Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt jobbing av at start.no legger ned epost-tjenesten sin gitt... "Bare" 22 forskjellige steder jeg har brukt start-epost-adresse. Neste oppgave er ift at portalen.no også legger ned epost-tjenesten sin. Heldigvis ikke så mye som må ordnes der, da jeg ikke har brukt dem så mye pga manglende spam-filter.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Ble litt jobbing av at start.no legger ned epost-tjenesten sin gitt... "Bare" 22 forskjellige steder jeg har brukt start-epost-adresse. Neste oppgave er ift at portalen.no også legger ned epost-tjenesten sin. Heldigvis ikke så mye som må ordnes der, da jeg ikke har brukt dem så mye pga manglende spam-filter.

 

Gikk over til gmail selv for en stund tilbake siden start.no alltid var nede (ikke kommet inn på sidene dems igjen til nå heller så å hente ut mail som ligger i diverse rare mapper er bare å glemme :( ), tok ikke såå lang tid å skifte ut alle ^^

 

On another note, snø på lcdskjermen er slitsomt når man skal kjapt få reviewa bilder :p

Lenke til kommentar

Apropos epost

 

Jeg har i dag bare epost hos tele2, ( nå Nextgentel) , og nå nedlagte start.no.

 

Jeg vil skaffe meg en nettbasert adresse ,men er usikker på hva som finns der ute . Vet at Apple (?) har en tjeneste, og hotmail og Gmail.

Hvilken tjeneste går for å være den beste og *kremt , enkleste?

Lenke til kommentar
Gmail funker, og det ser minst tre hundre prosent mindre amatør ut enn Hotmail om du sender en mail til en kunde eller potensiell arbeidsgiver..

Min Gmail ble nedspammet noe helt fantastisk. For noen år siden begynte hotmailen å motta veldig få spam og nå er svært sjeldent de slipper spam forbi, så da har gmailen fått lov til å gro igjen.. Rart med tanke på at jeg har brukt hotmailadressa i snart 10 år ..

 

Og gmail og hotmail ser like jalla ut hvis man prøve å være litt "offisiell" :D

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...