Anew Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 hvordan får man sånt? Voddler.com -> Sign up. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 hvordan får man sånt? Voddler.com -> Sign up. "Thank you for showing an interest in Voddler! A beta version of Voddler is currently out and we will not add new members at this stage. But have patience, the official Voddler will soon be released and your name and email will be saved until then. An invitation will find its way to your inbox when the time is right." Hmmm, ser ut som jeg må vente... Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Det funker ikke på skolen, så jeg må vente helt til jeg kommer hjem i ni-tiden Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Skal fotografere under en musikal i dag, kan bli artig. Vi får se hvor godt 5DII med 85L klarer seg. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Her var det jammen lenge siden man hadde vært innom nå Noe nytt, annet enn Canikon-krangling og whiskyprat? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Her var det jammen lenge siden man hadde vært innom nå Noe nytt, annet enn Canikon-krangling og whiskyprat? Vi har diskutert om piratkopiering er tyveri eller ikke. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Arg - hentet akkurat 4 ruller med montert dias på JP Byporten. Hadde veldig dårlig tid, så jeg betalte og løp for å rekke toget uten å tenke over prisen nevneverdig. Vel inne på toget tok jeg opp bildene for å kikke på dem, og så at det lå CD inne i alle pakkene. Jeg kikket på kvitteringen, og jammen har de ikke lagt til bilder på CD for 20kr/rull uten at jeg har bedt om det . Nysgjerrig som jeg var puttet jeg CDene inn i PCen for å kikke. Hva er dette for noe? Jeg har altså betalt 80kr for filer som er underlegne det mobiltelefonen min spytter ut... Tror dere jeg får igjen mine 80kr hvis jeg stikker innom og klager? Francis Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Tror dere jeg får igjen mine 80kr hvis jeg stikker innom og klager? Francis Ja, det vil jeg tro. Har såvidt testet Voddler, og det merkes at det er Betaversjon, men allikevel helt greit. Passer fint å få invite nå når jeg har en dag igjen på jobb før 2 måneder med pappaperm Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Da har vi levert coverbilder til neste nummer av ASCO Link Magazine. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Tror dere jeg får igjen mine 80kr hvis jeg stikker innom og klager? Francis Ja, det vil jeg tro. Har såvidt testet Voddler, og det merkes at det er Betaversjon, men allikevel helt greit. Passer fint å få invite nå når jeg har en dag igjen på jobb før 2 måneder med pappaperm Er det noe alla tankafett.com ? Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Arg - hentet akkurat 4 ruller med montert dias på JP Byporten. Hadde veldig dårlig tid, så jeg betalte og løp for å rekke toget uten å tenke over prisen nevneverdig. Vel inne på toget tok jeg opp bildene for å kikke på dem, og så at det lå CD inne i alle pakkene. Jeg kikket på kvitteringen, og jammen har de ikke lagt til bilder på CD for 20kr/rull uten at jeg har bedt om det . Nysgjerrig som jeg var puttet jeg CDene inn i PCen for å kikke. Hva er dette for noe? Jeg har altså betalt 80kr for filer som er underlegne det mobiltelefonen min spytter ut... Tror dere jeg får igjen mine 80kr hvis jeg stikker innom og klager? Francis Fint effektfilter det der - ligner litt på bildene jeg får ifra en lekk Nikon F :!: Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Her var det jammen lenge siden man hadde vært innom nå Noe nytt, annet enn Canikon-krangling og whiskyprat? Vi har diskutert om piratkopiering er tyveri eller ikke. Høhø, glemte den^^ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Tror dere jeg får igjen mine 80kr hvis jeg stikker innom og klager? Francis 100% fornøyd garanti Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Er det noe alla tankafett.com ? Nei, det er streaming av film, så det blir mer som spotify. teknofil hadde en artikkel om det for en stund siden, og det har blitt mye bedre siden den gang. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 135 F/2L in da house. Again. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Her var det jammen lenge siden man hadde vært innom nå Noe nytt, annet enn Canikon-krangling og whiskyprat? Vi har diskutert om piratkopiering er tyveri eller ikke. ...for ikke å snakke om Muhammed-karrikaturer. Må ikke glemme dem. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 135 F/2L in da house. Again. ..Og når skal du selge 24-70 igjen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg byttet den mot 135mm. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Vi har diskutert om piratkopiering er tyveri eller ikke. ...for ikke å snakke om Muhammed-karrikaturer. Må ikke glemme dem. Blir litt skamfull når det går opp for meg at jeg var djupt involvert i begge de to siste flame wars. Nominerer vel egentlig meg selv som årets krangletaske med dette. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Noen! Anbefal en vidvinkel (35mm-ish) til Contax II-en. Helst en ganske kompakt en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå