bareanton Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 canon 35mm F/2 er også ganske liten. Den så veldig grei ut og er i en fornuftig prisklasse sett ut fra behovet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 canon 35mm F/2 er også ganske liten. En som er like liten, er EF 28mm f/2.8. Ikke fullt så lyssterkt, men en noe mer anvendelig brennvidde. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) canon 35mm F/2 er også ganske liten. En som er like liten, er EF 28mm f/2.8. Ikke fullt så lyssterkt, men en noe mer anvendelig brennvidde. 28mm 2.8 veier også mindre er vel faktisk det letteste (og minste) objektivet med Canon-fatning og autofokus. 185 gram! Endret 1. februar 2010 av ventle Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Ellers så kan du jo skaffe deg et Zuiko 40/2.0 pancake.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan sikkert frakte kamerautstyr i innsjekket bagasje? pakk en pistol! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis jeg har forstått det rett så er Canon 35 f/2 en liten perle, også optisk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hvis jeg har forstått det rett så er Canon 35 f/2 en liten perle, også optisk. Tja. Min er noe soft på f/2 og ikke en ideell partner til EOS 30D. Der er må jeg blende ned en del eller skarpe opp ekstra i PS. Men det lille jeg prøvde på en 5D Mk II, var mer lovende. Men mitt største ankepunkt til 35mm på Canon crop, er at den er for trang; særlig inne. 28mm derimot er meget lett å leve med. Ellers så kan du jo skaffe deg et Zuiko 40/2.0 pancake.. 40mm på Canon crop blir nok for trangt. Og er ikke trangt nok til å være en nyttig kort tele. Endret 1. februar 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Oppskrift på korleis du blir ein god fotograf på nettet. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Oppskrift på korleis du blir ein god fotograf på nettet. ah, jeg har ikke fått med meg polaroid-rammene og teksten, 'tøyeblikk... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 kjapt spørsmål: vil det fungere å sette en makrobelg på ett Nikon D3, eller vil det innebygde vertikalgrepet komme i veien slik at man ikke får satt det på? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som har tips til en forholdsvis billig og grei studiobakgrunn? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Billige rullegardiner har vel vært dratt frem som en mulighet. Mener det har vært et par tråder om temaet i objektiver og utstyr, du kan jo grave litt der. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Sutekh. Hva heter den tegneserien du har i avataren? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 what the fduck Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Kom nett inn på hybelen etter ein koselig kveld med kakebaking og Beatles Rock Band. I det eg gjekk inn døra slo det meg at eg ikkje hadde tatt bilder til vekeutfordringa; no er det intens innendørs fotografering, eg syns synd på ho eg bur med. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) I går kveld fikk jeg tilbudet om å være med på femdagers fototur til Island arrangert av fotogruppen til skolen. En måtte kanselere i siste liten, så jeg fikk tilbudet om å være med for 1800 kr! ISLAND OM 24 TIMER! :D Endret 2. februar 2010 av IceFox Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 I går kveld fikk jeg tilbudet om å være med på femdagers fototur til Island arrangert av fotogruppen til skolen. En måtte kanselere i siste liten, så jeg fikk tilbudet om å være med for 1800 kr! ISLAND OM 24 TIMER! :D Damn - det høres fornøyelig ut! Francis Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 I går kveld fikk jeg tilbudet om å være med på femdagers fototur til Island arrangert av fotogruppen til skolen. En måtte kanselere i siste liten, så jeg fikk tilbudet om å være med for 1800 kr! ISLAND OM 24 TIMER! :D Gled deg! Om du skal til en av de store fossene bør du pakke deg godt inn. Håper dere kan ta en chilling på Blue Lagoon. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Vi skal chille ved The Blue Lagoon vettu! Økonomien kommer riktignok heretter å være temmelig stram, men når jeg kommer meg til Island for 1800 kr så måtte jeg pokkern meg slå til. Åååh, gleder meg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Økonomien kommer riktignok heretter å være temmelig stram, men når jeg kommer meg til Island for 1800 kr så måtte jeg pokkern meg slå til. Åååh, gleder meg! Det er gratis å ta bilder da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå