Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd Loreo lens in a cap? Vurderer om dette kan være moro å leke seg med :roll:
Dama (Anfall) kjøpte i høst. Morsomt leketøy. Ikke forvent deg verdens beste bildekvalitet, men likevel småartig siden det er så begrensende. Det tvinger deg til å være litt kreativ. Det koster jo "ingenting" så det er ikke noe man taper så veldig mye på. Go for it. Tviler på du kommer til å bruke den så mye, men som sagt, litt artig.

Du kan jo sjekke ut oktoberfesten hennes. Hun hadde akkurat fått den da så var den hun brukte.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
And now, for something completely different: Hvordan en nyhetsreportasje er sammensatt :D

:fun:

 

...men sjekk denne: http://www.break.com/index/tough-bbc-repor...-hooligans.html

Et skummelt godt argument for videoovervåkede gater. Se hvordan politimannen bare hopper ut av bilen, og hiver tullingene rett inn. Ikkeno' "hei! hei! hei! Hva skjer her? Har dere noe hasj?"

 

Det er vel fordelen politiet i London har, at alle gater er kontinuerlig overvåket og politiet vet som regel det meste innen de rekker frem til epsioden.

Det ballesparket gjør vondt å se, men veldig fortjent at han fikk det.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd Loreo lens in a cap? Vurderer om dette kan være moro å leke seg med :roll:
Dama (Anfall) kjøpte i høst. Morsomt leketøy. Ikke forvent deg verdens beste bildekvalitet, men likevel småartig siden det er så begrensende. Det tvinger deg til å være litt kreativ. Det koster jo "ingenting" så det er ikke noe man taper så veldig mye på. Go for it. Tviler på du kommer til å bruke den så mye, men som sagt, litt artig.

Du kan jo sjekke ut oktoberfesten hennes. Hun hadde akkurat fått den da så var den hun brukte.

 

Takk for tipset.

btw; jeg trudde Anfall var en dude :p

 

 

En ting jeg lurer på. Har Steve Jobs en egen "keynote wardrobe"? Slitte jeans og svart høyhalset genser så lang øyet kan se. :p

Han har skapet fullt :)

 

Han har jo pengene til det :!:

Endret av Ildhode
Lenke til kommentar
I dag reiser jeg til Sarpsborg og MGP. Jeg blir nok å ta med kamera m/70-200, men om jeg får noen gode bilder, vet jeg ikke. Alt avhenger av hvor langt frem jeg kommer.

 

Skal dere gjøre noe spennende i helgen? :)

Vil du altså deg selv så vondt som å overvære MGP?

 

Av spennende ting i helgen, så er det Akam treff for Oslo og omegn i morgen. Så blir det planleggingsfest på kvelden, der vi starter planleggingen for den store turen i 2012.

 

Jeg kan ikke være med på planleggingen, men jeg vil gjerne være med på 2012 turen (med tanke på at det kan være den siste store). :) Ang. MGP så vet jeg at..ja, det kan være dårlig musikk. Men jeg kommer til å være der pga. at deler av familien er der. Jeg gleder meg! :D Er ikke ofte jeg er Sarpsborg.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Gjentatte ganger. Noen ganger så skulle en tro det var nødvendig. Hun har så få irriterende kjerringfakter at jeg nesten begynner å lure på om hun innerst inne er en homofil mann fanget i en kvinnekropp.
:p
Uten at jeg gadd å se den videoen nå så, jo, det er positivt. Jeg har virkelig skutt gullfuglen føler jeg.
Lenke til kommentar
MS:

Du må aktivere kameraet mot deres servere hver gang du skal ha ut bildene. Hvis du bytter objektiv eller minnekort for ofte så mistenker de at det er et piratkamera og fjerner muligheten til å ta bilder i annet enn ISO100. I tillegg slår kameraet seg av hvert tiende minutt.

 

Apple:

Hvis de får mistanke om at det er et piratkarmera så får du ikke startet kameraet.

(Grunnen til at dette ikke er et problem hos apple-kunder er at de aldri har turt å bytte ut noen ting.)

 

Blir jo uansett ikke helt fair sammenligning - får jo ikke OS X på ikke-apple-maskiner. ;)

 

Å jo da. Kan kjøres virtuelt. Man må riktig nok ha en OS X-lisens å rapportere inn denne når man fyrer i gang systemet. Apple sin hardware-profil er enda mer utspekulert enn MS sin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Vær så snill, deko kjem ingen veg.

 

Skal på fjellet til helga, håper på sol og fint vær. 100kr for å leiga ei hytta i ei heil helg, uavhengig av kor mange som er der. :D

Hvordan fikk du det så billig? :ohmy:

 

Takk for tipset.

btw; jeg trudde Anfall var en dude :p

I'm a dudette. Pass på å tørke bort støv og rusk på lenscap-en, jeg glemte hele tiden å tørke det bort så ble veldig mange bilder med svarte flekker. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...