cruelphotography Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som vet om noen som leier ut studio i trondheim ? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen brillebrukere her som har erfaring med Leica M8/M9 ? Har vært rimelig nære 2 ganger men ikke fått sjansen til å teste. Søkeren ser ut til å ha samme størrelse som fokuslyset på D300 n min.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ok, burde sett dette før men: "take us to your leader"? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ok, burde sett dette før men: "take us to your leader"? Oj. Så det var det det var. Trodde det var sn0dig og vennene hans sn0dig med rosa hår ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Fant det i "Bildetråd for akamtreff i Oslo" jeg Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor neida, det er en invadering av FORUMTROLL i mange farger Endret 16. februar 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så det er du som driver troll-camp Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som vet om noen som leier ut studio i trondheim ? denne gjengen har vel ett? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen brillebrukere her som har erfaring med Leica M8/M9 ? Jeg tenkte ikke mye over at jeg hadde briller på da jeg testet de, så det skal ikke være noe problem. Har en kompis med briller som har M9 og det går så fint det. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skal en tur over dammen om noen måneder, noen som vet om noen gode fotosjapper i Boston, Las Vegas eller LA? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen brillebrukere her som har erfaring med Leica M8/M9 ? Jeg tenkte ikke mye over at jeg hadde briller på da jeg testet de, så det skal ikke være noe problem. Har en kompis med briller som har M9 og det går så fint det. Dagens første tilleggsspørsmål, fotograferer du med venstre eller høyre øye ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Om ikke jeg husker feil så er gorpium venstre-øyet. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Venstrevridd i mer enn en betydning av ordet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Øj den var litt drøy fototim, jeg tar også bilder med venstre øyet OG er skjevhendt. Men stemmer ikke på gammel kommunistene av den grunn ! Endret 17. februar 2010 av JoonGoii Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Øj den var litt drøy fototim, jeg tar også bilder med venstre øyet OG er skjevhendt. Men stemmer ikke på gammel kommunistene av den grunn ! Nei, det skulle tatt seg ut. Vi bruker da tross alt høyre del av hjernen Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Øj den var litt drøy fototim, jeg tar også bilder med venstre øyet OG er skjevhendt. Men stemmer ikke på gammel kommunistene av den grunn ! Nei, det skulle tatt seg ut. Vi bruker da tross alt høyre del av hjernen Er vel smartest å bruke begge halvdelene. Kombinere den venstre logiske delen om tar for seg ting som matematikk og analyse med den høyre som er mer kreativ på områder som farger og romfølelse. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er også venstrehendt og venstreøyd, men absolutt ikke politisk venstrevridd (skjønt, Venstre har en del ting jeg kan være enig i)... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ironisk nok så synes jeg ikke Venstre er særlig venstrevridd heller. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Venstre, for deg som vil være i sentrum. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ironisk nok så synes jeg ikke Venstre er særlig venstrevridd heller.Det er der man må skille mellom venstrevridd og Venstrevridd ;-)Venstrevridde personer derimot kan være et lite dilemma... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå