkamp.

Sport er kjedelig, men husarbeid er enda mer kjedelig. Får du nok pils i deg, så kan til og med fotball bli severdig.

Lenke til kommentar
Nei, jeg trenger heller ikke å kjøre med dinosaur på tanken, men jeg går ikke over til elektrisk før bilene ser delvis normale ut og har plass til mer enn 2 personer. Så når BMW lanserer en elktrisk 3-serie, står jeg klar.

Du klikket ikke på lenken til Model S? 7 seter og med utseende som en designers våte drøm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...