Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Ikke annet enn fraktkostnader, som vel havner på et par hundringser tipper jeg.

 

Sant nok, men skulle det gå så galt så har jeg greie muligheter å få sendt slikt uten kostnad for meg. Ringte akkurat og ba dem sende det, så da har jeg endelig fått rotet meg til å kjøpe objektivet jeg egentlig planla å kjøpe sammen med kamera for en god stund siden. Er en god følelse å kjøpe nye objektiver gitt :)

Takk for all hjelp.

 

Så lenge det er fra en såpass anerkjent butikk som Stavanger Foto ville jeg ikke nølt med dét, tenkte mest på bruktkjøp fra privatpersoner jeg...

Har hørt mange godord om den butikken tidligere jeg også, og må si de var veldig hyggelige og serviceinstillt da jeg ringte, så satser på at dette blir bra.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kobla til Spyder3'en i dag og tok en kalibrering av skjermen. Sykt stor forskjell på før & etter kalibrering av en gammel Dell lcd. Bildene ser jo helt annerledes ut. Jeg har hatt den liggende i en skuff stort sett helt siden jeg kjøpte den, fordi jeg holdt på å bli gal pga det onde øyet som blinker hele tiden. Men nå fant jeg ut at jeg kan slå det blinkelyset av.

Lenke til kommentar
Yes yes, der var Oly 40-150mm bestilt på ebay, til den nette sum av 1062 kr, med expedited shipping. :D

 

Håper jeg slipper unna mva og tollerne i dette landet, så er nok pakken her om en ukes tid, kanskje.

 

Hmmm, I Norge får du den for 1500 med reklamasjonsrett ifølge norske lover. Må du ut med mva på den du kjøpte p åebay så kostar den deg 1327 + behandligsgebyret som vel er 120 kr, dvs 1447 kr. Du ha med andre ord spart 53 kroner. 5 års reklamasjonsrett er nok verdt 53 kr og vel så det.

Lenke til kommentar
Hmmm, I Norge får du den for 1500 med reklamasjonsrett ifølge norske lover. Må du ut med mva på den du kjøpte p åebay så kostar den deg 1327 + behandligsgebyret som vel er 120 kr, dvs 1447 kr. Du ha med andre ord spart 53 kroner. 5 års reklamasjonsrett er nok verdt 53 kr og vel så det.

 

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv.

 

Francis

Lenke til kommentar
znip

 

Hmmm, I Norge får du den for 1500 med reklamasjonsrett ifølge norske lover. Må du ut med mva på den du kjøpte p åebay så kostar den deg 1327 + behandligsgebyret som vel er 120 kr, dvs 1447 kr. Du ha med andre ord spart 53 kroner. 5 års reklamasjonsrett er nok verdt 53 kr og vel så det.

 

Jeg er klar over det, er Ildhode som har reklamert for "dette" og fikk sin gjennom tollen, og da satser jeg på at det går fint. (selv om det ikke er noen garanti for det)

 

Dessuten blir det 887 + mva + fortolling = 1233kr.

 

Ok, greit, jeg sparer knapt 300 hvis det blir toll, men omtrent 500 hvis ikke.

 

Hvis jeg blir "eid" og objektivet blir ødelagt etter den internasjonale garantien til Olympus har gått ut så kommer jeg nok her og klager meg, da kan dere si: "I told you so." :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...