fototim Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 - så er dette en klar tolver. Jeg får en følese av at dere tror at jeg tuller. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hva tror dere? En ufo.. eller kanskje UV-filter? Nordlys-mysteriet løst? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Det der er nok bare gjenskinn i objektivet Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 U(V)FO-filter. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Er ganske forbannet nå. Kortholderen er sporløst forsvunnet. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 http://www.japanphoto.no/product/objektiv/...mm-f-4-5-6g-ed/ eller http://www.japanphoto.no/product/objektiv/...f-4-5-6g-vr-dx/ ? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Selvfølgelig den billigste - som også har VR. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hva tror dere? En ufo.. eller kanskje UV-filter?Nordlys-mysteriet løst? Mest sannsynlig med UV-filter (eller bare dårlig objektiv). Utrolig provoserende når media lar en eller annen tulling (som sikkert er veldig flink på sitt snevre fagfelt) avfeie at dette kan være et optisk fenomen. Det er jo nøyaktig likt det som skjedde på dette bildet tatt med min S1 70-210 med multicoating fra 1978: (under føttene til gutten) ...det er det man oppnår med UV-filter: man reduserer effektiviteten i antirefleksbelegget på sitt dyre, nanocoatede L-objektiv til Vivitar anno 1978. Bra jobba! Så er man i det minste trygg. Fallskjerm min rompe. Endret 28. januar 2010 av Anew Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Selvfølgelig den billigste - som også har VR. Egentlig ganske dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Strengt tatt, ja. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Yay - fikk akkurat mail med Voddler invite ! Francis Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg og! Skal bli spennende å se om det funker bra ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Yay - fikk akkurat mail med Voddler invite ! Francis Voddler? *Google* *Google* Ser ut som Spotify for video. Stemmer det? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Yay - fikk akkurat mail med Voddler invite ! Francis Voddler? *Google* *Google* Ser ut som Spotify for video. Stemmer det? stemmer. Ser ut til at de har hatt storslipp av invites i dag. Jeg har også fått. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Yay - fikk akkurat mail med Voddler invite ! Francis Voddler? *Google* *Google* Ser ut som Spotify for video. Stemmer det? stemmer. Ser ut til at de har hatt storslipp av invites i dag. Jeg har også fått. hvordan får man sånt? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Yay - fikk akkurat mail med Voddler invite ! Francis Voddler? *Google* *Google* Ser ut som Spotify for video. Stemmer det? stemmer. Ser ut til at de har hatt storslipp av invites i dag. Jeg har også fått. ...men ikke jeg!? Her føler jeg at det er en ubalanse i kraften, som må rettes opp! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Yay - fikk akkurat mail med Voddler invite ! Francis Voddler? *Google* *Google* Ser ut som Spotify for video. Stemmer det? stemmer. Ser ut til at de har hatt storslipp av invites i dag. Jeg har også fått. ...men ikke jeg!? Her føler jeg at det er en ubalanse i kraften, som må rettes opp! *Støttes* Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 hvordan får man sånt? Voddler.com -> Sign up. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Fikk også idag. Skal bli skøy å teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå