Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

90 minutter? Det var på kanten til sprøtt lenge – får håpe det er rikelig med kaffe.

No kidding? Det er ganske heavy stoff, så det trengs. Hadde en runde før jul hvor jeg holdt på i 3 timer (bare avbrutt av en kaffepause). Hadde egentlig 90 min da også, men pga. et meget engasjert og kunnskapsrikt publikum skle det ut i en slags løpende diskusjon. Det var utrolig moro, men etter noe sånt er man ganske tømt.

 

I morgen er publikum en bunsj med kommuneansatte, deriblant politikere. Jeg tror ikke det er noen idé at Hr. Departementet da kommer trekkende med slides på engelsk. Når det er (it-)bransje eller akademikere som er publikum, så får de pent godta at jeg bruker det språket jeg har for hånden... :roll:

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen skal jeg finne på etter videregående?

Har virkelig ikke peiling for tiden.

 

Fotolærling? Fotofagskolen? Folkehøgskole? (tips til noen gode?), Arbeidsår?

 

Eller droppe foto (som er ganske fristende, mtp det harde markedet) og gå for historie på NTNU, som er noe annet jeg synes er interessant.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Hva faen skal jeg finne på etter videregående?

Har virkelig ikke peiling for tiden.

 

Fotolærling? Fotofagskolen? Folkehøgskole? (tips til noen gode?), Arbeidsår?

 

Eller droppe foto (som er ganske fristende, mtp det harde markedet) og gå for historie på NTNU, som er noe annet jeg synes er interessant.

Et år på folkehøyskolemed foto høres morsomt ut. Så kan du gå på NTNU eller lignende etterpå.

Lenke til kommentar
Hva faen skal jeg finne på etter videregående?

Har virkelig ikke peiling for tiden.

 

Fotolærling? Fotofagskolen? Folkehøgskole? (tips til noen gode?), Arbeidsår?

 

Eller droppe foto (som er ganske fristende, mtp det harde markedet) og gå for historie på NTNU, som er noe annet jeg synes er interessant.

Et år på folkehøyskolemed foto høres morsomt ut. Så kan du gå på NTNU eller lignende etterpå.

NTNU er da morsomt det også, du får det til å høres ut som dette vil være et mareritt uten sidestykke som man trenger 1 år å gjøre seg "klar" for :)

Lenke til kommentar
NTNU er da morsomt det også, du får det til å høres ut som dette vil være et mareritt uten sidestykke som man trenger 1 år å gjøre seg "klar" for :)

Det var ikke meningen å gi inntrykk av at NTNU er et mareritt ;) Men hvis en kun har tenkt å ha foto som hobbby, så kan et år på folkehøyskole være et fint avbrekk i studiene.

Lenke til kommentar

Fått en evig lang oppgave på jobb: Arkivere samtlig av bildene de har ligggende. Snakker om flere tusen (Forsvaret). Trenger et hendig programm slik at jeg kan arkivere faenskapet ordentlig, samt gjøre det søkbart. Ble tipset om "Fotostation", av sjefen, men det virker jo. Tja. Lettere anakronistisk.

 

Noen gode forslag? Help a brother out!

 

Edit: Folkehøyskole? Hørt mye bra om profffotolinjen på Lofoten! Har en venninne som går på friluft der, og siden jeg er stasjonert i Bodø har det blitt noen besøk. Virker som en veldig bra skole, med et godt miljø :)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
NTNU er da morsomt det også, du får det til å høres ut som dette vil være et mareritt uten sidestykke som man trenger 1 år å gjøre seg "klar" for :)

Det var ikke meningen å gi inntrykk av at NTNU er et mareritt ;) Men hvis en kun har tenkt å ha foto som hobbby, så kan et år på folkehøyskole være et fint avbrekk i studiene.

 

Har 3,5år på NTNU, aldri hatt det morsommere i mitt liv enn den perioden.

Trondheim er en dunderplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...