the_last_nick_left Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Godt å se det er flere som har vært her en stund.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Ble litt jobbing av at start.no legger ned epost-tjenesten sin gitt... "Bare" 22 forskjellige steder jeg har brukt start-epost-adresse. Neste oppgave er ift at portalen.no også legger ned epost-tjenesten sin. Heldigvis ikke så mye som må ordnes der, da jeg ikke har brukt dem så mye pga manglende spam-filter. Endret 16. februar 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hahahaha! http://www.hblad.no/nyheter/article335055.ece Tyrkiske hackere har "fikset" nettsiden til Nesna kommune. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Yay! Da er D300 bestilt fra Stavanger Foto, for den nette sum av 6000 + frakt. Gleder meg ekstremt til å leke med det! Francis inv_biggrin.gif Mye mulig min gamle... (hvor mange eksponeringer?) Lykke til med den Endret 16. februar 2010 av ThorEH Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ny tråd. Redaksjon for ny akambok Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ble litt jobbing av at start.no legger ned epost-tjenesten sin gitt... "Bare" 22 forskjellige steder jeg har brukt start-epost-adresse. Neste oppgave er ift at portalen.no også legger ned epost-tjenesten sin. Heldigvis ikke så mye som må ordnes der, da jeg ikke har brukt dem så mye pga manglende spam-filter. Gikk over til gmail selv for en stund tilbake siden start.no alltid var nede (ikke kommet inn på sidene dems igjen til nå heller så å hente ut mail som ligger i diverse rare mapper er bare å glemme ), tok ikke såå lang tid å skifte ut alle ^^ On another note, snø på lcdskjermen er slitsomt når man skal kjapt få reviewa bilder Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Apropos epost Jeg har i dag bare epost hos tele2, ( nå Nextgentel) , og nå nedlagte start.no. Jeg vil skaffe meg en nettbasert adresse ,men er usikker på hva som finns der ute . Vet at Apple (?) har en tjeneste, og hotmail og Gmail. Hvilken tjeneste går for å være den beste og *kremt , enkleste? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gmail er superior, Hotmail et godt alternativ Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gmail er tingen, ingen tvil. Man blir fort avhengig av Google-tjenestene, men de har gode muligheter for eksport (og bygger stadig bedre) om man skulle føle for det senere. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Eg er godt nøgd med Gmail iallfall. Meir lagringsplass enn kva eg treng (~7GB) og enkel i bruk. Hotmail veit eg ikkje om eg har brukt på denne sida av årtusenskiftet ein gong, so den skal eg ikkje uttale meg om. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gmail får tommelen opp herfra, i hvert fall. Bruker den som privatmail og synes egentlig den er greiere enn systemet til NTNU. Har for så vidt en start.no-adresse selv som fremdeles er knyttet til et par forumkontoer o.l. Bør vel se å rydde opp. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gmail funker, og det ser minst tre hundre prosent mindre amatør ut enn Hotmail om du sender en mail til en kunde eller potensiell arbeidsgiver.. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Takker og bukker .. noen som har vært borti apple sin løsning ? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Gmail funker, og det ser minst tre hundre prosent mindre amatør ut enn Hotmail om du sender en mail til en kunde eller potensiell arbeidsgiver.. Min Gmail ble nedspammet noe helt fantastisk. For noen år siden begynte hotmailen å motta veldig få spam og nå er svært sjeldent de slipper spam forbi, så da har gmailen fått lov til å gro igjen.. Rart med tanke på at jeg har brukt hotmailadressa i snart 10 år .. Og gmail og hotmail ser like jalla ut hvis man prøve å være litt "offisiell" Endret 16. februar 2010 av Ingardj Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Takker og bukker .. noen som har vært borti apple sin løsning ? Har prøvd alle generasjoner av Apples nettjenester. Me.com er selvfølgelig estetisk på et annet nivå enn Googles ingeniørdesignede tjenester, men praktisk er Gmail suveren. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Yay! Da er D300 bestilt fra Stavanger Foto, for den nette sum av 6000 + frakt. Gleder meg ekstremt til å leke med det! Francis inv_biggrin.gif Mye mulig min gamle... (hvor mange eksponeringer?) Lykke til med den 38 000 og noe . Francis Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ny dings ligger på postkontoret og venter på meg. Og postkontoret er stengt... Ja til post i butikk. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det en fotoklubb i Drammen? Flytter til Drammen om to uker for å komme nærmere jobb. Francis Lenke til kommentar
arela Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Åssen gikk det med F5'en :Francis:, ser du truer med å selge den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå