Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var det som i nettbanken til DnB tidligere het Satans lånekasse for utarming. (kom opp automatisk når man tastet inn kontonummeret)

 

Selv etter snart 5 år med nedbetaling skylder jeg dem fortsatt en Toyota Avensis. (og ikke det minste motoralternativet!)

Noen fordeler har jeg fordi jeg vervet meg i forsvaret med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Det var det som i nettbanken til DnB tidligere het Satans lånekasse for utarming. (kom opp automatisk når man tastet inn kontonummeret)

 

Selv etter snart 5 år med nedbetaling skylder jeg dem fortsatt en Toyota Avensis. (og ikke det minste motoralternativet!)

Noen fordeler har jeg fordi jeg vervet meg i forsvaret med andre ord ;)

Eller rett og slett fikk betalt for å utdanne seg uten å ta opp lån :)

Som en god slektning sa (som nå er lege), kommer aldri til å ta igjen de som utdanner seg uten studielån, og er yrkesaktig fraogmed vk 3.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Jeg har handle for ganske mange tusen i JP-butikk,Dessverre så liker jeg ikke utviklingen som har skjedd i spesifikke nevnte butikk.

Så har dessverre ikke lengere noen medlidenhet angående det å støtte nevnte butikk med noen få ekstra kroner.

 

Kom nettopp tilbake fra Fredrikstad 11999.- fattigere.

 

Jeg sponset butikken med ni kroner :)

Lenke til kommentar
Jeg har handle for ganske mange tusen i JP-butikk,Dessverre så liker jeg ikke utviklingen som har skjedd i spesifikke nevnte butikk.

Så har dessverre ikke lengere noen medlidenhet angående det å støtte nevnte butikk med noen få ekstra kroner.

 

Kom nettopp tilbake fra Fredrikstad 11999.- fattigere.

 

Jeg sponset butikken med ni kroner :)

Gratulerer med nytt hus. Grei pris det.

Lenke til kommentar
Jeg har handle for ganske mange tusen i JP-butikk,Dessverre så liker jeg ikke utviklingen som har skjedd i spesifikke nevnte butikk.

Så har dessverre ikke lengere noen medlidenhet angående det å støtte nevnte butikk med noen få ekstra kroner.

 

Kom nettopp tilbake fra Fredrikstad 11999.- fattigere.

 

Jeg sponset butikken med ni kroner :)

Gratulerer med nytt hus. Grei pris det.

 

hadde planer og vente på et tilbud til 9999.-.Sånn som utviklingen er blitt faller mitt gamle hus alt for fort i pris og hvis jeg skal få en akseptabel pris for det burde jeg selge det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...