Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette visste jeg ikke..

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Om noen kikker på den så anbefales denne etterpå for å få det ut av systemet..

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Uten tvil fungerer de hælsikkes bra disse (damemagnet-)stativene våre Mr. Olsen.....

benroshow.jpg

For de som er ute etter tilbud er det rykter i bransjen som sier at FotoKnudsen Pro i Oslo har opphørssalg veldig snart. Trist at en gammel veteran (tidl. Oslo Kamera Service) skal legges ned, men sånn går det jo når de flytter ut i en bakgate.

Lenke til kommentar
For de som er ute etter tilbud er det rykter i bransjen som sier at FotoKnudsen Pro i Oslo har opphørssalg veldig snart. Trist at en gammel veteran (tidl. Oslo Kamera Service) skal legges ned, men sånn går det jo når de flytter ut i en bakgate.

Ikke overraskende. Jeg har gått dit for å handle et par ganger, men det er vanskelig å tenke seg en fotobutikk enda mindre interessert i kunder enn de er der. De får til og med FotoVideo til å virke gode.

Lenke til kommentar

Har selv 055XPROB. Min anbefaling?

Kjøp karbonstativ! 055CXPRO3, Gitzo, el.

Jeg angrer på at jeg ikke la til 2K ekstra for å få karbonutgaven. Tror nemmelig at jeg hadde brukt stativet oftere hadde det ikke vært for vekten. (vekt i kamera er greit, men stativet oppleves bare som dødvekt når en skal gå å bære på det)

Lenke til kommentar
Jeg angrer på at jeg ikke la til 2K ekstra for å få karbonutgaven. Tror nemmelig at jeg hadde brukt stativet oftere hadde det ikke vært for vekten. (vekt i kamera er greit, men stativet oppleves bare som dødvekt når en skal gå å bære på det)

Jeg lagde feste til gevær-reim på stativet, og det funker som bare det å bære det over skuldra. Anbefales.

Lenke til kommentar
Uten tvil fungerer de hælsikkes bra disse (damemagnet-)stativene våre Mr. Olsen.....

Ser veldig ustabile ut de hodene,men skulle likevel kunne klart meg med et slik stativhode/hurtigfeste :)

Edit:må man gi de mat ?

Har vi samme hode og ben?

Aldri brukt 3500,- på noe så brukbart som stativet mitt.

(vi ser selvfølgelig bort ifra hora forrige lørdag)

Lenke til kommentar
Har selv 055XPROB. Min anbefaling?

Kjøp karbonstativ! 055CXPRO3, Gitzo, el.

Har lyst på karbon, men blir ikke prioritert nå. Brukte for mye penger på dolly i går, så blir et enkelt men godt alu-stativ nå + et noe bedre hode enn det jeg har allerede.

Nå står jeg mellom 055XPROB og Benro A-358M8.

Lenke til kommentar
Har lyst på karbon, men blir ikke prioritert nå. Brukte for mye penger på dolly i går, så blir et enkelt men godt alu-stativ nå + et noe bedre hode enn det jeg har allerede.

Nå står jeg mellom 055XPROB og Benro A-358M8.

Jeg har også 055XPROB. Det funker flott, superstabilt og snedig med midtsøylen som kan legges horisontalt, men vekta (over 3kg med hode) merkes godt når jeg er ute i skogen med stativet festet bakpå sekken :p

SLIK har vel noen karbonstativer som ikke er så alt for drøye på pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...