Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det er så billig med 1D II og III for tiden at hvis jeg hadde solgt 5Den + grep og ekstra batteri kunne jeg nesten fått råd til en mkIII og en mkII :p

 

Har ingenting i mot å ha en 1D Mark III, men nå har jeg en 1Ds Mark III som skal selges først. :p

Jeg kan gi deg 5000,-! :D

 

Legg på 3 foran så leverer jeg den på dør i morgen før kl 12. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har heller ikke hatt noen store problemer med printere privat, men skoleprinteren får paper jam omtrent annen hver dag.

Ingenting som den 7 år gamle multifunksjonsprinteren fra HP som vi har hjemme, tror aldri vi har fått papir-syltetøy på den

 

Litt rart det der,har en pixma mp800 som blir brukt til det meste,aldri noe krøll der.På jobben har vi nettopp anskaffet et beist av en Canonskriver "2m3"med farger,mateskap,stiftemaskin,innbinding,A4/A3format osv. papir krøll hele tiden.Det værste er at man må følge en fastlagt prosedyre trinn for trinn hver ganger.

 

Her tatt livet av en matrise-blekkskriver en gang,grunnet altfor lite brukt.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål. Det hadde jo vært praktisk å ha et pressekort, men da må jeg jo ha tilknytning til en mediebedrift e.l. men om jeg starter et enkeltpersonsforetak, kan jeg kalle et en mediebedrift? Jeg har ikke planer om å tjene penger på dette tror jeg, men hva et utgiftene med å ha et slikt foretak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...