Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Det var det som i nettbanken til DnB tidligere het Satans lånekasse for utarming. (kom opp automatisk når man tastet inn kontonummeret)

Selv etter snart 5 år med nedbetaling skylder jeg dem fortsatt en Toyota Avensis. (og ikke det minste motoralternativet!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var det som i nettbanken til DnB tidligere het Satans lånekasse for utarming. (kom opp automatisk når man tastet inn kontonummeret)

Selv etter snart 5 år med nedbetaling skylder jeg dem fortsatt en Toyota Avensis. (og ikke det minste motoralternativet!)

Noen fordeler har jeg fordi jeg vervet meg i forsvaret med andre ord ;)

Lenke til kommentar

Noen fordeler har jeg fordi jeg vervet meg i forsvaret med andre ord ;)

Eller rett og slett fikk betalt for å utdanne seg uten å ta opp lån :)

Som en god slektning sa (som nå er lege), kommer aldri til å ta igjen de som utdanner seg uten studielån, og er yrkesaktig fraogmed vk 3.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Jeg har handle for ganske mange tusen i JP-butikk,Dessverre så liker jeg ikke utviklingen som har skjedd i spesifikke nevnte butikk.

Så har dessverre ikke lengere noen medlidenhet angående det å støtte nevnte butikk med noen få ekstra kroner.

Kom nettopp tilbake fra Fredrikstad 11999.- fattigere.

Jeg sponset butikken med ni kroner :)

Lenke til kommentar
Jeg har handle for ganske mange tusen i JP-butikk,Dessverre så liker jeg ikke utviklingen som har skjedd i spesifikke nevnte butikk.

Så har dessverre ikke lengere noen medlidenhet angående det å støtte nevnte butikk med noen få ekstra kroner.

Gratulerer med nytt hus. Grei pris det.

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt hus. Grei pris det.

hadde planer og vente på et tilbud til 9999.-.Sånn som utviklingen er blitt faller mitt gamle hus alt for fort i pris og hvis jeg skal få en akseptabel pris for det burde jeg selge det nå.

Lenke til kommentar

Nytt nummer av Fotografi i posten i dag - bla. med head-to-head test av D3s vs. 1D4.

Jeg har ikke lest den ennå, men wow for en forskjell på høy iso! Jeg vil si at D3s ser bedre ut på 102400 enn 1D4 på 25600. :wow:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...