Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Vurderer absolutt en iPad, blir nok en genial duppedings når programutviklerene får satt seg isving. Bare se på iPhone, hvor mye mer spennende er ikke den idag iforhold til dagen den ble lansert takket være den enorme mengden programvare som er tilpasset den. Og med iPad blir bare mulighetene enda større.

 

Ser allerede for meg dette som den ultimate sofaesurferen og reisemaskinen. Og for studenten blir det genialt den dagen lærebøker er tilgjengelig via iBook f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker du filtrene dine som frisbee? ;p

 

Høres ut som om du har vært maks uheldig. Jeg har faktisk aldri hørt om noe sånt før.

Det har vært på 17-40en min siden jeg fikk det. Skrudd på det ved et par anledninger, ellers har det ligget trygt og godt i en polstra kamerabag. I går da jeg vridde på det falt det fra hverandre i tre deler. Det bare datt fra hverandre. Så ikke noe hardt bruk på det akkurat.

 

Men tror det kan være et vanlig problem. Scandinavianphoto sendte et nytt uten spørsmål sist jeg klagde.

Lenke til kommentar
Vurderer absolutt en iPad, blir nok en genial duppedings når programutviklerene får satt seg isving. Bare se på iPhone, hvor mye mer spennende er ikke den idag iforhold til dagen den ble lansert takket være den enorme mengden programvare som er tilpasset den. Og med iPad blir bare mulighetene enda større.

 

Ser allerede for meg dette som den ultimate sofaesurferen og reisemaskinen. Og for studenten blir det genialt den dagen lærebøker er tilgjengelig via iBook f.eks.

Ække det mesten jentedings da ;p

 

Sånn for godt mål kan jeg slenge på en iPhone betraktning, eller en betrakning over iPhone-brukere som og var lit artig. "iPhone brukere er ofte så stolte over telefonen sin, at man skulle tro de hadde lagd den selv".

 

Da tror jeg at jeg er tom for eplemobbing.

 

Har egentlig ingen ting i mot eplegodterier. Bare litt uskyldig moro fra min side ;)

Lenke til kommentar
Det har vært på 17-40en min siden jeg fikk det. Skrudd på det ved et par anledninger, ellers har det ligget trygt og godt i en polstra kamerabag. I går da jeg vridde på det falt det fra hverandre i tre deler. Det bare datt fra hverandre. Så ikke noe hardt bruk på det akkurat.

 

Men tror det kan være et vanlig problem. Scandinavianphoto sendte et nytt uten spørsmål sist jeg klagde.

Vel - sitter det fast på et objektiv som sitter på et kamera i en kamerabag, så kan ting løsne. Spesielt hvis det er en snutebag som ofte hviler på snuten. Da blir det hele tiden xxxx gram stress på filteret som dytter i alle retninger hver gang du setter fra deg kameraet. Hvis det derimot sitter trygt og godt inne i en stor kamerabag, kun festet til et objektiv, så er saken en annen.

 

Underlige greier..

Lenke til kommentar

Lekte meg litt med skolens nye 85 f/1.4 i dag - for et fantastisk objektiv!

 

Vi holder på med et forholdsvis abisiøst filmprosjekt på oppdrag fra NAV også. Det er en film som skal filmes med 7D og fastopptikk (35 1.8 - 50 1,4 - 85 1,4) og tokina 12-24/11-16. Vi skal også bestille et slikt et

 

Det blir utrolig spennende.

Lenke til kommentar

:Drumroll: (Burde vært en smilie som het det :fun: )

 

Århundrets fotokalender. Dette er definitivt større enn oppfinnelsen av den dype tallerken. Den dypt etterlengtede: Akamkalender 2010.

 

Pressen sier:

 

Aftenposten: "Banebrytende."

 

Sogn Avis: "Fotojournalistikk på særs høgt nivå."

 

BergensAvisen: "Skal du kjøpe en fotokalender, så kjøp denne."

 

Hildegunn Moltubakk: "Steikje fine gardine"

Lenke til kommentar
Så dette er bløff da?

[

Vel, på en måte, nei. Jeg prøvde faktisk det der med det første, og glasset og strukturen holdt seg fint sammen. Det har vært ved vridning av filteret for å forandre polariseringseffekten at det har falt sammen. Bare plutselig løsna hele greia.

 

Trondster: Har ikke snutebag ;)

Endret av ole.e
Lenke til kommentar

Har vurdert det filteret selv når jeg trenger nytt. Men når man hører sånt som du har opplevd med to filtre så er jeg ikke like sikker. Trenger nok å høre at noen har brukt det uten at det faller fra hverandre, ganske mange egentlig.

 

Når det gjelder Akam-kalenderen skal jeg og kjøpe en. (Bildet i tråden burde vist januar siden det bildet neppe blir hengende på noens vegg..)

Endret av B@L2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...