Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betalte 35 % av nypris for Leicaen min..

Sånne ukurante merker holder seg jo ikke så godt i pris... :fun:

Sant nok... ;)

Haha... det er det beste jeg har hørt. Du kjøpte et objektiv jeg ikke ville ha. Den så ut som om noen hadde pælma den bortover ett grustak. Min kosta 6000kr. helt nytt. :p Nypris er ikke 10K, men 7500-8000kr.

Nypris hos Scandinavian Photo er 11900 kroner.

:)

Lenke til kommentar

Dæsken. Men det var ikke det objektivet kostet da jeg kjøpte det, altså fikk jeg det for 35 % av nypris, som altså må regnes ut fra prisen da jeg kjøpte det.

Om noen forteller at de i 1980 kjøpte seg en Nissan Bluebird 20 % under stickerprice og bare betalte 90 000 kroner for deb betyr det ikke at man betalte 85 000 over stickerprice fordi du kan kjøpe en Nissan Bluebird for 5000 kroner i dag.

Lenke til kommentar
Betalte 35 % av nypris for Leicaen min..

Sånne ukurante merker holder seg jo ikke så godt i pris... :fun:

Sant nok... ;)

Haha... det er det beste jeg har hørt. Du kjøpte et objektiv jeg ikke ville ha. Den så ut som om noen hadde pælma den bortover ett grustak. Min kosta 6000kr. helt nytt. :p Nypris er ikke 10K, men 7500-8000kr.

Nypris hos Scandinavian Photo er 11900 kroner.

FAIL!

På den tiden fikk du den levert ferdig tollet til 7200kr. fra B&H.

Jeg har aldri sett den inne på lager hos scan.photo.no

Lenke til kommentar
Noen her som har bestillt fra roxsen? Har gått en stund siden jeg bestillte nå, har ikke fått noe :\

Jeg har handlet fra dem noen ganger,hvis det blir sendt som brev tar det fort en 3 ukers tid.

Det er en god stund siden siste gang jeg bestilte noe fra dem,ser ut som det er flere som ikke er helt fornøyd med roxsen.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Spørsmålet har sikkert blitt stilt en million ganger før, men utålmodig og lat som jeg er, og med dårlig søkefunksjon:

Hvor lang tid tar vanligvis en ordre fra Amazon?

Standard international, estimated delivery 9. mars. Syns det høres unødig lenge ut. Er det et konservativt estimat?

Meget konservativt. Har brukt å ta mellom 1 og 2 uker for meg (forutsatt at de bestilte varene er på lager).

Bestilte du forresten fra Amazon UK? Har hørt det er kortere leveringstid (og billigere porto) derfra. Aldri prøvd selv (enda).

Skulle det være mulig å kunne skaffe seg en 70-200 2.8 IS til under 10 lapper nå om dagen? Eller har alle som skal ha Mk II solgt sine? ;)

Ser ut som du må slåss litt for det. Søkte på foto.no og fant bare ønskes kjøpt-annonser, ingen til salgs :p

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Forskjell på 30 år og 1 (2?) mnd også da vet du ;)

Jepp, men nå diverterer du fra det faktum at jeg betalte 35 % av nypris på det tidspunktet. :)

FAIL!

På den tiden fikk du den levert ferdig tollet til 7200kr. fra B&H.

Jeg har aldri sett den inne på lager hos scan.photo.no

På den tiden hadde Scandinavian objektivet inne (jeg sjekket), B&H hadde det ikke inne, og jeg fikk ikke objektivet for 7100 kroner, jeg fikk det for 4000 kroner.

Lenke til kommentar
Spørsmålet har sikkert blitt stilt en million ganger før, men utålmodig og lat som jeg er, og med dårlig søkefunksjon:

Hvor lang tid tar vanligvis en ordre fra Amazon?

Standard international, estimated delivery 9. mars. Syns det høres unødig lenge ut. Er det et konservativt estimat?

Det kan ta lenger tid enn vanlig:

Severe Weather Alert: Due to winter storms on the East Coast of the United States, many packages will be delayed.
Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar
Noen her som har bestillt fra roxsen? Har gått en stund siden jeg bestillte nå, har ikke fått noe :\

Jeg har handlet fra dem noen ganger,hvis det blir sendt som brev tar det fort en 3 ukers tid.

Det er en god stund siden siste gang jeg bestilte noe fra dem,ser ut som det er flere som ikke er helt fornøyd med roxsen.

Var bare tredve dollar, men fortsatt litt kjipt hvis jeg ikke får det ..

Er det ikke forresten sånn at man får pengene igjen av PayPal hvis man blir lurt?

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Var bare tredve dollar, men fortsatt litt kjipt hvis jeg ikke får det ..

Er det ikke forresten sånn at man får pengene igjen av PayPal hvis man blir lurt?

Jo, så fremt du fikk en skikkelig kvittering via paypal tror jeg. Man kan jo sende penger via epostadresser, men da er det vel vanskelig å få noe igjen.

Men, du kan gå inn på paypal og se om det står "open dispute" eller noe sånt. :)

Bruker paypal til alt. Trenger ikke ta opp bankkortet engang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...