Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emiratene er faktisk ikke så hakkende galt når det kommer til alkohol – er vel bare Sharjah som er tilnærmet tørrlagt, og selv der kan du få lisens til å drikke alkohol hjemme om du er expat. (I Saudi skal du derimot være mer på vakt.)

(Jeg fikk lirket frem en flaske Caol Ila 12, jaggu ikke verst dette her.)

(Delvis) on-topic: jeg dro ikke på folkehøyskole. Vet ikke helt om jeg angrer eller ikke, men en av mulighetene mine for neste år er å reise rundt i Europa – da får jeg vel både friåreffekten og fototrening, skulle jeg tro. Sprøtt hvor billig det blir å reise hvis man velger å bli på et sted en god stund – planlegger for eksempel et par måneder i Berlin, når man går over fra å bo på hotell til å leie en liten leilighet blir kostnadene absurd lave.

Lenke til kommentar
Jaja. Det ante meg at folk ville henge seg opp i avkleddhet og overse spørsmålet mitt.

Hva var spørsmålet igjen? ;)

Jeg er vel enda grønnere enn deg på det området ... Det er vel rimelige dyktige lyssettings-folk i både Bergen og Trondheimsmiljøet?

Foreslår at vi døper tråden om til Guttetråd for oss på Akam ;)

Akamtråden for senpubertale gutter ?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Jaja. Det ante meg at folk ville henge seg opp i avkleddhet og overse spørsmålet mitt.

... Det er vel rimelige dyktige lyssettings-folk i både Bergen og Trondheimsmiljøet?

Mhm. Bla dem jeg tenkte på. Men melder de seg? Tilsynelatende nei.

Har forresten alliert meg med en dyktig lokal portrettfotograf, og skal få assistere henne litt. Hun har til og med spurt om jeg har lyst til å ta med egen modell til hennes studio. Men jeg føler meg som en tørr svamp. Trenger masse input. Så derfor fisker jeg altså etter mer hjelp.

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som sliter skikkelig med inspirasjonen til å komme seg ut å fotografere for tiden? Har omtrent ikke tatt i et kamera på 3 måneder. Får håpe inspirasjonen kommer nå som dagene faktisk er i ferd med å bli merkbart lengre.

Lenke til kommentar

*snufse*

Tror ikke jeg hadde godt av å stå ute i kulden i går for å rydde bil, skru ut radio etc. Burde kledt bedre på meg, men hadde aldri trodd at det skulle ta så lang tid (dog mesteparten gikk med på å skufle vekk snø og faktisk komme meg inn i bilen). Får trøste meg med at lidelsen er verdt den sparte årsavgiften jeg måtte betalt hvis jeg skulle ventet til våren med å vrake bilen.

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som sliter skikkelig med inspirasjonen til å komme seg ut å fotografere for tiden? Har omtrent ikke tatt i et kamera på 3 måneder. Får håpe inspirasjonen kommer nå som dagene faktisk er i ferd med å bli merkbart lengre.

Samme her.. men kjente det nappe i fingeren tidligere i dag :) Det er håp ! Hold ut ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...