Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OM jeg får det i boks, så skal det godt gjøres for fotointereserte å ikke få med seg i hvert fall deler av resultatet ;)

 

Men det handler ikke om glamour, heller ikke om direkte erotiske bilder.

 

Har veldig lyst til å fortelle mer, men avstår siden ideen er såpass avhengig av at vi er først for å lykkes.

Lenke til kommentar
Har veldig lyst til å fortelle mer, men avstår siden ideen er såpass avhengig av at vi er først for å lykkes.

Oooh! Oooh! Jeg vil gjette! Jeg vil gjette!

Det er bilder til et nytt kamera/foto-blad, men pimpet, og med glamourmodeller! Et blad a la biltuning-blader, med lettkledde damer som viser de nyeste nye kameranyhetene! En krysning mellom Digital Photo World og Playboy! :D

 

I'd buy it.. ;)

Lenke til kommentar

Hva er det mest fornuftige og beste valget for et framtidig kjøp; Olympus EP(L)-1/2 eller Pentax K-x?

 

Oly EP(L)-1/2 (evt. Pana GF1 eller Samsung NX)

 

+Lite og lett

+Pana 20/1,7

-blir dyrt med søker(EP-2/GF1)

 

Pentax K-x

 

+kan bruke all M-optikk som jeg allerede har og prøver å få tak i(billig :) ).

-større og tyngre enn mFT systemet.

+/-AA batterier; lett å få tak i, men de tar plass og veier en del.

Lenke til kommentar
Hva er det mest fornuftige og beste valget for et framtidig kjøp; Olympus EP(L)-1/2 eller Pentax K-x?

M-optikken får du satt på µFT også. Hva som blir mest fornuftig? Best? µFT er deilig :love:

K-x er et flott kamera. AA-batterier holder også lenge, i tillegg til at de er tunge og lett å få tak i, i hvertfall NiMh. I den lista synes jeg Samsungen skiller seg negativt ut, men jeg har bare så vidt tafsa på'n på messa på Lillestrøm, ingen praktisk bruk.

 

edit: M-optikken kan sikkert(?) snart monteres på NX10 også, når jeg tenker meg om.

Endret av kaian
Lenke til kommentar
M-optikken får du satt på µFT også.

 

Det tenkte jeg ikke på. Hvordan blir dette?

Lekkert :o) sjekk voiglander-adapter hos cameraquest eller billigere adaptere på ebay (ca $40-50 for adapter til M)

 

Edit: jeg kikka på VF-2 på Lillestrøm. Jeg fikk ikke gåsehud akkurat, men sammen med manuellfokusobjektiver så er det klart det kunne vært kjekt, mye bedre enn skjermen, og mye bedre støtte. Men jeg bytter ikke til E-P2 på grunn av VF-2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...