Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er dog veldig glad det ikke finnes 1.3 milliarder trøndere.

Det finnes ikke nok kuer til å lage 1.3 milliarder skinnvester :p

 

Øy! Har du noe i mot finkultur nord for Dovre?

Sikker på at du ikke mener Bodøs store sønn, Halvdan Siversten nå?

 

EDit: Sikker, ikke snakker.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Han snakker sikkert om dette :p

 

Åge har mistet status etter at han ble populær sør for sinsenkrysset. Skal du ha kred på trønderske samfunnshus nå til dags må du synge om ting som folk her omkring skjønner seg på :D

 

Se filmen hos Youtube

 

Dessverre ser man en ny og uheldig utvikling blant ungdom som har havnet på skråplanet i trøndelag. Innholdet i spoileren er ikke for sarte sjeler!

 

 

Trøndertrance!

 

 

Endret av ventle
Lenke til kommentar
RRS er 100% kompatible, og en av mange produsenter som benytter denne standarden med utspring fra Sveits (Arca-Swiss). Kjører selv Manfrotto karbon (055CX3) og Sachtler kabonstativ (ENG 2 CF). Samt Gitzo GM3551 monopod.

Apropos RRS og kompabilitet - er det noen her som har erfaringer med lever-release-festeplatene fra RRS? Det står på nettsida at de bare garanterer kompabilitet med kameraplater/L-brakketter fra RRS, men betyr det at alt annet er inkompatibelt eller er det bare noe de sier for "sikkerhets skyld"?

For sikkhetsskyld, har noe med vinkelen på festordningen. Fast står den nok uansett, men firma er amerikansk og unngå å bli saksøkt for utstyr som av en eller annen grunn skulle gå i bakken.

 

Edit:

Med forbehold om at enkelte kanskje ikke står skikkelig fast, finnes et hav av produsenter.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Hadde vi vært 1,3 milliarder, så hadde det vært underskudd på både gjær og sukker.

Eneste gangen jeg synes det er ukult å være trønder, er når naboen setter på Knutsen og Ludviksen når han har nightspiel. edit: skikkelig ukule bassganger!

 

17-35 ja Anew, jeg sjekket min bruk av den, og i 2009 tok jeg kun 5 bilder på 17mm, og 3 av dem var tullbilder fra kjøkkenet.

Jeg må vist over 20mm for å være i min "sikkerhetssone".

Endret av arela
Lenke til kommentar
Ingen andre som har fulgt med på live updaten fra Apple da?

Finnes bedre ting å bruke tiden på. Se maling tørke f.eks. Bare tuller - Steve Jobs i full vigør er alltid interessant å se på. Men i dag, så jeg ikke på det, da Asus-en min kom hjem fra service.

 

Noen som vurderer iPad fra det de har sett?

Nei - det er forsatt en Apple. Men det er riktig design for et lesebrett - ingen teite knapper over alt og passe stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...