NothinDoin™ Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Da blir kjøper jeg 430EX II og BG-E3 (brukt) i dag Bør jeg forresten slenge med en liten softbox? Endret 27. januar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Bør jeg forresten slenge med en liten softbox? Softbox kan være kjekt å ha, det. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Da blir kjøper jeg 430EX II og BG-E3 (brukt) i dag Bør jeg forresten slenge med en liten softbox? Softbox eller paraply - du må iallfall ha en måte å gjøre lyskilden større. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Da er det bestillt. Fant tingene på Amazone.com til en billigere pris (nytt) enn i norge(brukt), så da ble det fra der La ved en liten universal softbox, håper den funker. Er ikke store tapet uansett. ;;Leif Endret 27. januar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Nå er det på tide med en utfordring igjen. Der var eg påmeldt Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med en kinesisk Leica? Det er noe ironisk over å lansere et eksklusivt luksusprodukt til 170000 kr for å feire etableringen av en kommunistrepublikk... Selskapene kan tjene opptil 1.5 mill på en iPhone. Det kaller jeg forretningsmodell! Å lure litt penger ut av en stor mengde idioter er vel en av de eldste måtene å bli rik på Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med en kinesisk Leica? Det er noe ironisk over å lansere et eksklusivt luksusprodukt til 170000 kr for å feire etableringen av en kommunistrepublikk... Ironisk? Vi trenger et sterkere ord enn som så... Sinnsykt. Mao roterer i glassarkofagen sin. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg lurer på om det egentlig bare er en veldig gjennomført spøk fra Leica på Kinas bekostning Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Nå er det på tide med en utfordring igjen. Der var eg påmeldt Det er bra; da er det bare alle dere andre igjen (og undertegnende) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Meninger om Speedlite 430EX II? Løp og kjøp. Ihvertfall hvis du har Canon. Det er vel kun to potensielle ankepunkt. 1) Den er ikke så kraftig som 580 EX II 2) den kan kun være trådløs slave, ikke master. Ingen av disse to punktene var viktig for meg, så jeg kjøpte 430 EX (det var før versjon II kom ut). Helt enig med tomsi42. Min tanke bak å kjøpe 430EX II var at det var en fin blits å starte med, og dersom jeg trenger flere senere, så kan jeg utvide med en som kan fungere som master-blits. Har fungert fint for meg med bare 430'n foreløpig. Jeg kjøpte meg også en ledning (OC-E3) for å kunne ta blitsen av kameraet (dog bare 60 cm ellerno'), men har brukt den mye mindre enn jeg antok at jeg kom til å gjøre. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Ironisk? Vi trenger et sterkere ord enn som så... Sinnsykt. Mao roterer i glassarkofagen sin. Nei, nei - dette er da så kinesisk som det kan få blitt! Alle kamera er like, men noen er likere enn de andre. Dette er ganske enkelt det aller likeste kameraet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Meninger om Speedlite 430EX II? Løp og kjøp. Ihvertfall hvis du har Canon. Det er vel kun to potensielle ankepunkt. 1) Den er ikke så kraftig som 580 EX II 2) den kan kun være trådløs slave, ikke master. Ingen av disse to punktene var viktig for meg, så jeg kjøpte 430 EX (det var før versjon II kom ut). Helt enig med tomsi42. Min tanke bak å kjøpe 430EX II var at det var en fin blits å starte med, og dersom jeg trenger flere senere, så kan jeg utvide med en som kan fungere som master-blits. Har fungert fint for meg med bare 430'n foreløpig. Jeg kjøpte meg også en ledning (OC-E3) for å kunne ta blitsen av kameraet (dog bare 60 cm ellerno'), men har brukt den mye mindre enn jeg antok at jeg kom til å gjøre. Får håpe jeg fårstår den bedre enn min Unomat 320 TCD, som jeg bare fyrer av med uten snøring på hva jeg gjør Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Oi, nå er det lenge siden jeg har skrevet noe på forumet merker jeg. Og jaggu, har det skjedd litt siden sist. Har blant annet solgt D700 og kjøpt D300s.. Fantastisk morro å kunne filme Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, nei - dette er da så kinesisk som det kan få blitt! Alle kamera er like, men noen er likere enn de andre. Dette er ganske enkelt det aller likeste kameraet. Trøndere er tydeligvis gode kommunister. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Trøndere er tydeligvis gode kommunister. Jeg er dog veldig glad det ikke finnes 1.3 milliarder trøndere. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Trøndere er tydeligvis gode kommunister. Jeg er dog veldig glad det ikke finnes 1.3 milliarder trøndere. Jeg også! Hadde det blitt det så ville konkurransen i alt av vintersport og fotball blitt så langt hardere. ..og alt av trafikkregler ville opphøre.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er dog veldig glad det ikke finnes 1.3 milliarder trøndere. Det finnes ikke nok kuer til å lage 1.3 milliarder skinnvester Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Det finnes ikke nok kuer til å lage 1.3 milliarder skinnvester ..Eller .. :D Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg er dog veldig glad det ikke finnes 1.3 milliarder trøndere. Det finnes ikke nok kuer til å lage 1.3 milliarder skinnvester Øy! Har du noe i mot finkultur nord for Dovre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå