Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overlevde fordi de var nordlendinger
– Den enestående handlekraften kommer fra en nordnorsk kultur der folk var mer vant til å klare seg selv. Derfor unngikk de to nordlendingene å bli passive tilskuere til sin egen død

 

Jeg er glad jeg har en handlekraftig nordlending som rydder på kjøkkenet mitt mens hun kjefter på meg fordi jeg ikke rydder...

:p

he he.. ja det tror jeg. De er utrolige disse nordlendingene.

Lenke til kommentar
Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene.
Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet :p

Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere.
Hva hjelper det når dere drikker dere sanseløse uansett toleranse?

Kan vel hende du har et poeng der... :p

 

 

Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere.

Jepp - alkoholikere utvikler etterhvert høyere toleranse.. ;)

Insinuerer du at alle fra Nord-Norge er alkoholikere? :p
Lenke til kommentar
Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene.
Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet :p

Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere.
Hva hjelper det når dere drikker dere sanseløse uansett toleranse?

Kan vel hende du har et poeng der... :p

 

 

Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere.

Jepp - alkoholikere utvikler etterhvert høyere toleranse.. ;)

Insinuerer du at alle fra Nord-Norge er alkoholikere? :p

 

Konkluksjonen er vel at det er greit å ta seg en fest med norlendinger. Det er alltid nok alkohol og de bryr seg ikke om at søringane blir fulle og lander under bordet. Hvis man lander under bordet skal man ikke se vekk fra at man treffer på en nordlending der som man kan feste videre med.

:yes:

Lenke til kommentar
Hvis man lander under bordet skal man ikke se vekk fra at man treffer på en nordlending der som man kan feste videre med.

:yes:

Vel - er det ikke også under bordet man pleier å betale for tjenester, varer og sånt noe der oppe? ;)

 

..Selv om jeg ikke skal klage - her i distrikt-Køben er det nesten ikke en pizzasjappe, kiosk eller lignende hvor de faktisk slår inn ting på kassa - de nuller ut så snart man snur seg mot døra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...