bareanton Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Overlevde fordi de var nordlendinger– Den enestående handlekraften kommer fra en nordnorsk kultur der folk var mer vant til å klare seg selv. Derfor unngikk de to nordlendingene å bli passive tilskuere til sin egen død Jeg er glad jeg har en handlekraftig nordlending som rydder på kjøkkenet mitt mens hun kjefter på meg fordi jeg ikke rydder... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Overlevde fordi de var nordlendinger– Den enestående handlekraften kommer fra en nordnorsk kultur der folk var mer vant til å klare seg selv. Derfor unngikk de to nordlendingene å bli passive tilskuere til sin egen død Jeg er glad jeg har en handlekraftig nordlending som rydder på kjøkkenet mitt mens hun kjefter på meg fordi jeg ikke rydder... he he.. ja det tror jeg. De er utrolige disse nordlendingene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene. Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene. Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene.Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere.Hva hjelper det når dere drikker dere sanseløse uansett toleranse? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 såså.. ikke stemple alle oss nordboere grunnet enkeltes manglende kontroll.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere. Jepp - alkoholikere utvikler etterhvert høyere toleranse.. Edit: Heh - du fikk innlegg 44444, forresten. Endret 3. februar 2010 av Trondster Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene.Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere.Hva hjelper det når dere drikker dere sanseløse uansett toleranse? Kan vel hende du har et poeng der... Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere. Jepp - alkoholikere utvikler etterhvert høyere toleranse.. Insinuerer du at alle fra Nord-Norge er alkoholikere? Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene. Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet Det e ikke mulig å holde en nordlending unna et barskap........ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Overlevde fordi de var nordlendinger– Den enestående handlekraften kommer fra en nordnorsk kultur der folk var mer vant til å klare seg selv. Derfor unngikk de to nordlendingene å bli passive tilskuere til sin egen død Hell yeah. Og ærlig talt, nordlendinger som sloss i fylla er enda farligere. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Isteden for "Sky Marshalls" så kan det plasseres et par nordlendinger på flyene.Bare pass på at de holde seg unna brennevinsskapet Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere.Hva hjelper det når dere drikker dere sanseløse uansett toleranse? Kan vel hende du har et poeng der... Ser ikke problemet, vi har jo også som kjent høyere toleranse for alkohol enn dere sørboere. Jepp - alkoholikere utvikler etterhvert høyere toleranse.. Insinuerer du at alle fra Nord-Norge er alkoholikere? Konkluksjonen er vel at det er greit å ta seg en fest med norlendinger. Det er alltid nok alkohol og de bryr seg ikke om at søringane blir fulle og lander under bordet. Hvis man lander under bordet skal man ikke se vekk fra at man treffer på en nordlending der som man kan feste videre med. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ser at Altaposten har brukt DeViSoR sitt bilde av Marte Håpnes Snasen dame det der, som jeg har tilbrakt 1-6 klasse med på Komsa Skole. Endret 3. februar 2010 av stonhans Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis man lander under bordet skal man ikke se vekk fra at man treffer på en nordlending der som man kan feste videre med. Been there, done that Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis man lander under bordet skal man ikke se vekk fra at man treffer på en nordlending der som man kan feste videre med. Vel - er det ikke også under bordet man pleier å betale for tjenester, varer og sånt noe der oppe? ..Selv om jeg ikke skal klage - her i distrikt-Køben er det nesten ikke en pizzasjappe, kiosk eller lignende hvor de faktisk slår inn ting på kassa - de nuller ut så snart man snur seg mot døra.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det finens ikke noen måte å overføre en RSS feed på ? Slik at alle som følger min gamle blog, automatisk før min nye istedet ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du vil at en RSS feed (den gamle) skal ha innholdet fra din nye? Eller bare en redirect? Det enkleste ville kanskje være å legge inn en post i den gamle feeden med instrukser om å gå over til den nye manuelt? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vil bare at de som følger min gamle blogg, skal få de nye automatisk. Skal jo lage en post, men at alle som følger bloggen skal lese den posten, er ikke mega sannsynlig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da finner du jo ut hvem som leser bloggen din. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du kan jo importere alt som kommer i den nye RSSen din i den gamle, skulle jeg tro. Men hvis folk ikke gidder tre klikk for å få oppdatert seg er det jo kanskje like greit at de dropper ut. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Haha, godt poeng. Men er nok mange som leser ett inlegg nå og da liksom, og jeg har lasta over RSSfeeden min til mange directories osv, som jeg må oppdatere om jeg skal ha ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå