Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lumbago/hekseskudd/æshas eller hva f*** det heter på femte døgnet :( Bruker omtrent en halv time på å komme meg ut av senga, og en time til før jeg får på meg klærne. For så ikke å være stand til å gjøre noe som helst, annet enn å sitte med laptopen i fanget i korte økter. Gjør mer eller mindre konstant vondt.

Var hos kiropraktor i går, null framgang, han sier han må ha et par behandlinger til på meg, og det stoler jeg sånn passe på.

 

Så pass på ryggen deres folkens. Særlig når dere graver grøfter mens det er tele.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Har lumbago/hekseskudd/æshas eller hva f*** det heter på femte døgnet :( Bruker omtrent en halv time på å komme meg ut av senga, og en time til før jeg får på meg klærne. For så ikke å være stand til å gjøre noe som helst, annet enn å sitte med laptopen i fanget i korte økter. Gjør mer eller mindre konstant vondt.

Var hos kiropraktor i går, null framgang, han sier han må ha et par behandlinger til på meg, og det stoler jeg sånn passe på.

 

Så pass på ryggen deres folkens. Særlig når dere graver grøfter mens det er tele.

Welcome to my world. Bortsett fra at det er leddene og ikke ryggen. Og at legene ikke finner ut hva det er.

Ikke så ille i dag da.

Lenke til kommentar
Dersom det er muskulært, så er det beste å bruke ryggen og de samme musklene som gir smerter, men i rolig tempo. Det er i alle fall min erfaring.
Jepp, jobber med saka. Jeg forsøker å trosse smertene og gå en del.

 

Hørtes kanskje ut som om jeg sitter passiv å venter på at det skal gå over. Det gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar

Fikk meg en fin liten times gåtur med kameraet nå nettopp. Spørsmålet er jo om det kom noen kurante bilder ut av det, men hvis ikke så er det jo greit å faktisk få brukt kameraet litt. :p

 

Forresten hvordan tror dere lyset er rundt kl. 4 i dag i sentrum? For mørkt til å få tatt noe (bra) uten stativ eller?

Lenke til kommentar
En vesentlig detalj å utelukke: byen er Bergen... :p

 

En kamerat av meg som skulle låne Sony A550 fra jobb og være med en tur ut rundt 4 i dag, så lurer på om det funker. Har forøvrig kit-objektivet (14-42, sånn i forhold til lysstyrke)

Det skal gå greit såfremt dere ikke har et veldig tungt skydekke. Han har jo bildestabilisator som vil hjelpe noe.

Lenke til kommentar
En vesentlig detalj å utelukke: byen er Bergen... :p

 

En kamerat av meg som skulle låne Sony A550 fra jobb og være med en tur ut rundt 4 i dag, så lurer på om det funker. Har forøvrig kit-objektivet (14-42, sånn i forhold til lysstyrke)

Det skal gå greit såfremt dere ikke har et veldig tungt skydekke. Han har jo bildestabilisator som vil hjelpe noe.

 

Ok, vi får se det litt an, han bor langt nærmere byn enn det jeg gjør, så vi får rett og slett bare se hvordan forholdene er når det nærmer seg. :)

 

sn0dig: Selvsagt! Skal sies at jeg ikke er den store fotball-fanen akkurat, men det er jo greit nok.

 

Fikk lønningen for ikke så altfor lenge siden og er veeeldig fristet til å anskaffe en Oly 40-150mm altså... men tror jeg tar sikte på å betale flybilletter til sommeren først.. (ikke det at 40-150mm er særlig dyr da)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Har lumbago/hekseskudd/æshas eller hva f*** det heter på femte døgnet :( Bruker omtrent en halv time på å komme meg ut av senga, og en time til før jeg får på meg klærne. For så ikke å være stand til å gjøre noe som helst, annet enn å sitte med laptopen i fanget i korte økter. Gjør mer eller mindre konstant vondt.

Var hos kiropraktor i går, null framgang, han sier han må ha et par behandlinger til på meg, og det stoler jeg sånn passe på.

 

Så pass på ryggen deres folkens. Særlig når dere graver grøfter mens det er tele.

Sånt er både frusterende og vondt. God bedring..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...