:Francis: Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Yay! Da er D300 bestilt fra Stavanger Foto, for den nette sum av 6000 + frakt. Gleder meg ekstremt til å leke med det! Francis Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Yay! Da er D300 bestilt fra Stavanger Foto, for den nette sum av 6000 + frakt. Gleder meg ekstremt til å leke med det! Francis Gratulerer så mye, et godt leketøy^^ Har hatt min D300s i litt over en uke, og har ikke akkurat angret. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Yay! Da er D300 bestilt fra Stavanger Foto, for den nette sum av 6000 + frakt. Gleder meg ekstremt til å leke med det! Francis Tenkte på deg når jeg så den, men har ikke tilgang på msn på skolen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som vet om en god 27" skjerm? Avdelingen har fått penger oO Kommer vel litt an på bruksområdet. Dell har en forholdsvis rimelig 27" IPS skjerm, Eizo har en som ikke er så gale i pris også er det mange mindre gode til en lavere pris. Det var det da. Han tror han trenger en jævlig god pc, men tinger er at bruksområdet kommer til å være begrenset til lesing av nettaviser, bridge og outlook. Eizo har slått meg, menneh. Ja. Trenger han det? Tingen er om jeg skal finne en dyr pc for å gjøre ham glad, eller en billig pc som jeg presenterer som dyr. Hmm. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 iMac 27" er en bra skjerm, da får du også maskin med på kjøpet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Er det normalt å spørre først et spørsmål på akam og så kontrollsjekke svaret på foto.no? Kan man ikke like gjerne bare holde seg til foto.no da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Er det normalt å spørre først et spørsmål på akam og så kontrollsjekke svaret på foto.no? Kan man ikke like gjerne bare holde seg til foto.no da? Det er jo en fin måte å bli enda mer forvirret, da. Jo flere meninger, jo mer spriker det. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Tullinger som får oss til å svare på random bullshit spørsmål istedenfor å memorisere MTF grafer. Brenn! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Tullinger som får oss til å svare på random bullshit spørsmål istedenfor å memorisere MTF grafer. Brenn! Be dem om å lese DxOMark og andre mer eller mindre meningsløse tabeller, og så kan vi andre kose oss med å ta bilder. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Sukk, det er mye morsommere å leke seg med kamera og ta bilde av huslige syssler enn det er å lese pensum. Akkurat nå i det minste. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hmm, kunne tenkt meg denne samlingen.. (http://www.flickr.com/photos/redpilotmedia/4357519948/) Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 *Sikle* Hadde jaggu gjort seg det ja Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Sukk, det er mye morsommere å leke seg med kamera og ta bilde av huslige syssler enn det er å lese pensum. Akkurat nå i det minste. Hvis det noen gang blir omvendt gjør du noe feil Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Bruker paypal til alt. Trenger ikke ta opp bankkortet engang.. Huff,det er farlig det,altfor lett og trykke på "betal nå" knappen jeg betalte 35 % av nypris på det tidspunktet. jeg fikk ikke objektivet for 7100 kroner, jeg fikk det for 4000 kroner. Ser ut som jeg må bli moderator,på et fotoforum Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hmm, kunne tenkt meg denne samlingen.. Fin vinkjeller,følger objektiv-kelneren med Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hmm, kunne tenkt meg denne samlingen.. Fin vinkjeller,følger objektiv-kelneren med Would you like some 300mm f2.8 with that fish Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Whee Jeg svarte på en markedsundersøkelse på standen Vestas hadde på Kastrup i forbindelse med klimakonferansen i desember. Og nå fikk jeg mail om at jeg var en av de heldige seks deltagerne som vant en meterhøy Vestas-turbin i lego Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg svarte på en markedsundersøkelse på standen Vestas hadde på Kastrup i forbindelse med klimakonferansen i desember. Og nå fikk jeg mail om at jeg var en av de heldige seks deltagerne som vant en meterhøy Vestas-turbin i lego Whoo! Grats! Hmm - men frykter at den er ferdigbygd og sammenlimt - mange Lego-skulpturer som er sånn... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Whoo! Grats! Hmm - men frykter at den er ferdigbygd og sammenlimt - mange Lego-skulpturer som er sånn... Næh, det er et byggesett spesiallaget av Lego i begrenset opplag for Vestas (jeg har fått en utførlig beskrivelse fra min tremenning som jobber i Vestas, og har vært grønn av misunnelse siden hun fortalte meg om det ) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Næh, det er et byggesett spesiallaget av Lego i begrenset opplag for Vestas (jeg har fått en utførlig beskrivelse fra min tremenning som jobber i Vestas, og har vært grønn av misunnelse siden hun fortalte meg om det ) Bastard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå