Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nå fått 6 mailer angående finn annonsen min.

 

Alle har forskjellig innhold,kvalitet og avsender/IP-adresse,men den røde tråden er at IP-adressene har utspring i Litauen og Indiske sify.com blir brukt som e.mail-hotell.

 

Føler meg fortsatt ikke lysten til og inngå en handel med de nei :)

Jeg fikk det rådet om å ikke svare på de henvendelsene når jeg spurte er før jul. Tror rådet gjelder fortsatt.

Lenke til kommentar
Er det urimelig å forvente 17000 for 5D2 + grep og ekstra batteri?

Det er vel i grenseland. Originalt Batteri? Hvor gammelt er det og hvor mange "utløsninger" ;)

 

Originalt batteri, men byttet inn hos stavangerfoto, så vet ikke hvor mange ganger det har fått utløsning ;)

 

Er det urimelig å forvente 17000 for 5D2 + grep og ekstra batteri?

..Skal du selge 135L og bytte system igjen, nå? ;)

 

1D MKIII.

Lenke til kommentar

Fordelen med et lite verksted er at man får svar søndag ettermidag, ulempen er at objektivet må sendes til Tyskland, og at det koster 12-1500 "avhengig av hvor mange objektiver som sendes"... Det er like mye som jeg betalte for objektivet i utgangspunktet. :wallbash:

 

C&V neste, antar jeg?

Lenke til kommentar
Jeg har nå fått 6 mailer angående finn annonsen min.

 

Alle har forskjellig innhold,kvalitet og avsender/IP-adresse,men den røde tråden er at IP-adressene har utspring i Litauen og Indiske sify.com blir brukt som e.mail-hotell.

 

Føler meg fortsatt ikke lysten til og inngå en handel med de nei :)

Fotoutstyr du skal selge?

 

Pleier som regel å holde meg unna finn. Mange luringer der!

Lenke til kommentar
Betalte 35 % av nypris for Leicaen min..

Sånne ukurante merker holder seg jo ikke så godt i pris... :fun:

 

Fikk tilbake 80% av det jeg betalte for D300en min etter halvannet år, men det var muligens ikke helt representativt, siden jeg kjøpte huset på supertilbud hos JP.

 

Edit: solgte både kamera og optikk på finn. Fikk bare én sånn Nigeria-mail, og ellers ingen problemer. Kommer nok til å legge ut 24-120en der også. Mer selgers marked enn på foto.no.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Fordelen med et lite verksted er at man får svar søndag ettermidag, ulempen er at objektivet må sendes til Tyskland, og at det koster 12-1500 "avhengig av hvor mange objektiver som sendes"... Det er like mye som jeg betalte for objektivet i utgangspunktet. :wallbash:

 

C&V neste, antar jeg?

 

Skal ikke du bare ordne på AF'en? Det er vell samme om det er Tamron, Nikon eller Pentax?

Jeg spurte Pål på Fovi Service om han kunne lage fokus limter på DA 55-300mm jeg hadde. Han kunne det, men det ville koste mer enn objektivet. :roll:

 

 

Betalte 35 % av nypris for Leicaen min..

 

Haha... det er det beste jeg har hørt. Du kjøpte et objektiv jeg ikke ville ha. Den så ut som om noen hadde pælma den bortover ett grustak. Min kosta 6000kr. helt nytt. :p Nypris er ikke 10K, men 7500-8000kr.

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar
Fotoutstyr du skal selge?

 

Pleier som regel å holde meg unna finn. Mange luringer der!

 

Jepp,man har et potensiell stor kjøpe gruppe der som handler :)

 

 

Ser ikke noe galt i å hive seg på kapitalismens bølger for og øke salget :)

 

Edit:vi skulle vel også hatt fastelavns-kameraer og morsdags-kameraer i disse dager.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Fotoutstyr du skal selge?

 

Pleier som regel å holde meg unna finn. Mange luringer der!

 

Jepp,man har et potensiell stor kjøpe gruppe der som handler :)

 

 

Ser ikke noe galt i å hive seg på kapitalismens bølger for og øke salget :)

 

Edit:vi skulle vel også hatt fastelavns-kameraer og morsdags-kameraer i disse dager.

 

Slenge med Kinesisk nyttår også =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...