Nautica Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Takk for tipset.btw; jeg trudde Anfall var en dude Nemo problemo. Og jeg kan forsikre deg om det er ei jente. Jeg har sjekket. Har du lekt mamma og pappa nå igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har du lekt mamma og pappa nå igjen Ehm... Ingen kommentar. Jeg tror ikke mine og anfalls leker er passende lektyre på dette forumet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har du lekt mamma og pappa nå igjen Ehm... Ingen kommentar. Jeg tror ikke mine og anfalls leker er passende lektyre på dette forumet. Snakker vi BDSM? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 BDSM interessant wiki-lesing. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 BDSM er jo blitt rimelig stuerent nå om dagen. Du må nok bevege deg ganske langt inn på mye mer tvilsomt territorie før nettgenerasjonen leer på øyelokkene. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 BDSM interessant wiki-lesing. Lurer på om Family Guy har tatt inspirasjon til navnet på Quagmire fra han fyren der ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Haha. Det var min første tanke også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 BDSM er jo blitt rimelig stuerent nå om dagen. Du må nok bevege deg ganske langt inn på mye mer tvilsomt territorie før nettgenerasjonen leer på øyelokkene. "To girls one c##" er vel nærmere dagens ytterligheter. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "To girls one c##" er vel nærmere dagens ytterligheter.Et glimrende eksempel på et nettfenomen der beskrivelsen var mer enn nok for min del. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 "To girls one c##" er vel nærmere dagens ytterligheter.Et glimrende eksempel på et nettfenomen der beskrivelsen var mer enn nok for min del. Jepp,holdt lenge med en diskusjon på jobben,fikk ingen søkelyst der nei. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jepp,holdt lenge med en diskusjon på jobben,fikk ingen søkelyst der nei.Derimot så har jeg opplevd å slå på PCen god og bakfull en søndags morgen, bare for å måtte rydde opp etter at noen hadde lekt med javascript og fått mr. Goatse til å falle som snø nedover sidene på et forum jeg er admin på. Vi slo av embed-tagen etter det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Så ble det Vacom på meg og Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bryllup i morgen. Batteriene står til lading. Blir morsomt å prøve litt slik foto også. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bryllup i morgen. Batteriene står til lading. Blir morsomt å prøve litt slik foto også. Lukka te Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Da er lens in a cap bestilt. 113kr. er ikke ille for et leketøy, Lego er mye dyrere Bestilte i M42-skrufatning så jeg kan bruke den på både Pentax og Olympus. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Lurer på om Family Guy har tatt inspirasjon til navnet på Quagmire fra han fyren der ^^"Quagmire" er engelsk for "hengemyr". Tror ikke Quagmyr er det egentlige navnet på fyren som kom opp med symbolet, for å si det sånn Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Lurer på om Family Guy har tatt inspirasjon til navnet på Quagmire fra han fyren der ^^"Quagmire" er engelsk for "hengemyr". Tror ikke Quagmyr er det egentlige navnet på fyren som kom opp med symbolet, for å si det sånn Og det på virker hvor de muligens fikk inspirasjonen fra hvordan? Jeg kobler ikke hengemyr med en sexgal fyr akkuratt, men kanskje andre har andre erfaringer med hengemyr.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og det på virker hvor de muligens fikk inspirasjonen fra hvordan? Jeg kobler ikke hengemyr med en sexgal fyr akkuratt, men kanskje andre har andre erfaringer med hengemyr.. Quagmire brukes ofte om en ubehagelig/uønsket situasjon som man ikke klarer å komme seg ut av ... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Og det på virker hvor de muligens fikk inspirasjonen fra hvordan?Det gjør hypotesen din mindre sannsynlig, siden det er utallige andre potensielle kilder til inspirasjon. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 iPad.... Apple på sitt beste ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå