Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk denne mailen,er veldig utypisk til og være Telenor.

Er det bare jeg som er blitt paranoid.

Sikker på at den er fra Telenor da?

 

Norton er jo en av de største "virusene" du kan ha på en PC.

 

Akkurat det skal jeg ikke uttale meg om,har like god greie på pc som vannballett.

 

Utenom at Norton bruker endel prosessorkraft,har det fungert fint,men gir heller firefox kreditt for det.

Lenke til kommentar

Er det noen tommelregel for når og hvor mye et bildet kan tiltes?

Har et bildet av en bil som virker litt døll men med litt vinkel kan det bli tøft...

 

Glad jeg ikke har noen tilknytning til telehor lenger. Er noe dritt :)

Før kunne ikke "telehor" skrives på dette forumet....

Lenke til kommentar
Norton er jo en av de største "virusene" du kan ha på en PC.

QFT. Om man vet hva man driver med, viser litt forsiktighet, ikke bruker IE (eller Firefox) og bor trygt bak NAT uten en masse mappede porter, så gjør antivirus stort sett mer skade enn gagn.

 

Om man er moren min, eller svigerforeldrene mine, eller Nautica, så kan det være at Norton er et mindre onde enn alternativet.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Glad jeg ikke har noen tilknytning til telehor lenger. Er noe dritt :)

 

Jeg har faktisk gått tilbake til Telenor etter og blitt veldig frustrert over andre operatører.

 

På mobilsiden prøvde jeg Combitel et år,de kom ut som billigeste operatør i en kalkulator.

Etter en spesifikk utregning kom jeg til samme konklusjon,men var så mange skjulte "gebyrer" som ikke ble oppgitt,så totall utgiftene på et år steg med ca 25% i forhold til Telenor.Det er noen år siden og forsatt så sender de meg informasjon,fakturaer til og fra,de har tilogmed overdratt abonnementet fra Telenor et par ganger i løpe av årene så telefonen har vært stein død helt til Telenor har fikset abonnementet igjen.

Har mailet og ringt et utallige ganger uten respons,heldigvis har det ikke skjedd noe de siste 2 årene.

 

Nexgentel vil jeg ikke prate om engang.

 

Holder meg til det gode,gamle jeg :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
jeg betalte 35 % av nypris på det tidspunktet. :)

 

jeg fikk ikke objektivet for 7100 kroner, jeg fikk det for 4000 kroner.

 

:)

 

Ser ut som jeg må bli moderator,på et fotoforum :)

On a completely different story, jeg fikk faktisk kjøpe 25/2.8 for 900 kroner (selger hadde høyere bud) fordi selger kjente meg igjen som moderator og stolte på meg.

 

Av alle ting. :p

Lenke til kommentar

Var tidlig på jobb og førstemann klokken sju om morgenen da ILOVEYOU-viruset kom dettendes inn. Første jeg gjorde var å sende mail til samtlige om at denne fila ikke skulle åpnes - var allikevel noen som gjorde det..

 

..Og det var da jeg skjønte det*):

"Early bird gets the worm".. :D :D

 

 

*) Jo, tenkte faktisk den vitsen om morran. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...