Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter filmen hvor en båt (fiskebåt e.l.) finner en annen stor båt som har spøkelser (eller noe sånt?).. hehe, noen som har peil på hva jeg snakker om? :D Husker de på den store båten ble drept av en vaier som gikk over dekket og delte folket i to..

Det var en av Die Hard filmene, tror det var Die Hard in New York - vedlig god scene det der, ekte glad-vold :D

Lenke til kommentar
Hva heter filmen hvor en båt (fiskebåt e.l.) finner en annen stor båt som har spøkelser (eller noe sånt?).. hehe, noen som har peil på hva jeg snakker om? :D Husker de på den store båten ble drept av en vaier som gikk over dekket og delte folket i to..

Den flyvende Hollender ... ? ;)

Lenke til kommentar
Hva heter filmen hvor en båt (fiskebåt e.l.) finner en annen stor båt som har spøkelser (eller noe sånt?).. hehe, noen som har peil på hva jeg snakker om? :D Husker de på den store båten ble drept av en vaier som gikk over dekket og delte folket i to..

 

Ghost ship er den riktige filmen,handler om et dødt cruise-ship som blir krevd berget av mannskapet i en slepebåt/salvage-ship.Bla.så raser ankeret ut og knuser/senker slepebåten.

 

Det er en annen tilsvarende film,i den er det en gjeng som smugler våpen/missiler i en MTB/PTF,de får problemer underveis og kommer over et forlatt skip med uante horrible følger.Klarer bare ikke å komme på filmtittelen.

 

Edit:Noe om en fremmed livsform som tar kontroll over et forsknings-skip via computeren.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Hva heter filmen hvor en båt (fiskebåt e.l.) finner en annen stor båt som har spøkelser (eller noe sånt?).. hehe, noen som har peil på hva jeg snakker om? :D Husker de på den store båten ble drept av en vaier som gikk over dekket og delte folket i to..

Den flyvende Hollender ... ? ;)

Elias og kongeskipet? :innocent:

Lenke til kommentar
Edit:Noe om en fremmed livsform som tar kontroll over et forsknings-skip via computeren.
Tenker du på filmen "Virus"? Den handler om en fremmed livsforn som tar over et forskningskip og klassifiserer menneskeheten som et virus.

Forøvrg basert på en tegneserie mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Edit:Noe om en fremmed livsform som tar kontroll over et forsknings-skip via computeren.
Tenker du på filmen "Virus"? Den handler om en fremmed livsforn som tar over et forskningskip og klassifiserer menneskeheten som et virus.

Forøvrg basert på en tegneserie mener jeg å huske.

 

 

Det har du aldeles rett i,

var tittelen.

 

Og det ser ut som jeg blander litt av innholdet i filmene,kan ikke skylle på korttidsminne her nei :)

 

Er vist i Ghostship det blir brukt en MTB/PTF og i virusfilmen hvor slepebåten får et anker ufrivillig ombord,åkkesom ganske underholdende filmer begge to.

Lenke til kommentar

Da har Tammy 28-75/2.8 ankommet. Fikk den for $200 fordi selger mente den var soft på lengre fokusavstander. Det er den også på sett og vis - superdrøy frontfokus, men med AF fine-tune satt til -20 får jeg mer enn akseptable resultater også vidåpen. Jeg tror vi kommer til å bli gode venner, men jeg skaffe en solblender, for det ser ut til at jeg får kraftig "veiling flare" (godt norsk ord mottas med takk!) ved f/2.8 - det er mye bedre ved f/4.

 

Slapp unna mva også, så dette ble en superbillig f/2.8-normalzoom til FX... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...