Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meninger om Speedlite 430EX II?

Løp og kjøp. Ihvertfall hvis du har Canon.

 

Det er vel kun to potensielle ankepunkt. 1) Den er ikke så kraftig som 580 EX II 2) den kan kun være trådløs slave, ikke master.

 

Ingen av disse to punktene var viktig for meg, så jeg kjøpte 430 EX (det var før versjon II kom ut).

Helt enig med tomsi42. Min tanke bak å kjøpe 430EX II var at det var en fin blits å starte med, og dersom jeg trenger flere senere, så kan jeg utvide med en som kan fungere som master-blits. Har fungert fint for meg med bare 430'n foreløpig.

 

 

Jeg kjøpte meg også en ledning (OC-E3) for å kunne ta blitsen av kameraet (dog bare 60 cm ellerno'), men har brukt den mye mindre enn jeg antok at jeg kom til å gjøre.

Lenke til kommentar
Meninger om Speedlite 430EX II?

Løp og kjøp. Ihvertfall hvis du har Canon.

 

Det er vel kun to potensielle ankepunkt. 1) Den er ikke så kraftig som 580 EX II 2) den kan kun være trådløs slave, ikke master.

 

Ingen av disse to punktene var viktig for meg, så jeg kjøpte 430 EX (det var før versjon II kom ut).

Helt enig med tomsi42. Min tanke bak å kjøpe 430EX II var at det var en fin blits å starte med, og dersom jeg trenger flere senere, så kan jeg utvide med en som kan fungere som master-blits. Har fungert fint for meg med bare 430'n foreløpig.

 

 

Jeg kjøpte meg også en ledning (OC-E3) for å kunne ta blitsen av kameraet (dog bare 60 cm ellerno'), men har brukt den mye mindre enn jeg antok at jeg kom til å gjøre.

 

Får håpe jeg fårstår den bedre enn min Unomat 320 TCD, som jeg bare fyrer av med uten snøring på hva jeg gjør :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...