Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Ny skoleoppgave i K og H: " Velg et valgfritt tema og ta 15 bilder som skal presenteres i et avspillingsmedie" Noen som kan hjelpe meg med tema? Gjerne et tema hvor det passer med sort hvitt bilder, da jeg har sansen for dette. Mennesket. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) http://i.imgur.com/b2feF.pnghaha :!: Jeg kjenner meg ganske godt igjen i hvordan den grafen framstiller ting. Problemet er at den antyder at jeg kommer til å dø om et års tid. På den annen side vil jeg jo være på topp da, så det går fint. Endret 23. januar 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 "The HDR hole", likte den :!: Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 @Kaffe Ut fra praten din høres det mer ut som om du er i ferd med å stige opp langs den stipla blå linja, på en blå sky Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 I følge grafen så er jeg på slutten av hdr hullet, men kan ikke huske å ha tatt så himla mye hdr Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Tja, synes ikke HDR er så forferdelig om det gjøres "rett", men det passer seg best på dager med mørke dramatiske skyer synes jeg. Lenke til kommentar
arela Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Det er ikke tatt hensyn til korttidsminne i den grafen. Ser for meg en sagtaggformet rød strek som nødvendigvis ikke bare peker oppover Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Tja, synes ikke HDR er så forferdelig om det gjøres "rett", men det passer seg best på dager med mørke dramatiske skyer synes jeg. Syns det gjør seg bra i veldig små mengder, har sett alt for mange som drar alt for hardt i spakene og syns det ser "kult" ut... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Tja, synes ikke HDR er så forferdelig om det gjøres "rett", men det passer seg best på dager med mørke dramatiske skyer synes jeg. Synes ærlig talt effekten var overdreven i de to første. Det tredje bildet går an. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Sånn tenker jeg Endret 24. januar 2010 av Inc Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) haha :!: hoho... den var god :!: Jeg er kanskje mellom "techniques" og "found an old film camera" Edit: Damn it! I do suck Endret 24. januar 2010 av Ildhode Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Kult, jeg mener jeg kjenner igjen tre av fem bilder i Natur & Foto's bildekritikk - de har da vært vist her på forumet før? Tenker på "Båt", "Måker" og "Landskap" - veldig fine alle sammen! Håper bladet gir mer plass til å vise og gi kritikk på leserbilder framover. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har ikke fått bladet tilsendt, enda jeg tegna abbonement den 10.januar. Og nærmeste Narvesen er 60km unna. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 6 mil til nærmeste Narvesen? Dæven, her snakker vi sentral beliggenhet Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 EG har vore på ein flott tur idag, med overaskande fine bilder. Stay tuned! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Fotoshoot ved kirkeruinene/Maridalen er ferdig. Kaldt var det, men har stor tro på resultatet. Gikk litt "back-to-basic" med tanke på lyssetting, kranglet noe med IR-triggeren, men alt i alt gikk ting over all forventning Edit: Modell var sporty og kjørte rimelig lettkledd selv i -7. Endret 24. januar 2010 av TGB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Modell var sporty og kjørte rimelig lettkledd selv i -7. Nok en grunn til å ikke velge fotomodell som yrke. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 http://www.flickr.com/photos/a-s-d-f/sets/72157623149430635/ Bilder frå dagens tur! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Modell var sporty og kjørte rimelig lettkledd selv i -7. Nok en grunn til å ikke velge fotomodell som yrke. Uten å tråkke på noen tær Tom, tror verken meg eller deg gjør oss så veldig bra foran kamera i motsetning til bak Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Fotoshoot ved kirkeruinene/Maridalen er ferdig. Kaldt var det, men har stor tro på resultatet. Gikk litt "back-to-basic" med tanke på lyssetting, kranglet noe med IR-triggeren, men alt i alt gikk ting over all forventning Funsies! En ting jeg har lurt på. Legger ikke du ut bilder noen steder? Du sier at alt går så bra osv, men vi ser jo svært lite til bildene du skryter av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå