:Francis: Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Åssen gikk det med F5'en :Francis:, ser du truer med å selge den Ingen som har slått til enda, men den er til salgs . Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Er det en fotoklubb i Drammen? Flytter til Drammen om to uker for å komme nærmere jobb. Francis Det er fotoklubb i Drammen. Det er et par av vår forummedlemmer som er med der. Og så har de Aass i Drammen - det alene er nesten grunn nok til å flytte til Drammen Endret 16. februar 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Og så har de Aass i Drammen - det alene er nesten grunn nok til å flytte til Drammen Jeg prøvde faktisk Aas Bayer for litt siden, og syntes det var noe av det bedre norske ølet jeg har smakt. Mon tro om det finnes utesteder i drammen som har det på fat? Fra en av de siste rullene mine; Portra 400NC i Cambridge: Jeg skal definitivt bruke denne filmen med mellomformat når den dagen kommer! Francis Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Åssen gikk det med F5'en :Francis:, ser du truer med å selge den Ingen som har slått til enda, men den er til salgs . Francis Pris? Har du lagt ut den et eller annet sted? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fint bilde, Francis. Bare av nysgjerrighet, kan jeg spørre hvor det er tatt? Kjenner ikke umiddelbart igjen veggen i bakgrunnen som noen av de ytre fasadene på Guildhall i London, nemlig – mulig det er noe mot nordøst i kvartalet? Jobbet tidligere i et av byggene rett ved, så jeg innbilte meg at jeg hadde kontroll på dette, men den gang ei ... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Takker og bukker .. noen som har vært borti apple sin løsning ? Jeg bruker me.com, og synes det fungerer bedre enn Gmail for min del - det vil si at jeg bruker både onlineklienten og i Mail.app på macene mine. Da jeg hadde iPhone var push-epostløsningen svært bra - kanskje det jeg savner mest nå som jeg har en HTC med Android (blir nok iPhone neste gang telefonen må skiftes). Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Pris? Har du lagt ut den et eller annet sted? Den ligger her: http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/vis...e.cgi?id=124549 Fint bilde, Francis. Bare av nysgjerrighet, kan jeg spørre hvor det er tatt? Kjenner ikke umiddelbart igjen veggen i bakgrunnen som noen av de ytre fasadene på Guildhall i London, nemlig – mulig det er noe mot nordøst i kvartalet? Jobbet tidligere i et av byggene rett ved, så jeg innbilte meg at jeg hadde kontroll på dette, men den gang ei ... Takk! Bildet er tatt på torget i Cambridge, en liten studentby litt nord for London . Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg prøvde faktisk Aas Bayer for litt siden, og syntes det var noe av det bedre norske ølet jeg har smakt. Mon tro om det finnes utesteder i drammen som har det på fat? Det må man tro - får det flere steder i Oslo. På butikken så har Aass noen i Gourmet serien som kan anbefales, f.eks. Pale Ale. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 På butikken så har Aass noen i Gourmet serien som kan anbefales, f.eks. Pale Ale. Jeg har prøvd alle 3. Likte Pale Ale og Hveteølet best. Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Aass 50/50 Bayer og Pilsener er også en vinner - flere utesteder som blander opp en sånn en.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det en fotoklubb i Drammen? Flytter til Drammen om to uker for å komme nærmere jobb. Francis Du må absolutt bli med i fotoklubben. Den er kjempekoselig. Og så har de Aass i Drammen - det alene er nesten grunn nok til å flytte til Drammen Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Yay! Da er D300 bestilt fra Stavanger Foto, for den nette sum av 6000 + frakt. Gleder meg ekstremt til å leke med det! Francis inv_biggrin.gif Mye mulig min gamle... (hvor mange eksponeringer?) Lykke til med den 38 000 og noe . Francis SÅ mange hadde nok ikke min... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal konvertere tre filer her til mov fra wmv og avi. Noen som veit om en gratis konverter som funekr sånn nogelunde? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal konvertere tre filer her til mov fra wmv og avi. Noen som veit om en gratis konverter som funekr sånn nogelunde? WinAVI Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 MPEG Streamclip fungerer fint for meg. På Mac that is. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg tror jeg kjøpte en Sigma 10-20 f/4-5,6 Artig. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hva er normal prosedyre angående postoppkrav>betalt>overført selgers konto ? Første virkedag,eller holder de på pengene et par uker pga. rentene. Endret 17. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 første virkedag de gangene jeg har brukt det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg tror jeg kjøpte en Sigma 10-20 f/4-5,6 Artig. Tror? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er egentlig forholdsvis overbevist. Det er en selger, og jeg har godtatt som kjøper, men jeg har jobbet med vektorregning i 7 timer, så jeg er lettere omtåket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå