Johnny™ Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som har prøvd Loreo lens in a cap? Vurderer om dette kan være moro å leke seg med Anfall brukte vel lens in a cap i en måneds- eller ukesfest? Vet jeg har sett noen bilder et eller annet sted Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Noen som har prøvd Loreo lens in a cap? Vurderer om dette kan være moro å leke seg med Dama (Anfall) kjøpte i høst. Morsomt leketøy. Ikke forvent deg verdens beste bildekvalitet, men likevel småartig siden det er så begrensende. Det tvinger deg til å være litt kreativ. Det koster jo "ingenting" så det er ikke noe man taper så veldig mye på. Go for it. Tviler på du kommer til å bruke den så mye, men som sagt, litt artig.Du kan jo sjekke ut oktoberfesten hennes. Hun hadde akkurat fått den da så var den hun brukte. Endret 29. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 En ting jeg lurer på. Har Steve Jobs en egen "keynote wardrobe"? Slitte jeans og svart høyhalset genser så lang øyet kan se. Han har skapet fullt Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Men belter har han ikke Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Håper voirkelig det ikke tar en måned før jeg får den Antatt utsendelsesdato: 3 business days Antatt leveringsdato: 15 Feb, 2010 - 16 Feb, 2010 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 And now, for something completely different: Hvordan en nyhetsreportasje er sammensatt ...men sjekk denne: http://www.break.com/index/tough-bbc-repor...-hooligans.html Et skummelt godt argument for videoovervåkede gater. Se hvordan politimannen bare hopper ut av bilen, og hiver tullingene rett inn. Ikkeno' "hei! hei! hei! Hva skjer her? Har dere noe hasj?" Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Lite å gjøre i helgen? Sjekk denne: Har vel jobb en stund ja... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fann nettopp ut at eg har skule-pc til 18 000kr, damn! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 And now, for something completely different: Hvordan en nyhetsreportasje er sammensatt ...men sjekk denne: http://www.break.com/index/tough-bbc-repor...-hooligans.html Et skummelt godt argument for videoovervåkede gater. Se hvordan politimannen bare hopper ut av bilen, og hiver tullingene rett inn. Ikkeno' "hei! hei! hei! Hva skjer her? Har dere noe hasj?" Det er vel fordelen politiet i London har, at alle gater er kontinuerlig overvåket og politiet vet som regel det meste innen de rekker frem til epsioden. Det ballesparket gjør vondt å se, men veldig fortjent at han fikk det. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Noen som har prøvd Loreo lens in a cap? Vurderer om dette kan være moro å leke seg med Dama (Anfall) kjøpte i høst. Morsomt leketøy. Ikke forvent deg verdens beste bildekvalitet, men likevel småartig siden det er så begrensende. Det tvinger deg til å være litt kreativ. Det koster jo "ingenting" så det er ikke noe man taper så veldig mye på. Go for it. Tviler på du kommer til å bruke den så mye, men som sagt, litt artig.Du kan jo sjekke ut oktoberfesten hennes. Hun hadde akkurat fått den da så var den hun brukte. Takk for tipset. btw; jeg trudde Anfall var en dude En ting jeg lurer på. Har Steve Jobs en egen "keynote wardrobe"? Slitte jeans og svart høyhalset genser så lang øyet kan se. Han har skapet fullt Han har jo pengene til det :!: Endret 29. januar 2010 av Ildhode Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ingen kan i hvert fall påstå at reporteren ikke prøvde å komme seg unna situasjonen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Takk for tipset.btw; jeg trudde Anfall var en dude Nemo problemo. Og jeg kan forsikre deg om det er ei jente. Jeg har sjekket. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Takk for tipset.btw; jeg trudde Anfall var en dude Nemo problemo. Og jeg kan forsikre deg om det er ei jente. Jeg har sjekket. Har du dobbeltsjekket? Og trippelsjekket? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) I dag reiser jeg til Sarpsborg og MGP. Jeg blir nok å ta med kamera m/70-200, men om jeg får noen gode bilder, vet jeg ikke. Alt avhenger av hvor langt frem jeg kommer. Skal dere gjøre noe spennende i helgen? Vil du altså deg selv så vondt som å overvære MGP? Av spennende ting i helgen, så er det Akam treff for Oslo og omegn i morgen. Så blir det planleggingsfest på kvelden, der vi starter planleggingen for den store turen i 2012. Jeg kan ikke være med på planleggingen, men jeg vil gjerne være med på 2012 turen (med tanke på at det kan være den siste store). Ang. MGP så vet jeg at..ja, det kan være dårlig musikk. Men jeg kommer til å være der pga. at deler av familien er der. Jeg gleder meg! Er ikke ofte jeg er Sarpsborg. Endret 29. januar 2010 av stonhans Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har du dobbeltsjekket? Og trippelsjekket?Gjentatte ganger. Noen ganger så skulle en tro det var nødvendig. Hun har så få irriterende kjerringfakter at jeg nesten begynner å lure på om hun innerst inne er en homofil mann fanget i en kvinnekropp. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Gjentatte ganger. Noen ganger så skulle en tro det var nødvendig. Hun har så få irriterende kjerringfakter at jeg nesten begynner å lure på om hun innerst inne er en homofil mann fanget i en kvinnekropp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Gjentatte ganger. Noen ganger så skulle en tro det var nødvendig. Hun har så få irriterende kjerringfakter at jeg nesten begynner å lure på om hun innerst inne er en homofil mann fanget i en kvinnekropp. Uten at jeg gadd å se den videoen nå så, jo, det er positivt. Jeg har virkelig skutt gullfuglen føler jeg. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 MS:Du må aktivere kameraet mot deres servere hver gang du skal ha ut bildene. Hvis du bytter objektiv eller minnekort for ofte så mistenker de at det er et piratkamera og fjerner muligheten til å ta bilder i annet enn ISO100. I tillegg slår kameraet seg av hvert tiende minutt. Apple: Hvis de får mistanke om at det er et piratkarmera så får du ikke startet kameraet. (Grunnen til at dette ikke er et problem hos apple-kunder er at de aldri har turt å bytte ut noen ting.) Blir jo uansett ikke helt fair sammenligning - får jo ikke OS X på ikke-apple-maskiner. Å jo da. Kan kjøres virtuelt. Man må riktig nok ha en OS X-lisens å rapportere inn denne når man fyrer i gang systemet. Apple sin hardware-profil er enda mer utspekulert enn MS sin. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får mest sannsynlig all access pass til rogafest i år Og skal ta bilder av Gordon Ramsey i sommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vær så snill, deko kjem ingen veg. Skal på fjellet til helga, håper på sol og fint vær. 100kr for å leiga ei hytta i ei heil helg, uavhengig av kor mange som er der. Hvordan fikk du det så billig? Takk for tipset.btw; jeg trudde Anfall var en dude I'm a dudette. Pass på å tørke bort støv og rusk på lenscap-en, jeg glemte hele tiden å tørke det bort så ble veldig mange bilder med svarte flekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå