Anew Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) 90 minutter? Det var på kanten til sprøtt lenge – får håpe det er rikelig med kaffe. No kidding? Det er ganske heavy stoff, så det trengs. Hadde en runde før jul hvor jeg holdt på i 3 timer (bare avbrutt av en kaffepause). Hadde egentlig 90 min da også, men pga. et meget engasjert og kunnskapsrikt publikum skle det ut i en slags løpende diskusjon. Det var utrolig moro, men etter noe sånt er man ganske tømt. I morgen er publikum en bunsj med kommuneansatte, deriblant politikere. Jeg tror ikke det er noen idé at Hr. Departementet da kommer trekkende med slides på engelsk. Når det er (it-)bransje eller akademikere som er publikum, så får de pent godta at jeg bruker det språket jeg har for hånden... Endret 7. februar 2010 av Anew Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hmm. Jeg har 12 felles venner med han fyren som denne artikkelen handler om. Gjett om jeg er kul Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hmm. Jeg har 12 felles venner med han fyren som denne artikkelen handler om. Gjett om jeg er kulWow! Du er dritkul! Kan jeg ta på deg? Nei, vent. Noen har sikkert gjort det allerede. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hmm. Jeg har 12 felles venner med han fyren som denne artikkelen handler om. Gjett om jeg er kul Jeg gjetter på ja. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) @ L4r5: Dama mi tar på meg ganske ofte. Og nei, du får ikke lov. Eksen min er en av de 12 On another note; den pedofile jævelen har 1018 venner. Og wallen hans er full av trusler og stygge ord Endret 7. februar 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har kikka litt på Creative Commons-lisensene? Jeg har lagt ut noen bilder under CC-BY-SA v3 nå (kortversjon, advokatversjon). Har jeg forstått det riktig at de som bruker bildene må oppgi mitt navn, eller trenger de bare å skrive "Creative Commons" som kilde til bildet? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hmm. Jeg har 12 felles venner med han fyren som denne artikkelen handler om. Gjett om jeg er kul Lol bildet på den artikkelen var epic. "E du kåt?" "Nei, egentlig ikke:P" Gikk ikke helt som han hadde håpet tenker jeg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Men det gikk vel som han håpet med de 20 andre da Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Men det gikk vel som han håpet med de 20 andre da Haha, it appears so. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hva faen skal jeg finne på etter videregående? Har virkelig ikke peiling for tiden. Fotolærling? Fotofagskolen? Folkehøgskole? (tips til noen gode?), Arbeidsår? Eller droppe foto (som er ganske fristende, mtp det harde markedet) og gå for historie på NTNU, som er noe annet jeg synes er interessant. Endret 7. februar 2010 av Aak1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Blir seriøst et ivrig fotoår dette, nesten 4000 bilder bare i januar! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 D300s i hus på fredag.. Må si det er en morsom liten sak Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva faen skal jeg finne på etter videregående? Har virkelig ikke peiling for tiden. Fotolærling? Fotofagskolen? Folkehøgskole? (tips til noen gode?), Arbeidsår? Eller droppe foto (som er ganske fristende, mtp det harde markedet) og gå for historie på NTNU, som er noe annet jeg synes er interessant. Et år på folkehøyskolemed foto høres morsomt ut. Så kan du gå på NTNU eller lignende etterpå. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva faen skal jeg finne på etter videregående? Har virkelig ikke peiling for tiden. Fotolærling? Fotofagskolen? Folkehøgskole? (tips til noen gode?), Arbeidsår? Eller droppe foto (som er ganske fristende, mtp det harde markedet) og gå for historie på NTNU, som er noe annet jeg synes er interessant. Et år på folkehøyskolemed foto høres morsomt ut. Så kan du gå på NTNU eller lignende etterpå. NTNU er da morsomt det også, du får det til å høres ut som dette vil være et mareritt uten sidestykke som man trenger 1 år å gjøre seg "klar" for Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 NTNU er da morsomt det også, du får det til å høres ut som dette vil være et mareritt uten sidestykke som man trenger 1 år å gjøre seg "klar" for Det var ikke meningen å gi inntrykk av at NTNU er et mareritt Men hvis en kun har tenkt å ha foto som hobbby, så kan et år på folkehøyskole være et fint avbrekk i studiene. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis man er dritlei studier, så tror jeg nok force-en eller folkehøgskole er et meget godt alternativ til å drive dank. Får man samtidig drevet med noe man liker, så ser jeg ikke så mange negative sider ved å ta et slikt pause-år. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Fått en evig lang oppgave på jobb: Arkivere samtlig av bildene de har ligggende. Snakker om flere tusen (Forsvaret). Trenger et hendig programm slik at jeg kan arkivere faenskapet ordentlig, samt gjøre det søkbart. Ble tipset om "Fotostation", av sjefen, men det virker jo. Tja. Lettere anakronistisk. Noen gode forslag? Help a brother out! Edit: Folkehøyskole? Hørt mye bra om profffotolinjen på Lofoten! Har en venninne som går på friluft der, og siden jeg er stasjonert i Bodø har det blitt noen besøk. Virker som en veldig bra skole, med et godt miljø Endret 8. februar 2010 av J@cob Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 NTNU er da morsomt det også, du får det til å høres ut som dette vil være et mareritt uten sidestykke som man trenger 1 år å gjøre seg "klar" for Det var ikke meningen å gi inntrykk av at NTNU er et mareritt Men hvis en kun har tenkt å ha foto som hobbby, så kan et år på folkehøyskole være et fint avbrekk i studiene. Har 3,5år på NTNU, aldri hatt det morsommere i mitt liv enn den perioden. Trondheim er en dunderplass. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fotostation er det mest utbredte jeg vet om. Woho! UPS kommer på jobb med pakken min.. hmm.. vent.. da må jeg dra den med meg på bussen hjem. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet hvordan det er med utgifter på folkehøyskole? Ser at Agder Folkehøgskole skal ha 76000 i året. Er det bare å grave opp av lomma, eller finnes det stipender e.l.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå