tomsi42 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hadde nok ikke kjøpt det om jeg hatt en million jeg kunne bruke på tull en gang jeg Hadde jeg hadd råd; så hadde det blitt en slik en. Og hadde jeg hatt en million å bruke på tull, så skulle jeg kjøpt to Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ikke helt meg det kamera, men har man penger og lyst er det bare å kline til. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Var på loppemarked i dag og fant meg en Kodak Retinette. Lukkertidene er ikke nøyaktige, men kameraet er strøkent og gjør seg nok fint på hylla (når jeg får laget meg en hylle til kameraer..) Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Forsiktig med å kjøpe gamle kamera, det kan være avhengighetsskapende Retinette var jo en langlivet serie, vet du hvilken modell du har kjøpt? Ikke umulig at jeg ender opp med en Retina IIa før eller siden, har jo ingen Kodak ennå... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 It`s like OMG , an old buick! Og før du vet ordet av det sitter du der med 10k gamle "fucked up" kameraer som kan gjøre null og niks fordi de trenger oppussing for å fungere, som igjen koster penger man ikke har. Lenke til kommentar
arela Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 It`s like OMG , an old buick! Og før du vet ordet av det sitter du der med 10k gamle "fucked up" kameraer som kan gjøre null og niks fordi de trenger oppussing for å fungere, som igjen koster penger man ikke har. Herlig! Men Kodak slutter produksjon av film i år, sa de da jeg leverte et par BW idag. Må vel spa ut noen gamle koteletter fra fryseren! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 It`s like OMG , an old buick! Og før du vet ordet av det sitter du der med 10k gamle "fucked up" kameraer som kan gjøre null og niks fordi de trenger oppussing for å fungere, som igjen koster penger man ikke har. Herlig! Men Kodak slutter produksjon av film i år, sa de da jeg leverte et par BW idag. Må vel spa ut noen gamle koteletter fra fryseren! Jøss... Viste ikke at du hadde spade Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Forsiktig med å kjøpe gamle kamera, det kan være avhengighetsskapende Retinette var jo en langlivet serie, vet du hvilken modell du har kjøpt? Ikke umulig at jeg ender opp med en Retina IIa før eller siden, har jo ingen Kodak ennå... IB Edit: Og 24-70 sendt av gårde, 135mm F/2L på vei. Endret 23. januar 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ådne went from being "single" to "in a relationship". · Comment · Når det er offisielt på Facebook, då er det offesielt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ny skoleoppgave i K og H: " Velg et valgfritt tema og ta 15 bilder som skal presenteres i et avspillingsmedie" Noen som kan hjelpe meg med tema? Gjerne et tema hvor det passer med sort hvitt bilder, da jeg har sansen for dette. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Står det ikke på facebook, har det ikke skjedd? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jo, det skjedde lenge før det kom på Facebook, men det var ikkje offesielt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Ny skoleoppgave i K og H: " Velg et valgfritt tema og ta 15 bilder som skal presenteres i et avspillingsmedie" Noen som kan hjelpe meg med tema? Gjerne et tema hvor det passer med sort hvitt bilder, da jeg har sansen for dette Hva med temaet: "Slik prøvde jeg å få andre til å finne et tema til oppgaven"? Så tar du bilder av datamaskinen med diverse forum på skjermen.. Endret 23. januar 2010 av B@L2 Lenke til kommentar
arela Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ha ha Inc, jeg er godt rustet - har både spade og snøskuffe ....men bare 4 ruller Kodak pro Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Tror det er en misforståelse at Kodak slutter å produsere film - de slutter å lage èn type film i disse dager, riktignok: Kodachrome. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ny skoleoppgave i K og H: " Velg et valgfritt tema og ta 15 bilder som skal presenteres i et avspillingsmedie" Noen som kan hjelpe meg med tema? Gjerne et tema hvor det passer med sort hvitt bilder, da jeg har sansen for dette Hva med temaet: "Slik prøvde jeg å få andre til å finne et tema til oppgaven"? Så tar du bilder av datamaskinen med diverse forum på skjermen.. Faktisk en god idé! 10 screenshots og et par bilder av en datamaskin! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Tror det er en misforståelse at Kodak slutter å produsere film - de slutter å lage èn type film i disse dager, riktignok: Kodachrome. Kodachrome Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jo, det skjedde lenge før det kom på Facebook, men det var ikkje offesielt. Om det ikke er offisielt, så har det jo ikke skjedd... sånn offisielt. Har nå sett The Road-filmen. Den klarte ganske godt å formidle uhyggen og angsten fra boken, selv om guttens redsel nok formidles bedre i boken. Håpløsheten og sulten syns jeg ikke ble formidlet helt like godt. Det hadde ikke filmen tid til - en god del av den handlingen som formidlet den biten i boken var kuttet for å rekke over alt det andre. Tror det var et greit valg fra regissøren, siden det kanskje kunne blitt kjedelig. Ikke en film for first dates, for å si det sånn, selv om slutten var ørlitegrann mer håpefull enn boken. Jeg ble forresten minnet på T.S. Eliots , som nesten ble innledningsdiktet til Aprilfesten min i fjor...This is the way the world ends Not with a bang, but with a whimper Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Toppen var faretruende nær døden der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå