Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Vel. Avrevet leddbånd høres en smule hemmende og litt ubehagelig ut det og.

Ryggen min kommer seg nok også raskere enn ditt leddbånd. Så alt i alt har jeg nok mindre og klage over.

Men takk det samme :)

Mens du venter på at ryggen blir god; så sole deg i glansen over å ha laget en meget god kalender. Den tok litt tid; men nå sitter jeg og blar i en kopi. Snadder. Løp og kjøp, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Tom.

Er godt fornøyd ja. Det skyldes selvfølgelig i hovedsak bildene, men det var en del styr å få det til å stemme med malene.

Så det er godt med litt klapp på ei øm skulder :)

Ser forresten at den er lista med 10+ på lager. Neste trinn er 50+ Det betyr at minst 50 eksemplarer er borte.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Hvor kan man få kjøpt minijack to jack greie for synckabler til blitzer ?

Kjøpte min hos B&H - eller det var PC til mini-jack adapter, så har jeg en eldre mini-jack til jack. Om det er den første du er ute etter, den jeg har, så er det Pocket Wizard tilbehør.

Lenke til kommentar

Spennende saker Trondster.

Høres ut som en konkurent til Pentax 645D. Er det det, så kan det hende vi står overfor en priskonkuranse om ikke så lenge. Spennende for forbrukere med feit lommebok, farlig for produsentene.

Formatet som nevnes er 36 x 48mm. En crop av det gamle mellomformatet. Ikke unaturlig og kalle dette dobbeltformat iom. at 36 x 48mm er FF x 2.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Formatet som nevnes er 36 x 48mm. En crop av det gamle mellomformatet. Ikke unaturlig og kalle dette dobbeltformat iom. at 36 x 48mm er FF x 2.

Det er enda bare rykter. Og - dette som kommer er nok en H4D - det er hverken sikkert at Hassy kommer med en dobbel fullframe*), eller überformat eller hva vi skal kalle det, eller at det er den kommende annonseringen som kommer til å være det nye formatet.

Kan godt være at Hassy kommer med et sånt format, men at det først er senere en gang.

Men - spennende er det! :)

*) "Fullformat" er fremdeles et tulleord!

Lenke til kommentar
Vacom i hus. Btw, går det an å scolle med denn jævelen??? :D

På min Intuos 4 ruller du bare på hjulet når du har valgt "scrolle-modus". (trykk på knappen i midten av hjulet for å velge "modus")

Aha, det var et hjul det ja :p

Kanskje jeg skulle lese den manualen, før jeg driter meg mer ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...