Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en flaske i dag. Tredje siden jeg begynte å drikke wiskhy. Ikke samme hver gang selvfølgelig. Finner ikke de som dere her på akam skriver om.

Men det ser ikke ut til å være et problem. Du finner andre godsaker istedet :thumbup:

 

Det jeg egentlig skulle spørre om er om andre opplever at de plutselig er utlogget av forumet uten å ha logget ut selv? (Firefox, nyeste.)

Du har ikke vært inne å slettet historikk i browseren da? Eller vært overivrig med CCleaner e.l. ?

Lenke til kommentar
Jeg nevnte det i en annen tråd, men med den rette app'en, og koblet opp mot en iMac, så må vel dette være et bra tegnebrett for Photoshop?
Ingen dum tanke, men kan man da bruke noe annet enn fingrene til å tegne med?
Det vet jeg ærlig talt ikke. Det må noen andre med mer erfaring eller kjennskap til Apple sine touchscreen-løsninger svare på.
Lenke til kommentar
Ingen dum tanke, men kan man da bruke noe annet enn fingrene til å tegne med?

 

Det finnes allerede styluspenner som fungerer på touchskjermene, men jeg har mer tro på en egen photoshop app direkte på iPad. Såfremst målet var å tegne og ikke drive bilderedigering da.

 

Antok forresten bare at dere snakket om iPad.. :p

Lenke til kommentar
Antok forresten bare at dere snakket om iPad.. :p
Det gjorde vi.

 

Det finnes allerede styluspenner som fungerer på touchskjermene, men jeg har mer tro på en egen photoshop app direkte på iPad. Såfremst målet var å tegne og ikke drive bilderedigering da.
Jeg tenkte egentlig begge deler. Både tegne og drive bilderedigering. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Ja, oppdaterte i går eller forleden. Kanskje jeg har kommet borti hurtigtaster for å slette historikk, så raskt at jeg ikke så det..

Akkurat den er det ikke hurtigtaster for; tror jeg. Tror heller at det er en bug i programvaren eller en av plugin'sa.

Jo det er det, "Ctrl + Shift + Delete" og enter, så slettes all historikk.

 

Jeg vet ikke om det har noen betydning,men har du slått på "privat nettlesning" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...