Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så utrolig mye pjatt det har blitt i denne tråden. 500 innlegg på 3 dager med nesten bare pisspreik. Kan ikke folk begynne å filtrere uinteressant pjatt fra interessant fotoprat før de hamrer det løs på tastaturet? Fortsetter det slik så fjerner jeg denne tråden fra mine innlegg-lista mi.

Lenke til kommentar
Så utrolig mye pjatt det har blitt i denne tråden. 500 innlegg på 3 dager med nesten bare pisspreik. Kan ikke folk begynne å filtrere uinteressant pjatt fra interessant fotoprat før de hamrer det løs på tastaturet? Fortsetter det slik så fjerner jeg denne tråden fra mine innlegg-lista mi.

 

Sorry, ble vel litt revet med, og irritert over at noen rakker nedpå utstyret.

 

Men av nysgjerrighet, hvilken skade skal vi ha av at du fjerner den fra mine innlegg lista?

Annet enn at du ikke skriver mer. Eller mener du å stenge tråden?

 

:)

Lenke til kommentar
Så utrolig mye pjatt det har blitt i denne tråden. 500 innlegg på 3 dager med nesten bare pisspreik. Kan ikke folk begynne å filtrere uinteressant pjatt fra interessant fotoprat før de hamrer det løs på tastaturet? Fortsetter det slik så fjerner jeg denne tråden fra mine innlegg-lista mi.

 

Sorry, ble vel litt revet med, og irritert over at noen rakker nedpå utstyret.

 

Men av nysgjerrighet, hvilken skade skal vi ha av at du fjerner den fra mine innlegg lista?

Annet enn at du ikke skriver mer. Eller mener du å stenge tråden?

 

:)

Jeg antar at du startet denne tråden for å chatte med andre forumbrukere?

 

Enig med deg Simen1, jeg gidder ikke bruke 15 min på å skumlese fjortiskrangling hver gang jeg åpner denne tråden. Får vel true med å fjerne tråden fra mine inlegg-lista jeg også, selv om jeg ikke aner hvordan det gjøres :roll:

 

Får vel slenge på en on-topic kommentar også da mens jeg først er her inne. Klarte å slette hele lightroombiblioteket. Oh joy.

Lenke til kommentar
Men av nysgjerrighet, hvilken skade skal vi ha av at du fjerner den fra mine innlegg lista? Annet enn at du ikke skriver mer. Eller mener du å stenge tråden?

Jeg har ikke tenkt til å stenge tråden. Men jeg er ganske lei av å lese i den. Vær så snill: Over til noe interessant!

Lenke til kommentar
Får vel true med å fjerne tråden fra mine inlegg-lista jeg også, selv om jeg ikke aner hvordan det gjøres :roll:

Du er sikkert ikke den eneste som lurer så her kommer oppskrifta:

 

1. Trykk på mine innlegg

2. Trykk på knappen Administrer øverst på siden

3. Sett kryss i boksen ved "Chatte-tråd for oss på Akam!"

4. Trykk på knappen lagre endringer

 

Voilá - problem løst. :)

Lenke til kommentar

Og med slike på-kanten-personangrep vil vel du følge tett på?

 

Edit: Det er ikke et ønskeutsagn. Du har nesten bare innholdsrike innlegg, noe forumet trenger. Jeg skjønner hvorfor dere er lei av kranglinga, men slike utsagn som Gissan kommer med gjør både meg og mange andre forbanna (Opptill 5 brukere som har delt sin frustrasjon med meg)

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke poenget med å ha en tråd i en slik liste. Jeg browser gjevnlig gjennom Fotografering, BK, Speilrefleks, Digitalt, Film, Objektiver, Annet og Diskusjoner rundt artikler. Det fungerer egentlig veldig ypperlig. Jeg hadde gjort det uansett, og jeg hadde funnet de samme trådene uansett, tross alt. :)

 

Nå er det snart ut på oppdrag. Som sagt, blir det regn ..

 

Hvilke skrapelodd har man størst sjanse for å vinne med forøvrig? Jeg har desperat behov for penger til fornuftige og (følelsemessig) riktige investeringer.

Lenke til kommentar
Klarte å slette hele lightroombiblioteket. Oh joy.

Aiiih! Den er veldig veldig lei. Hadde du jobbet mye med bildene?

Er vel en del hundre timer arbeid som har forsvunnet. Heldigvis har jeg eksportert mange av dem ferdig redigert, slik at hvis jeg mot formodning skulle trenge større versjoner, får jeg prøve meg fram til jeg klarer å gjenskape bildene.

 

Irriterende, men jeg får trøste meg med at det ikke var orginalfilene som forsvant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...