Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange som skriker doping nå, ettersom det var litt uprofilerte løpere.

 

Jævlig kjipt om det er saken...

 

Veldig kjipt.

Thomas Alsgaard fikk et gull i posten et par år etter salt lake OL. Jeg mener å ha lest at det var det samme om han fikk det eller ikke. Når det kom så seint. Det store må jo være å stå på toppen av pallen å få utdelt medaljen.

 

Nå har vel sprintlandslaget til Russland være under dopingmistanke når de plutselig trakk hele laget fra en konkurranse. Det kan jo selvfølgelig også bare bety at de trengte litt mer hvile.

 

Vi får håpe de ikke har dopet seg.

 

Edit: Det kan jo nevnes at begge russerne gikk i det første semifinaleheatet og de fikk dermed mer hvile før finalen.

Endret av Panerai
Lenke til kommentar
Dårlig og sikkert feil spådom:

Begge russerne blir tatt for doping, og om en halvt år så får Northug gullet i posten. :p

 

Vinnertida var bare fire tideler bedre enn det Northug vant semifinalen på. Doping har jeg ingenting til overs for, men det blir for tynt å rope ut anklager i nord og sør hver gang de norske ikke vinner, og særlig når vinneren tilfeldigvis kommer østfra. Er det rart det er krig i verden?

 

Jeg velger å tro at russerne regnet med at nordmennene ville gå defensivt ut, og tok dermed nordmennene skikkelig på senga ved å kjøre fra start. Pettersen var uheldig, mens Northug og Hattestad ventet for lenge med å svare på rykket.

Lenke til kommentar
Jeg velger å tro at russerne regnet med at nordmennene ville gå defensivt ut, og tok dermed nordmennene skikkelig på senga ved å kjøre fra start. Pettersen var uheldig, mens Northug og Hattestad ventet for lenge med å svare på rykket.

Det høres sannsynlig ut det. Sprint er plassen for taktikk og store overraskelser.

Lenke til kommentar
Jeg velger å tro at russerne regnet med at nordmennene ville gå defensivt ut, og tok dermed nordmennene skikkelig på senga ved å kjøre fra start. Pettersen var uheldig, mens Northug og Hattestad ventet for lenge med å svare på rykket.

Det høres sannsynlig ut det. Sprint er plassen for taktikk og store overraskelser.

 

samt at de hadde fått noen flere minutter med hvile før finalen.

Lenke til kommentar
Jeg velger å tro at russerne regnet med at nordmennene ville gå defensivt ut, og tok dermed nordmennene skikkelig på senga ved å kjøre fra start. Pettersen var uheldig, mens Northug og Hattestad ventet for lenge med å svare på rykket.

Det høres sannsynlig ut det. Sprint er plassen for taktikk og store overraskelser.

 

samt at de hadde fått noen flere minutter med hvile før finalen.

Må si meg enig med Hattestad om at det er litt urettferdig. Burde vært lagt til 5 minutter til slik at alle kan stille mer likt.

Lenke til kommentar

Enig med siste taler (Icefox)

 

Jeg tror egentlig ingen håper de er dopet. (Jeg håper det)

 

Jeg hører at Petter er fornøyd med egen innsats i dag. Jeg gleder meg til fortsettelsen i OL. I morgen er det igjen medaljesjangser. Vi får håpe at Bjørndalen, Hegle Svendsen, Berger og Flatland er revansjesugne.

 

edit: Jeg lurer på om Thomas Alsgaard tror at Petter gikk alt han kunne på 15km? Jeg regner med at når han fant ut at dette ikke gikk mot medalje så slappet han av og tok det som en gjennomkjøring.

 

edit2: Her ble det mye klabb og babb i et enkelt innlegg.

Endret av Panerai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...